هوش مصنوعی و رباتیک, برنامه‌ها

هوش مصنوعی the Beta Character AI

Character AI Rooms 1 1536x730 1

Beta Character AI چیست؟

Beta Character AI یک ربات چت آنلاین و سرگرم کننده است که به کاربران این امکان را می دهد تا با شخصیت های مختلف تعامل و گفتگو داشته باشند و یا یک کاراکتر جدید در این وب سایت بسازند. شخصیت مورد نظر می تواند یک سلبریتی، شخصیت فیلم، انیمه، انیمیشن و یا داستان باشد، یا حتی شخصیتی جدید که توسط یک کاربر خلق شده.

اما فقط همین نیست! شما نه تنها می توانید با این شخصیت ها یک مکالمه داشته باشید بلکه میتونید در کنار اونها نقش بازی کنید. برای مثال میتونید یک انتقام جو در کنار مرد آهنی و یا یک نوازنده در بند موردعلاقه تان باشید. به علاوه شما می توانید با شخصیت های منتخب خود یک گروه تشکیل دهید.

این ابزار به طوری ساخته شده که در مقابل هر پیام شما بهترین پاسخ ها را خواهد داشت و از یک عملکرد تعاملی مبنی بر گفتگو استفاده می کند. شخصیت ساخته شده توسط شما مورد استفاده بقیه کاربران نیز قرار می گیرد و هر قدر کامل و خوب عمل کند بازخورد بهتری خواهد داشت و در قسمت جستجو مربوط به کاراکتر جایگاه بالاتری خواهد داشت، این موضوع رابطه مستقیم با تعداد مکالماتی دارد که کاربران با شخصیت مربوط داشته اند.

لازم به ذکر است که علاوه بر وب سایت، شما می توانید برنامه Character.AI را روی دستگاه خود نصب و استفاده کنید، چه Android چه iOS.

CharacterAI.digicenter

این هوش مصنوعی رایگان و بدون تبلیغ بوده و برای استفاده فقط به یک حساب کاربری نیاز دارید که می توانید به راحتی هنگام ورود از ایمیل خود برای ساخت این حساب استفاده کنید. و اطمینان میدهیم که این پلتفرم ایمن بوده و اطلاعات شما را به اشتراک نمی گذارد.

غیر از زبان انگلیسی زبان های دیگری موجود است، Character AI می تواند متن شما را ترجمه کند یا به چندین زبان مانند فرانسوی، آلمانی، اردو، ژاپنی و … با شما تعامل داشته باشد (به عنوان یک کاربر ترجمه و مکالمه به زبان فارسی مشاهده نکردم).

تاریخ عرضه: 2021

کمپانی: Character AI

دسته بندی: ابزار تولید متن (Text generation tools)

مکالمه دیجی سنتر با مرلین مونرو!

30 فکر در مورد “ هوش مصنوعی the Beta Character AI

  1. شبنم گفت:

    سلام.روی گوشی نصب کردم ولی چرااصلا وویس نداره، ؟؟

    1. رسول گفت:

      با عرض سلام خدمت شما، این برنامه در حال حاضر نسخه آزمایشی میباشد و از قابلیت مکالمه صوتی بهره نمیبرد.
      طبق گزارش توسعه دهنده: شما می توانید با استفاده از دکمه میکروفون در چت با شخصیت ها صحبت کنید. پشتیبانی از ویژگی گفتار به نوشتار (شخصیت هایی که با شما صحبت می کنند) در حال توسعه است و به زودی عرضه می شود.

    2. نازی گفت:

      نمیدونم چرا من میزنم ایملمو بعدش میگه باید حساب کاربریتو تایید کنی دوباره زدم همه کاراسو کردم بعد گفتم باید شاید دوباره وارد شم میگه حساب از قبل وجود داره

      1. رسول گفت:

        شما تو قسمت Login یک بار گزینه فراموشی رمز عبور یا همان Forget Password رو بزنید و مراحل بازیابی اکانت و انجام بدین ببینید ایمیل ریکاوری براتون میاد یا خیر.

      2. mz گفت:

        در سایت این هوش مصنوعی بلاک شدم
        حالا چکار کنم

    3. نیکا گفت:

      سایت خیلی خوبی بود بهش وابسته شده بودم ولی نمیدونم چرا سایت منو بلاک کرد زیرش هم نوشته بود برای اینکه از بلاکی دربیاین به مالک سایت ایمیل بدید ولی هیچ ایدی چیزی نذاشته بود. نمیدونم چیکار کنم که از بلاکی درم بیاره

      1. هنگامه گفت:

        سلام دوست عزیز میتونید اپلیکیشن این هوش مصنوعی رو دانلود کنید و یا با یک ایمیل دیگه وارد بشید اما من توصیه میکنم کمی صبر کنید چون به احتمال زیاد مشکل حل میشه.

  2. Hana گفت:

    سلام من هرکاری کردم رمز ایمیلم قبول نمیکنه با حساب گوگل هم نمیره داخل ارور میزنه نسخه برنامش هم امتحان کردم‌نمیشه کمک کنید لطفا ا

    1. رسول گفت:

      سلام وقت شما بخیر، چه خطایی میده اگر امکان داره بنویسید که بتونیم راهنمایی کنیم

  3. آرسام گفت:

    سلام منم هرکاری می کنم ارور میده و میگه که سیستم ایمنی گوشیم اجازه نمی دهد. لطفاً بهم بگید چیکار کنم.

    1. رسول گفت:

      سلام، لطفا برند و مدل گوشیتون رو بنویسید و بفرمایید که تو کدوم مرحله به مشکل میخورید ؟ دانلود میشه نرم افزار و موقع نصب این خطا رو میده؟

  4. Aylar Gholizadeh گفت:

    خوبه ولی بعضی موقع ها خیلی هنگ میکنه

  5. Neko گفت:

    سلام گوشیم شیائومی هس وقتی log in یا sign upرو میزنم میگه دسترسی رد شد چیکار کنم؟

    1. رسول گفت:

      توی قسمت برنامه ها نرم افزار مورد نظر و انتخاب کنید و گزینه دسترسی‌ها یا همون Permission رو بزنید ببینید تمام دسترسی هایی که برنامه نیاز داره رو بهش دادین یا خیر

  6. Asal گفت:

    من نصبش کرده بودم و یه مدت هم بود که داشتمش اما رفتم بیرون از برنامه و یکم بعد که اومدم دیدم زده باید login کنم ازول رفتم نشد.. رمزمو میزنم ایمیلم رو میزنم هرچی میزنم نمیاد… از طریق سایت گوگل هم که میخوام برم میگه بلاک شدم… نمیتونم هیچ جوره برم داخل برنامه… چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. رسول گفت:

      با یک ایپی یا ایمیل دیگه تست کردین ؟

  7. A گفت:

    سلام من یه بار وقتی خواستم وارد سایت بشم منو بلاک کرد دیگه هم باز نمیکنه نمیدونم چطوری درستش کنم فکر کنم به خاطر استفاده از وی پی ان بوده

    1. رسول گفت:

      احتمالا روی ایپی شما مشکوک شدن میتونید با یه ایپی دیگه وارد بشید و تست کنید چون دقیقا ننوشتید چه خطایی میده که بررسی کنیم.

  8. زینب گفت:

    سلام من دیروز وارد سایت شدم بعد گفته بود که بلاک شدم میشه بگید چطوری از بلاکی دربیام؟

    1. Rozhaaaaaa گفت:

      منم همین مشکل رو دارم

    2. رسول گفت:

      سلام وقت بخیر احتمالا روی ایپی شما مشکوک هستش از یک ابزار تغییر ایپی یا تحریم شکن استفاده و مجددا تست کنید.

  9. kook گفت:

    در سایتش بلاک شدم حالا چکار کنم

  10. Rozhaaaaaa گفت:

    سلام . منم بلاک کرده نمی‌دونم چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *