هوش مصنوعی و رباتیک, برنامه‌ها

هوش مصنوعی the Beta Character AI

Character AI Rooms 1 1536x730 1

Beta Character AI چیست؟

Beta Character AI یک ربات چت آنلاین و سرگرم کننده است که به کاربران این امکان را می دهد تا با شخصیت های مختلف تعامل و گفتگو داشته باشند و یا یک کاراکتر جدید در این وب سایت بسازند. شخصیت مورد نظر می تواند یک سلبریتی، شخصیت فیلم، انیمه، انیمیشن و یا داستان باشد، یا حتی شخصیتی جدید که توسط یک کاربر خلق شده.

اما فقط همین نیست! شما نه تنها می توانید با این شخصیت ها یک مکالمه داشته باشید بلکه میتونید در کنار اونها نقش بازی کنید. برای مثال میتونید یک انتقام جو در کنار مرد آهنی و یا یک نوازنده در بند موردعلاقه تان باشید. به علاوه شما می توانید با شخصیت های منتخب خود یک گروه تشکیل دهید.

این ابزار به طوری ساخته شده که در مقابل هر پیام شما بهترین پاسخ ها را خواهد داشت و از یک عملکرد تعاملی مبنی بر گفتگو استفاده می کند. شخصیت ساخته شده توسط شما مورد استفاده بقیه کاربران نیز قرار می گیرد و هر قدر کامل و خوب عمل کند بازخورد بهتری خواهد داشت و در قسمت جستجو مربوط به کاراکتر جایگاه بالاتری خواهد داشت، این موضوع رابطه مستقیم با تعداد مکالماتی دارد که کاربران با شخصیت مربوط داشته اند.

لازم به ذکر است که علاوه بر وب سایت، شما می توانید برنامه Character.AI را روی دستگاه خود نصب و استفاده کنید، چه Android چه iOS.

CharacterAI.digicenter

این هوش مصنوعی رایگان و بدون تبلیغ بوده و برای استفاده فقط به یک حساب کاربری نیاز دارید که می توانید به راحتی هنگام ورود از ایمیل خود برای ساخت این حساب استفاده کنید. و اطمینان میدهیم که این پلتفرم ایمن بوده و اطلاعات شما را به اشتراک نمی گذارد.

غیر از زبان انگلیسی زبان های دیگری موجود است، Character AI می تواند متن شما را ترجمه کند یا به چندین زبان مانند فرانسوی، آلمانی، اردو، ژاپنی و … با شما تعامل داشته باشد (به عنوان یک کاربر ترجمه و مکالمه به زبان فارسی مشاهده نکردم).

تاریخ عرضه: 2021

کمپانی: Character AI

دسته بندی: ابزار تولید متن (Text generation tools)

مکالمه دیجی سنتر با مرلین مونرو!

30 فکر در مورد “ هوش مصنوعی the Beta Character AI

  1. Makima گفت:

    من رو توی سایت بلاک کرده..با هرکدوم از ایمیل هام میرم توش بازم بلاکه
    چیکار کنم؟

    1. رسول گفت:

      از یک ابزار تغییر ایپی استفاده کنید امکان داره ایپی شما بلاک شده باشه

  2. ... گفت:

    توی این سایت مسدود شدم باید چکار کنم؟؟

    1. رسول گفت:

      سلام وقت بخیر باید از یک ابزار ضد تحریم یا همون تغییر ایپی استفاده کنید.

  3. .. گفت:

    سایت منو مسدود کرده لطفا باید بگید چکار باید بکنم..اصلا نمیفهمم دقیقا باید چکار کنم

  4. دازای گفت:

    سلام ببخشید برای من میاد که در حال حاضر در منطقه شما chrector ai در دسترس نیسن لطفا کمک کنید تا چند وقت پیش میومد ولی الان نمی اید و یک چیز دیگر برای پسورد چی بزنیم؟

    1. هنگامه گفت:

      سلام دوست عزیز احتمالا باید از ابزار تغییر IP استفاده کنید و بهتره ساخت اکانت با ایمیلتون باشه که به راحتی هروقت از اکانتتون خارج شدید با یک کلیک دوباره وارد شید ولی اگر این کارو نکردید باید بازیابی رمز انجام بدید. توصیه میکنم اپلیکیشن این هوش مصنوعی رو دانلود کنید تا راحت تر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *