اخبار موبایل, اخبار و مقالات

بهترین برنامه های اسکن کد QR برای اندروید و iOS

qr scanner 2022 min

زمانی، کدهای QR راهی جالب و جدید برای ارتباط آنلاین برندها با مصرف کنندگان در نظر گرفته می شدند. متأسفانه، فناوری آنطور که برخی از مردم انتظار داشتند منفجر نشد. در حالی که کدهای QR مفید بوده و هنوز هم وجود دارند، به سختی در همه جا موجود هستند. با این وجود، اسکن یک کد QR اغلب سریع‌ترین و راحت‌ترین راه برای دسترسی به یک صفحه وب است و برندها اغلب از این کدها در بسته‌بندی محصول یا مواد تبلیغاتی خود برای راهنمایی مصرف‌کنندگان به اطلاعات محصول یا پیشنهادات ویژه استفاده می‌کنند.

هر دو دستگاه iOS و Android دارای قابلیت های QR کدخوان داخلی هستند. برنامه دوربین و برنامه کیف پول اپل دارای خوانندگان کد QR هستند و دستیار Google Android می تواند به شما کمک کند از طریق Google Assistant یا Google Lens به یک کد QR متصل شوید. اگر این راه حل های داخلی برای سلیقه شما خیلی مبهم هستند یا به اندازه کافی قوی نیستند، برنامه های اسکنر کد QR شخص ثالث فراوانی برای هر دو سیستم عامل وجود دارد. ما بهترین برنامه های موجود برای اندروید و iOS را انتخاب کرده ایم.

در عین حال، لطفاً راهنمای ما را در مورد نحوه اسکن یک کد QR با دستگاه iPhone یا Android خود ببینید.

بهترین برنامه های اسکن کد QR برای اندروید و iOS

1. QR Code Reader + QR Scanner

qr code reader qr scanner

این برنامه یک دستگاه اسکن گسترده است که می تواند کدهای QR و همچنین بارکدها را کنترل کند، بنابراین می توانید در حین خرید، تحقیقات خود را انجام دهید. این برنامه به طور خودکار با استفاده از کدهای QR، از جمله اطلاعات تماس، مخاطب جدیدی را در تلفن شما ایجاد می کند. می‌تواند همین کار را با شبکه‌های Wi-Fi، رویدادهای تقویم، داده‌های محصول، پیام‌های SMS و سایر ویژگی‌های اتصال انجام دهد و فرآیند مدیریت داده را سریع‌تر و ساده‌تر کند.

2. Kaspersky QR Scanner

Kaspersky QR Scanner یکی از بهترین برنامه های اسکن شخص ثالث رایگان برای iOS و Android است. این برنامه که توسط کارشناسان امنیت سایبری در Kaspersky توسعه یافته است، کاری را انجام می دهد که از یک برنامه اسکن QR از یک شرکت امنیت سایبری انتظار دارید: اسکن کدهای QR ناامن و مخرب. استفاده از آن به اندازه برنامه دوربین اصلی گوشی هوشمند شما آسان است. به سرعت امنیت هر کد QR را که با آن اسکن می‌کنید بررسی می‌کند و هر زمان که با یک پیوند مبهم مواجه شد یک هشدار ارائه می‌کند. همچنین مزیت اضافه شده یک برگه History را به ارمغان می آورد، بنابراین می توانید به سرعت به وب سایت های مرتبط با کدهای QR گذشته بازگردید.

 

3. Free QR Scanner

qr scanner 2022

برنامه اندرویدی Simple Design یکی از محبوب ترین برنامه های اسکنر کد QR است. استفاده از آن رایگان است و به شما امکان می دهد کدهای QR را در تلفن خود ذخیره کنید یا به راحتی آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. کدخوان QR از اسکن کدهای QR Diksha و ePathshala در کتاب های درسی به سرعت و به راحتی پشتیبانی می کند. می توانید به سرعت چراغ قوه خود را از داخل برنامه روشن کنید تا کدها را در یک محیط تاریک اسکن کنید، کدهای QR ایجاد کنید و تاریخچه اسکن خود را مشاهده کنید. برخلاف برخی برنامه‌ها، این اسکنر تعداد زیادی مجوز نمی‌خواهد، فقط به دوربین شما دسترسی دارد.

4. QR Reader for iPhone

qr scanner 2022 min

QR Reader for iPhone می‌تواند هر چیزی را اسکن کند، از جمله کدهای QR، بارکد، اسناد، پازل‌ها، کارت‌های ویزیت و اسناد PDF. یک اسکنر پایگاه داده می تواند بارکدهای شما را به سرور ارسال کند. تشخیص خودکار این برنامه به شما امکان می دهد به سادگی با اشاره و نگه داشتن آن، به صورت خودکار اسکن کنید و از طریق ایمیل، پیام رسان، فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید. یا می توانید کدهای QR خود را ایجاد کرده و آنها را به عنوان فایل های PNG یا SVG صادر کنید.

5. NeoReader QR & Barcode Scanner

neoreader qr barcode scanner

برخلاف برنامه دوربین اصلی تلفن همراه شما، NeoReader QR & Barcode Scanner می تواند بارکدها و همچنین کدهای QR را اسکن کند. بنابراین علاوه بر اسکن یک کد QR و نمایش یک لینک، می توانید از آن برای اسکن بارکد محصول و جستجوی محصول در وب نیز استفاده کنید. هنگامی که هنگام خرید در فروشگاه کالایی را پیدا می کنید که ترجیح می دهید به صورت آنلاین سفارش دهید، بسیار مفید است. استفاده از برنامه فقط اندروید آسان است و به شما امکان می‌دهد به تاریخچه کدهای QR و بارکدهای اسکن شده خود برگردید. دانلود رایگان است اما گزینه ای برای پرداخت هزینه کمی برای حذف تبلیغات پاپ آپ دارد.

6. QR Code Reader & QR Scanner

qr code reader qr scanner

QR Code Reader و QR Scanner فقط برای iPhone در دسترس است. این می تواند طیف گسترده ای از انواع کدهای 1 بعدی و 2 بعدی، از جمله کدهای QR، بارکدها و کدهای EAN-13 را اسکن کند. به سرعت اسکن می‌کند و سابقه اسکن‌های شما را ذخیره می‌کند، بنابراین می‌توانید به سرعت به کد QR قبلی برگردید. اتصال به اینترنت برای اسکن لازم نیست. یک نکته خوب این است که از استفاده از چراغ قوه در حین کار کردن برنامه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید کدهای QR را در تاریکی اسکن کنید. QR Code Reader & QR Scanner برای دانلود رایگان است، اگرچه می توانید هزینه کمی برای حذف تبلیغات بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *