اخبار گوناگون, اخبار موبایل

بهترین شبیه‌سازهای اندروید برای کامپیوتر و مک در سال 2023

BlueStacks X 1200w 675h.jpg 740x416 1

بازی کردن، انجام کارهای مفید و اجرای برنامه‌ها و بازی‌های اندروید مستقیماً با رایانه خود انجام بدین.

شبیه‌سازهای اندروید به طرز جالبی محبوب هستند. بازی کردن بازی‌های موبایل روی کامپیوتر خیلی مزیت‌های خوبی داره. می‌تونید از ماوس و کیبورد خودتون برای کنترل بازی استفاده کنید و بدون نگرانی از خالی شدن باتری گوشی، بینهایت بازی کنید. افراد مفید هم می‌تونن از برنامه‌های موبایل استفاده کنند و به همین دلیل این شبیه‌سازها برای اجرای اپلیکیشن‌های اندروید روی کامپیوتر بسیار کاربردی هستند. شبیه‌سازی اندروید روی کامپیوتر الان خیلی راحت‌تر شده و در قبل ها واقعا یکی از کارهایی بود که اعصاب کاربر رو بدلیل مشکلات متعدد خورد می‌کرد. در ادامه بهترین شبیه‌سازهای اندروید برای کامپیوتر رو معرفی می‌کنیم.

لیست شبیه‌سازها به مرور زمان کوتاه‌تر شده است. بسیاری از رقبای بزرگ بدون جایگزینی مناسب تعطیل شده‌اند. همچنین، پشتیبانی از برنامه‌های اندرویدی توسط مایکروسافت باعث کوتاه شدن لیست شده و مردم به سمت گزینه‌های ساده‌تر حرکت می‌کنند.

بهترین شبیه سازهای اندروید برای کامپیوتر و مک

  • BlueStacks
  • Android Studio
  • Bliss OS
  • GameLoop
  • LDPlayer 9
  • MeMU Play
  • MuMu Player
  • NoxPlayer
  • PrimeOS
  • Windows 11

اصلاً چرا مردم از شبیه‌ساز استفاده می‌کنند؟

واقعاً ساده است. استفاده از شبیه‌ساز اندروید سه کاربرد اصلی دارد. اولین کاربرد بازی‌ها است. بازی‌های موبایل روی کامپیوتر به شما امکان استفاده از صفحه نمایش بزرگتر را می‌دهد تا به راحتی محتوا را ببینید. پشتیبانی از ماوس و کیبورد نیز برخی از کارها را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، رایانه‌ی شما به طور معمول متصل است و عمر باتری نامحدودی را ارائه می‌دهد، در حالی که گوشی شما احتمالاً در صورت اجرای یک بازی در حالت شارژ قرار گرفتن، داغ می‌شود. برخی از پلیرهای حرفه‌ای بازی‌های موبایل هم از شبیه‌ساز اندروید استفاده می‌کنند تا گوشی‌شان کمی استراحت کند.

دومین کاربرد پرطرفدار، توسعه برنامه‌ها است. ابزارهای زیادی در دسترس شما است. شبیه‌سازهایی که بر روی توسعه تمرکز دارند، معمولاً یک محیط توسعه با شبیه‌ساز را ترکیب می‌کنند، به طوری که برنامه‌نویسان می‌توانند برنامه‌ی خود را کد کنند، در شبیه‌ساز اجرا کنند و باگ‌ها را برطرف کنند. در اینجا اندروید استودیو بهتر از تمام رقبا عمل می‌کند. این نرم افزار از تابع Android Virtual Device (AVD) استفاده می‌کند که به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد دستگاه‌های خاصی را شبیه‌سازی کنند. این به برنامه‌نویسان کمک می‌کند تا قبل از عرضه، بر روی مجموعه گسترده‌ای از دستگاه‌ها تست کنند و تعداد کمتری باگ داشته باشند.

این کاربرد کمتر متداول است زیرا بیشتر ابزارهای بهره‌وری موبایل هم قبلاً در کامپیوتر یا مک موجود است. همچنین، برخی از Chromebookها ارزان‌تر و بهتر در اجرای برنامه‌های اندروید نسبت به شبیه‌سازها هستند. با این حال، ما به همه حوزه‌ها احترام می‌گذاریم، و تمامی مواردی که میتوان در این زمینه استفاده کرد را معرفی میکنیم.

آخرین کاربرد، بهره‌وری است. استفاده کمتری از این کاربرد رایج است زیرا اکثر ابزارهای بهره‌وری موبایل در حقیقت قبلاً برای رایانه‌های شخصی یا مک وجود دارند. علاوه بر این، برخی از کروم‌بوک‌ها با قیمت ارزان‌تر و با اجرای بهتر برنامه‌های اندروید نسبت به شبیه‌سازها، موجب بهره‌وری بهتر می‌شوند. با این حال، ما در اینجا به تمام حوزه‌ها احترام می‌گذاریم و باید این موضوع را نیز به خاطر داشته باشیم.


BlueStacks X 1200w 675h.jpg 740x416 1

BlueStacks

قیمت: رایگان

BlueStacks بلواستکس توسط بسیاری از کاربران به عنوان بهترین شبیه‌ساز اپلیکیشن‌های اندروید در بازار شناخته می‌شود. علاوه بر اجرا بر روی ویندوز و مک، این شبیه‌ساز دارای یک سری ویژگی‌های بسیار مفید برای بهبود تجربه پلیر‌ها است.

ویژگی‌های محبوب آن شامل ابزار Keymapping برای ایجاد نظام کنترل سفارشی، مدیریت نمونه که امکان ایجاد چند نمونه از شبیه‌ساز و اجرای همزمان چندین بازی را فراهم می‌کند، و ویژگی‌هایی مانند حالت Eco که در کاهش مصرف منابع در هنگام اجرای بازی‌های بسیار دلخواه کمک می‌کند. همچنین، BlueStacks ایمن‌ترین شبیه‌ساز موجود است و با داشتن گواهینامه تطابق با GDPR، اطلاعات شما همیشه در امان است.

جدیدترین نسخه، BlueStacks 5، سبک‌ترین و سریع‌ترین نسخه از این شبیه‌ساز است که تجربه بازی با کیفیت را حتی بر روی دستگاه‌های کم‌توان فراهم می‌کند. نسخه جدید، به برطرف کردن برخی از شکایت‌های متداول نسخه قبلی می‌پردازد؛ به خصوص احساس سنگینی به ویژه هنگام اجرا بر روی سخت‌افزارهای ضعیف ممکن است وجود داشته باشد. همین الان آن را برای خودتان امتحان کنید و متوجه شوید چرا BlueStacks بیش از 500 میلیون پلیر در سراسر جهان دارد!

 

دانلود BlueStacks بلو استکس


Android Studio screenshot 2022 840w 472h.jpg

Android Studio

قیمت: رایگان

Android Studio اندروید استودیو بهترین گزینه برای توسعه‌دهندگان برنامه است. به طور فنی، Android Studio یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است. این به همراه یک شبیه‌ساز از طریق قابلیت دستگاه مجازی اندروید همراه است. شما می‌توانید به طور اصولی هر دستگاهی که می‌خواهید را ایجاد کنید و از آن برای تست برنامه خود استفاده کنید. افراد عادی هم می‌توانند از این به عنوان یک شبیه‌ساز استفاده کنند و در واقع کارایی آن هنگام استفاده به خوبی است. ما برخی از بازی‌ها را اجرا کردیم و از برخی از برنامه‌ها استفاده کردیم که با مشکلات زیادی روبرو نشدیم. با این حال، این شبیه‌ساز پشتیبانی اضافی برای صفحه‌کلید که در شبیه‌سازهایی که بیشتر روی بازی تمرکز کزده‌اند وجود ندارد.

در ابتدا تنظیمات کمی پیچیده است و استفاده کردن از همه چیز ممکن است نیاز به یک یا دو هفته یادگیری داشته باشد. با این حال، پس از آن، این یک محصول کاملاً قوی است و بسیاری از توسعه‌دهندگان از آن برای توسعه برنامه‌هایی که روزانه استفاده می‌کنید، استفاده می‌کنند. همچنین، این یکی از چندین شبیه‌ساز است که قادر به اجرای آخرین نسخه‌های اندروید است. این با فروشگاه پلی همراه است، اما برای استفاده از آن باید یک دستگاه مجازی اندروید با آیکون فروشگاه پلی را بسازید.

Android Studio رقابت سنگینی در این حوزه دارد. Xamarin و Genymotion هر دو وظیفه‌های تقریباً یکسانی را انجام می‌دهند. آنها IDE ها با شبیه‌سازهای داخلی هستند تا بتوانید برنامه‌های خود را تست کنید. Xamarin به خاطر اینکه کراس پلتفرم بین اندروید و iOS است، بسیار خوب می‌باشد. Genymotion هم به خاطر قابلیت مقیاس‌پذیری خود که اجازه می‌دهد برای تقسیم بندی داده‌ها به بخش های کوچک‌تر و اجرای همزمان تست‌ها شهرت دارد. ما فکر می‌کنیم Android Studio بهترین است، اما در حوزه توسعه گزینه‌های دیگری هم وجود دارد که نمیتوان آن‌ها را نادیده گرفت.

دریافت از وبسایت Android Developers


Bliss OS screenshot 2021

Bliss OS

قیمت: رایگان

Bliss OS از زمانی که برای اولین بار در این لیست ظاهر شد، یک پیشرفت قابل توجه کرده است. قطعاً یکی از بهترین شبیه‌سازها است. این نرم افزار را می‌توان به سه روش مختلف استفاده کرد. اولین روش انتخاب راه‌اندازی زنده است که شما می‌توانید آن را از روی فلش درایو بوت کنید. دومین روش نصب آن به عنوان یک بخش در رایانه شماست و مستقیماً به Bliss OS بوت می‌کند. سومین روش نصب آن از طریق یک ماشین مجازی است، اگرچه در سایت گزینه‌های نصب اضافی دیگری نیز لیست شده است. ما استفاده از روش فلش درایو یا راه‌اندازی کامل را پیشنهاد می‌دهیم.

مزایای Bliss وجود دارد. نسخه پایدار آن در حال حاضر از Android 9 پشتیبانی می‌کند. Android 11 در حال توسعه است و نسخه‌های آزمایشی آن وجود دارد و Android 12 نیز در حال راه اندازی است. این نسخه‌ها جدیدتر از بیشتر شبیه‌سازهای موجود در این لیست هستند. این به شما اجازه می‌دهد تا اکثر بازی‌های جدید را اجرا کنید و از تقریباً هر برنامه‌ای استفاده کنید.

به عبارت دیگر، اگر توانایی نصب را داشته باشید، Bliss یک گزینه بسیار چندکاره است. گاهی اوقات ممکن است باگ داشته باشد، اما در کل به خوبی کار می‌کند. تنها چیزی که کم دارد، برخی از ویژگی‌های بیشتر برای پلیر‌های حرفه‌ای مانند Nox، Bluestacks و سایر رقبا است، اما ما فکر نمی‌کنیم این مسئله مهم باشد. اختیاری می‌توانید از برنامه‌های Google استفاده کنید. Bliss رایگان و متن‌باز است که بسیار به آن علاقه داریم.

دریافت از سایت رسمی


GameLoop screenshot 2022 840w 472h.jpg

GameLoop

قیمت: رایگان

GameLoop یکی از گزینه‌های دیگر ما برای پلیر‌ها است. در واقع، این نرم افزار توسط Tencent، توسعه‌دهندگان چندین بازی محبوب موبایلی مانند PUBG: Mobile، ساخته شده است. فرایند نصب آن ساده است، بنابراین می‌توانید در عرض چند دقیقه وارد آن شوید. پس از نصب، می‌توانید انواع بازی‌ها را اجرا کنید یا از انواع برنامه‌ها استفاده کنید. ما TikTok، Call of Duty: Mobile و چند بازی دیگر را آزمایش کردیم. همه چیز به خوبی کار می‌کرد. این برنامه به طور پیش فرض با Google Play همراه نیست، اما اگر نیاز به دانلود چیزی از آن دارید، میتوانید با GameLoop براحتی دانلود کنید.

در آزمایش‌های ما، برخی مشکلاتی بوجود آمد. برخی از موارد نیاز به چند بار تلاش برای دانلود داشتند و باید چند خطا را بررسی کنیم. با این حال، GameLoop با VT مانند بیشتر برنامه‌های دیگر استفاده نمی‌کند و برای بازی‌های رسمی مانند Call of Duty: Mobile و PUBG: Mobile ویژگی‌های جالبی دارد. اگر این شبیه‌ساز بازی‌های مورد نظر شما را پشتیبانی کند، در عملکرد بی‌نظیر است. این مورد برای بسیاری از موارد به همین شکل است، اما نصب و استفاده برخی از آن‌ها ممکن است کمی دشوار باشد و با خطاهای مختلفی روبرو شوید.

دریافت از سایت رسمی GameLoop


LDPlayer 9 screenshot 840w 472h.jpg

LDPlayer 9

قیمت: رایگان

LDPlayer یک شبیه‌ساز مخصوص گیمر‌ها است، اما می‌توانید دیگر کارها را هم در آن اجرا کنید. نصب آن به راحتی مشابه GameLoop است. شما فقط یک فایل را دانلود کرده، آن را نصب می‌کنید، باز می‌کنید، تنظیمات مورد نظر خود را انجام میدهید استفاده می‌کنید. استفاده از این برنامه آسان‌تر از بسیاری از شبیه‌سازهای دیگر است و بر روی کامپیوتر ما با پردازنده AMD و مانیتور اولتراواید به خوبی کار می‌کند. کمتر از رقبای خود باگ دارد، اما نمیتوان گفت 100% بدون مشکل اجرا می‌شود.

آنچه LDPlayer را جالب می‌کند، ویژگی‌های اضافی آن است. شما در سمت راست پنجره، نوار ابزاری دارید که به شما امکان می‌دهد به سرعت عکسبرداری، ضبط ویدیو، تنظیمات صفحه کلید و ابزارهای دیگر را انجام دهید. ما حدوداً شش بازی را امتحان کردیم و همه به خوبی اجرا شدند، حتی اگر برای باز کردن برخی از آن‌ها چند بار تلاش کنید پس از باز شدن عملکرد خوبی خواهد داشت، البته این موارد به سخت افزار شما هم بستگی دارد.

بصورت کلی میتوان گفت LDPlayer یک نرم افزار بسیار خوب و رایگان است، این برنامه به خوبی کار می‌کند و ویژگی‌های کاملی دارد که آن را یک گزینه خوب در این حوزه می‌سازد. LDPlayer 9 اندروید 9 را اجرا می‌کند و این کافی است تا تقریباً بتوانید تمامی نرم افزار‌ها و بازی‌های مورد نظر را اجرا کنید.

]دانلود از LDPlayer


MeMU Play screenshot 2022 840w 472h.jpg

MeMU Play

قیمت: رایگان

MeMU Play یکی از شبیه‌سازهای قدیمی‌تر در لیست است. توسعه فعال آن در طول این سال‌ها آن را به‌روز نگه داشته و این یکی از بهترین شبیه‌سازهای اندرویدی است که می‌توانید استفاده کنید. از منوی تنظیمات مشخص شده است که این شبیه‌ساز اندروید 7.1.2 را اجرا می‌کند، بنابراین این یک نسخه نسبتاً جدید از اندروید است. نصب آن نسبتاً سریع و بی‌دردسر است، بنابراین این یک نکته دیگر برای MeMU Play است.

MeMU Play همچنین با چندین امکان جالب همراه است. اگر علاقه‌مند هستید که بیشتر بدانید، این نرم افزار قابلیت اجرای همزمان چند پنجره همزمان را دارد. این شبیه‌ساز دارای یک قابلیت شخصی سازی دکمه ها است که به شما امکان می‌دهد ماوس و صفحه کلید خود را به بازی‌های موبایل متصل کنید تا بتوانید بهترین تجربه بازی را داشته باشید. یکی از مورد علاقه‌های ما قابلیت به اشتراک گذاری فایل‌ها بین MeMU Play و ویندوز با استفاده از پوشه دانلود مشترک است.

از نظر عملکرد، بد نیست. بازی‌های آزمایشی ما را به خوبی اجرا کرد. ما حتی قادر بودیم برنامه‌ها را نصب و استفاده کنیم. MeMU Play به ظاهر و عملکرد بسیار شبیه LDPlayer است، بنابراین احتمالاً می‌توانید بسته به نیازهای خود از هر دو آن‌ها استفاده کنید.

دانلود از سایت رسمی MemU


MuMu Player screenshot 2022 840w 472h.jpg

MuMu Player

قیمت: رایگان

MuMu Player یک شبیه‌ساز متمرکز بر بازی از شرکت Netease است، که توسعه دهنده برخی از بازی‌های محبوب موبایلی مانند Onmyoji، Vikingard و دیگران است. نسخه اصلی این شبیه‌ساز اندروید 6 را اجرا می‌کند، اما نسخه‌های آزمایشی برای اندروید 9 و 11 نیز در دست آزمایش قرار دارد. همچنین MuMu Nebula نسخه‌ای سبک‌تر است که می‌توانید از آن در کامپیوترهای ضعیف‌تر استفاده کنید. نصب آن به سادگی با دانلود فایل و نصب آن انجام می‌شود. با برخی تنظیمات، فقط حدود پنج تا ده دقیقه زمان می‌برد.

MuMu Player یک نوار ابزار در پایین برنامه دارد که تقریباً به طور مشابه با LDPlayer و MeMU Play عمل می‌کند. با استفاده از آن می‌توانید APK ها را نصب کنید، عکس از صفحه بگیرید و یا ویدئو ضبط کنید و دکمه‌ها را مطابق میلتان تنظیم کنید. این شبیه‌ساز همچنین از گیم‌پد پشتیبانی می‌کند. اگر این ویژگی‌ها را در نظر نگیریم، مانند هر شبیه‌ساز دیگری عمل می‌کند. شما براحتی میتوانید وارد Google Play شوید و بازی‌های مورد نظر خودتون رو دانلود کنید و لذت ببرید.

ما مشکلی با این شبیه‌ساز نداشتیم. رابط کاربری و کنترل‌ها بسیار شبیه MeMU و LDPlayer هستند، بنابراین اگر از یکی از آن‌ها استفاده کرده باشید، به سرعت با این شبیه‌ساز هم آشنا می‌شوید. ما فکر می‌کنیم که این شبیه‌ساز از هسته اندروید 7 استفاده می‌کند، اما شبیه‌ساز اجازه نمی‌دهد تا به صورت سنتی به تنظیمات بروید و دقیقا این موارد را بررسی کنید. بازی‌های آزمایشی ما بدون هیچ مشکلی اجرا شدند و این شبیه‌ساز نیز مانند موارد قبلی از لحاظ قابلیت چیزی کم ندارد.

دریافت از سایت رسمی MuMu


NoxPlayer screenshot 2022 840w 472h.jpg

NoxPlayer

قیمت: رایگان

NoxPlayer یکی از شبیه‌سازهای اصلی اندروید بوده و تا به امروز همچنان بسیار محبوب است. در زمانی که ما این مطلب را مینوشتیم، این شبیه‌ساز از اندروید 9 استفاده می‌کرد، بنابراین توسعه‌دهندگان توانسته‌اند تا به خوبی به‌روزرسانی‌های لازم را انجام دهند. فرآیند نصب آن نیز آسان است. فقط مطمئن شوید که پیشنهادات اختیاری که هنگام نصب نمایش داده میشود را رد کنید. بعد از تنظیمات اولیه، فقط وارد Google Play شوید و بازیها و برنامه های مورد نیاز خود را دانلود کنید.

NoxPlayer از اولین شبیه‌سازهایی بود که امکان شخصی سازی و تنظیم کلید‌ها را داشت. شما نوار ابزار را در امتداد سمت راست پنجره نیز مشاهده می‌کنید، جدیدا اکثر توسعه دهندگان این کار را انجام می‌دهند زیرا این روزها به عنوان یک شیوه استاندارد تلقی می‌شود. همچنین می‌توانید از صفحه عکس بگیرید یا اینکه ویدئو را ضبط کنید و کارهای دیگری انجام دهید. در آزمایش‌های ما، Nox بدون مشکل بازی‌های آزمایشی ما را اجرا کرد.

نسخه اصلی NoxPlayer هنوز اندروید 7.1 را اجرا می‌کند، اما اگر خوش شانس باشید و به مشکلی نخورید، نسخه آزمایشی اندروید 9 نیز وجود دارد. همچنین نسخه‌ای برای سیستم عامل مک وجود دارد که این یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران مک می‌باشد. همچنین قابلیت دانلود و استفاده از آن به صورت رایگان است. در کل، این شبیه‌ساز به طور کلی پایدار است و با شبیه‌سازهایی مانند LDPlayer و MeMU به خوبی رقابت می‌کند.

دانلود از سایت رسمی Nox


PrimeOS installer screenshot 2022 840w 472h.jpg

PrimeOS

قیمت: رایگان

PrimeOS تقریبا مانند Bliss OS است. شما این را به عنوان یک پارتیشن در هارد دیسک خود نصب می‌کنید و به آن بوت می‌کنید. این باعث می‌شود نصب یکم پیچیده‌تر شود، اما PrimeOS یک نصب کننده EXE دارد که به شما در ایجاد یک پارتیشن و نصب آن کمک می‌کند، بنابراین انجام آن بد نیست. پس از نصب، سیستم خود را ری‌استارت کنید و PrimeOS را بوت کنید.

اگر با Bliss OS کار کرده باشید، همان حس را اینجا تجربه خواهید کرد. شما یک سیستم کاملا قدرتمند اندروید دارید. همچنین می‌توانید Google Play را نیز دریافت کنید، میتوان گفت این نرم افزار تقریباً تمامی موارد را پشتیبانی می‌کند. همچنین برای گیمرها برخی ویژگی‌های اضافی وجود دارد، مانند پشتیبانی از کیبورد و گیمپد، ضبط اسکریپت و غیره. این نرم افزار بازی‌های آزمایشی ما را با چند مشکل اجرا کرد، اما این ممکن است به سخت‌افزار قدیمی‌تر کامپیوتری که ما با آن بررسی را انجام دادیم مربوط شود.

نسخه پایدار PrimeOS از هسته اندروید 7 استفاده می‌کند. همچنین نسخه‌های آزمایشی‌ای برای ساختارهای اندروید 11 نیز وجود دارد که یکی از جدیدترین نسخه‌های موجود است. با این حال، باید در نظر داشته باشیم که نسخه بتا یا همان آزمایشی احتمالاً باگ‌ها و مشکلات بیشتری خواهد داشت. در مجموع، این نرم افزار رایگان است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که باید آماده شوید که کمی درباره نحوه کار با پارتیشن‌ها یاد بگیرید، اگر با این قضیه مشکلی ندارید، عملکرد آن بدون مشکل است.

دریافت Prime OS


Amazon Appstore Windows 11 840w 472h.jpg

Windows 11

قیمت: رایگان

یکی از بزرگترین ویژگی‌های ویندوز 11، قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید است. این امکان را با استفاده از مجازی‌سازی فراهم کرده است، اما مایکروسافت ابزارهای مورد نیاز را به طور پیشفرض در تنظیمات ویندوز 11 قرار داده است. کاری که باید انجام دهید، فقط رفتن به فروشگاه مایکروسافت، دانلود فروشگاه آمازون و نصب آن است، و ویندوز 11 با یک آموزش به شما کمک خواهد کرد.

فروشگاه آمازون مکان مناسبی برای دریافت برنامه‌ها است، اما در کل نمیتواند جایگزین گوگل پلی باشد. هنوز هم می‌توانید برخی از برنامه‌های محبوب را در اینجا پیدا کنید، آن‌ها در آزمایش ما بدون مشکل کار کردند و مشکل خاصی مشاهده نشد، اما ما فکر می‌کنیم با گذر زمان عملکرد بهبود خواهد یافت. بهترین بخش در مورد این روش این است که نیازی به نصب‌ها و دانلودهای عجیب و غریب ندارد. شما فقط فروشگاه آمازون را دانلود کرده، آن را باز کرده و برنامه‌های خود را اجرا می‌کنید.

روشی برای نصب گوگل پلی هم وجود دارد، اما نیازمند آگاهی و دانش است. همچنین در حال حاضر بسیار پایدار نیست، بنابراین توصیه می‌کنیم صبر کنید. گوگل پلی در کامپیوتر که در حال حاضر در حالت بتا است، سریعاً در حال پیشرفت است. هنگامی که گوگل پلی به طور کامل ویندوز 11 را پشتیبانی کند، فکر نمی‌کنیم هیچ شبیه‌ساز دیگری که از ویندوز 11 بهتر باشد پیدا کنیم، مگر اینکه نیاز به ابزارهای قدرتمند کاربران حرفه‌ای مانند کی‌مپینگ داشته باشید که در حال حاضر ویندوز 11 این امکان را فراهم نمی‌کند.


بهترین شبیه‌سازهای Call of Duty Mobile برای تجربه‌ی بهتر

در دنیای بازی‌های موبایل، Call of Duty Mobile یکی از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌ها می‌باشد. این بازی به عنوان یک شبیه‌ساز اکشن فوق‌العاده، توانسته است جمعیت بزرگی از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل را به خود جلب کند. با این حال، برخی از بازیکنان به دنبال تجربه‌ی بهتری از این بازی هستند و برای این منظور، از شبیه‌سازها استفاده می‌کنند. در این مقاله، بهترین شبیه‌سازهای Call of Duty Mobile را بررسی خواهیم کرد و به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین گزینه را برای تجربه‌ی بازی انتخاب کنید.

1. Gameloop – بهترین شبیه ساز اندروید برای کالاف دیوتی موبایل

اولین شبیه‌سازی که به آن خواهیم پرداخت، Gameloop است. Gameloop یکی از محبوب‌ترین و بهترین شبیه‌سازهای موجود برای بازی Call of Duty Mobile است. این شبیه‌ساز توسط تیم توسعه‌دهنده‌های Tencent Gaming Buddy طراحی شده است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشد. با استفاده از Gameloop، می‌توانید Call of Duty Mobile را به صورت تمام صفحه و با کیفیت بالا تجربه کنید.

2. شبیه‌ساز Bluestacks

دومین شبیه‌سازی که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد، Bluestacks است. Bluestacks یک شبیه‌ساز قدرتمند و پرطرفدار است که توانسته است با استفاده از قابلیت‌ها و امکانات خاص خود، جای خود را در بازار به خوبی برجسته کند. این شبیه‌ساز قادر است بازی Call of

Duty Mobile را با کیفیت بالا و عملکردی بی‌نقص اجرا کند. Bluestacks توسط تیم توسعه‌دهندگان حرفه‌ای طراحی شده است و برای تجربه‌ی بهتر بازی Call of Duty Mobile، به شما توصیه می‌شود.

3. شبیه‌ساز Nox Player

سومین شبیه‌سازی که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم، Nox Player است. این شبیه‌ساز نیز به عنوان یک گزینه‌ی عالی برای تجربه‌ی بازی Call of Duty Mobile محسوب می‌شود. Nox Player با امکاناتی مانند کنترلرهای مختلف، حالت‌های متعدد صفحه و کیفیت بالای گرافیکی، توانسته است رضایت بسیاری از بازیکنان را به دست آورد. با استفاده از Nox Player، می‌توانید تجربه‌ای واقعی از بازی Call of Duty Mobile را به دست آورید.

در نتیجه، اگر به دنبال تجربه‌ی بهتری از بازی Call of Duty Mobile هستید و می‌خواهید بازی را به صورت تمام صفحه و با کیفیت بالا تجربه کنید، می‌توانید از شبیه‌ساز Gameloop استفاده کنید. اگر هم می‌خواهید بازی را با عملکردی بی‌نقص و کیفیتی بالا تجربه کنید، می‌توانید از شبیه‌ساز Bluestacks استفاده کنید. همچنین، شبیه‌ساز Nox Player نیز با کنترلرهای مختلف و گرافیک عالی، تجربه‌ی واقعی از بازی Call of Duty Mobile را به شما ارائه می‌دهد.

با استفاده از یکی از این شبیه‌سازها، شما قادر خواهید بود تا تجربه‌ی بهتری از بازی Call of Duty Mobile داشته باشید و از امکانات و ویژگی‌های آن بهره‌برداری کنید. بر اساس نیازها و ترجیحات خود، شبیه‌ساز مناسب را انتخاب کنید و تجربه‌ی بازی فوق‌العاده را به دست آورید.

اگر ما از بهترین شبیه‌سازهای اندروید برای کامپیوتر چیزی را از دست داده‌ایم، در نظرات به ما بگویید! همچنین می‌توانید اینجا کلیک کنید تا لیست آخرین برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی ما را بررسی کنید! در زیر به شما می‌گوییم که چه اتفاقی برای برخی از شبیه‌سازهای قدیمی در لیست افتاده است:

شبیه‌سازهایی که قبلاً در لیست بودند و چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده است:

  • Leapdroid توسط گوگل خریداری شده و دیگر فعال نیست.
  • AMIDuOS در تاریخ 7 مارس 2018 رسماً بسته شد. هنوز می‌توانید آن را امتحان کنید، اما برای دریافت لینک‌های دانلود باید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.
  • Andy با استفاده از تکتیک‌های توسعه‌ای واقعاً ناقصی شروع کرد، از جمله استخراج رمزارز بدون اجازه کاربر. حتی هنگام دسترسی به بعضی سایت های به اصلاح تمیز یا رسمی و معتبر هم میرفتیم، سایت ارورهای امنیتی نشان میداد. Andy OS در گذشته بسیار خوب بود، اما با این شرایط ما هیچوقت از آن استفاده نمیکنیم. اگر توسعه‌دهندگان هرگز عملکرد خود را بهبود بخشند، ما آن را دوباره به لیست اضافه خواهیم کرد.
  • Droid4x در گذشته یکی از بهترین گزینه‌ها بود و نسخه‌های بعدی آن همچنان در دسترس هستند. با این حال، دیگر به‌روزرسانی فعال ندارد، بنابراین آن را از لیست حذف کردیم.
  • KoPlayer یک شبیه‌ساز اندروید برای گیمرها بود. با این حال، به نظر می‌رسد وبسایت KoPlayer در زمان نگارش این متن غیرفعال شده است. مدت زمان زیادی از زمان غیرفعال شدن وبسایت گذشته است، بنابراین فرض می‌کنیم توسعه آن متوقف شده است.
  • YouWave که قبلاً یک گزینه محبوب بود، به نظر می‌رسد متوقف شده است. وبسایت رسمی آن غیرفعال است و شما تنها می‌توانید دانلودها را از سایت‌های شخص ثالث پیدا کنید.
  • Phoenix OS به طور کامل قطع شد. کیفیت آن به شدت پایین آمد قبل از پایان، بنابراین باید آن را زودتر از لیست خود حذف کنیم. با این حال، هنوز می‌توانید برای آن دانلودها پیدا کنید، اما ما توصیه نمی‌کنیم.
  • Remix OS در سال 2017 متوقف شد. این یکی از گزینه‌های مورد علاقه ما در زمان وجود آن بود. Phoenix OS نیز بر اساس Remix OS بود. Bliss OS بهترین جایگزین برای هر دوی آن‌ها است.
  • بیشتر بخشی دیگر به‌روز نشده‌اند و چند سال است که در دست توسعه فعال نیستند و با سیستم‌عامل‌ها و سخت‌افزارهای جدید به خوبی کار نمی‌کنند. اگر چیزی را از دست داده‌ایم، در نظرات به ما بگویید.
  • ARChon، یک نرم‌افزار اجرای برنامه‌های اندروید در Chrome، متوقف شده و دیگر کار نمی‌کند.

منابع:

  1. The Global Gaming
  2. Android Authority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *