اخبار و مقالات, اخبار موبایل

رونمایی از Fold5 و Flip5

Untitled 1

رسمی است: Samsung Galaxy Unpacked در هفته آخر جولای برای رونمایی از Fold5 و Flip5 میزبان خواهد شد.

هفته گذشته، لی یانگ هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX، تایید کرد که رویداد بعدی گلکسی Unpacked سامسونگ در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد. یانگ هی محل برگزاری رویداد را فاش نکرد، اما امروز، سامسونگ یادداشتی مطبوعاتی برای رسانه ها ارسال کرد که تأیید می کند Galaxy Unpacked در سئول در COEX در Samseong-dong، Gangnam میزبانی می شود، زیرا “این مکان حس منحصر به فردی به جهان ارائه می دهد. فرصتی برای تجربه ترکیبی جذاب از گذشته، حال و آینده که سئول را تعریف می کند.”

از زمان اولین Unpacked در سال 2010 در لاس وگاس، سامسونگ رویداد جهانی Unpacked را در شهرهای کلیدی سراسر جهان از جمله بارسلونا، برلین، لندن و نیویورک برگزار کرده است. و با برگزاری Unpacked بعدی در سئول، سامسونگ مسیر خود را برای Unpacked برای دستگاه‌های تاشو تغییر می‌دهد تا «بر شهرهای مختلف فرهنگی پیشرو در سراسر جهان که دقیقاً با موضوع تعیین‌شده هر رویداد همسو هستند، تمرکز کند».

22

11

سامسونگ می‌گوید سئول «به دلیل نقشی که در تأثیرگذاری بر روندهای جهانی با فرهنگ و نوآوری پویا دارد، انتخاب شده است، در حالی که این امر همچنین نشان‌دهنده اعتماد قوی سامسونگ به دسته تاشو است».

در حالی که سامسونگ نام محصولاتی را که در این گلکسی آنپکد رونمایی خواهد کرد، فاش نکرد، تایید کرد که نسل بعدی دستگاه های تاشو خود را در این رویداد رونمایی خواهد کرد، یعنی گلکسی Z Fold5 و Galaxy Z Flip5.

این شرکت کره ای همچنین گفت که این گلکسی Unpacked در آخرین هفته جولای برگزار می شود که تا حدی شایعات مربوط به این رویداد در 26 جولای را تأیید می کند.

مطلب پیشنهادی:  بروزرسانی فریم‌ور Nikon Z fc نسخه 1.6.0 ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کند

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *