اخبار و مقالات

شاید اپل یک واچ جدید تنها با یک ویژگی در سال 2024 وارد بازار کند

شاید اپل یک واچ جدید تنها با یک ویژگی در سال 2024 وارد بازار کند

سری گلکسی واچ 4 سامسونگ در حال حاضر دارای یک نمایشگر فشار خون هست، اما اپل زمان خود را بر روی ویژگی های دیگری صرف می کند. بر اساس گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، این شرکت ممکن است در سال 2024 یک اپل واچ که تنها دارای ابزار فشار خون است را وارد بازار کند.

این به این دلیل است که ظاهراً اپل به برخی از مشکلات برخورد کرده است که نمی تواند این فناوری را تا سال 2024 زودتر وارد بازار کند.

تیم‌ها در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنند، اما به گفته آنها دقت در تعیین اینکه آیا یک کاربر فشار خون بالا دارد یا خیر، بسیار چالش برانگیز بوده است. عرضه این واچ”حداقل برای چهار سال” برنامه ریزی شده است، اما در نهایت ممکن است تا سال 2025 عرضه شود.

gsmarena 000

طبق گزارش‌ها، اپل با عرضه این واچ تنها قصد دارد که به کاربران اپل واچ هشدار دهد که ممکن است فشار خون بالا داشته باشند.

قبل از راه اندازی ابزار فشار خون، برنامه Health برای آیفون به‌روزرسانی‌ای دریافت خواهد کرد که قابلیت ردیابی خواب، مدیریت دارو و ویژگی‌های جدید سلامت زنان را اضافه می‌کند. بخش مدیریت پزشکی به شما امکان می دهد که بطری های قرص خود را در برنامه اسکن کنید و به شما یادآوری خواهد کرد که داروهای خود را مصرف کنید. با این حال، نسخه اولیه ممکن است تنها زیر مجموعه ای از این توابع را داشته باشد.

ممکن است سنسور دمای بدن در اپل واچ امسال وارد شود. این در ابتدا فقط برای کمک به برنامه ریزی باروری مورد استفاده قرار می گیرد و در نهایت می تواند تعیین کند که دمای بدن کاربر بالاتر از حد طبیعی است یا خیر، اما، مانند فشار خون، بعید است که اندازه گیری واقعی را نشان دهد. این همان روشی است که Fitbit آن را روی Sense انجام می دهد – شما یک “محدوده” دریافت می کنید و به شما می گویند که دمای شما از محدوده طبیعی خود منحرف شده است یا خیر.

همچنین در watchOS 9 حالت کم مصرفی وجود دارد که به ساعت هوشمند اجازه می‌دهد مجموعه محدودی از برنامه‌ها و ویژگی‌ها را در حالی که باتری کمتری مصرف می‌کند اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *