آموزش, آموزش عکاسی دیجیتال, اخبار گوناگون, اخبار و مقالات

راهنمای حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی (بسیار ساده)

a guide book to remove background from images

یکی از چالش های اصلی هنگام کار با تصاویر، حذف پس زمینه و جدا کردن شی یا شخص در عکس است. می توان آن را به صورت دستی انجام داد، اما خسته کننده و زمان بر است. خوشبختانه، برخی از نرم افزارهای کاربردی اثبات شده می توانند به خودکارسازی این کار و انجام آن در چند ثانیه کمک کنند. در این راهنما توضیح می‌دهیم که چرا باید پس‌زمینه را از تصاویر حذف کنید، موارد استفاده از حذف پس‌زمینه و معیارهای مناسب برای انتخاب بهترین ابزار برای پاک کردن پس‌زمینه برای نیازهای مربوط به کسب‌وکارتان را میخوانید.

چرا باید پس زمینه را از تصاویر حذف کنید؟

اکثر مردم می خواهند پس زمینه را از تصاویر شخصی یا حرفه ای خود حذف کنند. انجام این کار می تواند خسته کننده باشد، اما ارزش آن را دارد زیرا حذف پس زمینه باعث می شود تصاویر شما تمیزتر و صیقلی تر به نظر برسند. در اینجا دلایل مهمی وجود دارد که چرا باید پس زمینه را از تصاویر خود حذف کنید:

  • این باعث می شود عکس های شما حرفه ای تر به نظر برسند.
  • این ساده ترین راه برای حذف جزئیاتی است که حواس بیننده را پرت میکند.
  • این به عکس های شما ظاهر تمیزتری می دهد.
  • این به عکس‌های شما کمک می‌کند تا از بقیه متمایز شوند.
  • ارزش زیبایی شناختی تصویر را افزایش می دهد.
  • توجه را به سوژه یا موضوع عکس جلب می کند.
  • استرس چشم مشتریان آنلاین را کاهش می دهد.
مطلب پیشنهادی:  روش عکس گرفتن با دوربین عکاسی

چگونه یک برند از ابزار حذف پس زمینه سود می‌برد؟

استفاده از ابزار حذف پس زمینه می تواند به طرق مختلف برای برند مفید باشد:

1) حذف عناصر تصویر ناخواسته

برندها می توانند عناصر غیر ضروری و ناخواسته را از تصاویر خود با حذف پس زمینه حذف کنند. این می تواند یک سایه، یک شی تصادفی که به عکس شما وارد می شود، یک پس زمینه کم نور ناخواسته یا تار، و غیره باشد. این قابلیت امکان هدایت چشم کاربر به نقطه اصلی و مورد نظر یک تصویر، به عنوان مثال (عکاسی محصول) را فراهم میکند.

2) رنگ و بافت محصول را مطابقت دهید

حذف پس زمینه می تواند کار بسیار دلهره آور باشد مخصوصا اگر مراقب رنگ و بافت تصویر پس‌زمینه باشید، همیشه باید مطمئن شوید که به پس زمینه بطور یکپارچه با سوژه شما ترکیب می‌شود.

3) پس زمینه حواس پرتی را از عکس برداری حذف کنید

اغلب مشاهده می شود که برندها سوژه مورد نظر را در تصویر دوست دارند اما پس زمینه ای را که در عکسبرداری گرفته شده است را دوست ندارند یا مطابق میلشان نیست. یک برنامه حذف پس‌زمینه می‌تواند به آن‌ها کمک کند پس‌زمینه نامناسب را از تصویر حذف کنند، به طوری که تمام تمرکز روی موضوع برند باشد نه روی پس‌زمینه.

4) مشتریان بیشتر و فروش بیشتر داشته باشید.

در دنیایی که مردم دائماً با تبلیغات بمباران می‌شوند، زمان می‌برد تا برندها برجسته شوند و مورد توجه قرار گیرند.

یک راه عالی برای دور زدن این موضوع، استفاده از ابزار حذف پس زمینه تصویر یک برند و ایجاد گرافیک های سفارشی منحصر به فرد برای برند شما است. این به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.


در برنامه حذف پس زمینه به دنبال چه چیزی باشیم؟

1) رابط کاربری (UI) آسان، جذاب و کاربر پسند

کاربران برنامه های تلفن همراه برنامه ای را انتخاب می کنند که از نظر بصری زیبا و کاربر پسند باشد و عملکردی برجسته داشته باشد اما طراحی کمتر جذاب و ویژگی های پیچیده بسیاری دارد. هر مرحله از یک برنامه باید به سرعت مرحله بعدی را به شما بگوید.

مطلب پیشنهادی:  روش کار با دوربین عکاسی

به لطف یک رابط کاربری خوب طراحی شده، افراد و متخصصان با استفاده از برنامه حذف پس‌زمینه شما تجربه‌ای واقعی دارند. در وقت گرانبهای آنها صرفه جویی می شود و از سرعت تحویل کار بشدت افزایش می‌یابد.

2) حذف پس زمینه با یک کلیک

برای استفاده از برنامه حذف پس‌زمینه باید حداقل مراحلی وجود داشته باشد. باید بتواند پس‌زمینه هر تصویر را با یک کلیک حذف کند.

یعنی تصویر را آپلود کنید > تصویر حذف شده پس‌زمینه را دریافت کنید.

3) به خوبی جزئیات تصویر را کنترل کنید

فناوری برنامه حذف پس‌زمینه فقط باید بر حذف پس‌زمینه تصاویر تمرکز کند. تصویر خروجی نباید رنگ، ظاهر، کیفیت، روشنایی، وضوح و جزئیات دقیق تصویر را تغییر دهد.

4) ایجاد تصاویر با پس زمینه های مختلف

برنامه حذف پس زمینه باید بتواند گزینه های مختلف تصویر سفارشی شده را به کاربران خود ارائه دهد. از بعضی موارد مهم میتوان به عناوین ذکر شده در لیست پایین اشاره کرد.

  • جلوه بوکه: بوکه عکس‌ها را از نظر بصری جذاب می‌کند و ما را مجبور می‌کند روی یک منطقه تصویر خاص تمرکز کنیم.
  • رنگ و شیب: پس‌زمینه تصویر را در هر رنگ و گرادیانی که می‌خواهید تغییر دهید.
  • طرح ها: پس زمینه می تواند به شکل طرح های جذابی مانند چوب، دیوار، تعطیلات، کاشی و غیره باشد.

5) به تصاویر پیش نمایش دسترسی داشته باشید

کاربر باید بتواند در مرحله حذف پس‌زمینه بتواند عکس‌های پیش‌نمایش را بلافاصله قبل از دانلود مشاهده و آن‌ها را بررسی کند.

چرا از Erase.bg – بهترین برنامه حذف پس‌زمینه مجهز به هوش مصنوعی استفاده کنید؟

با Erase.bg، هر کسی می‌تواند پس‌زمینه هر تصویری که میخواهد را حذف کند، چه یک عکاس حرفه‌ای یا یک تازه‌کار. Erase.bg سریع‌ترین و ساده‌ترین برنامه حذف پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار است و می‌تواند پس‌زمینه عکس‌ها را حذف کند و برای کار کردن به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارد. هنگامی که از Erase.bg برای حذف پس‌زمینه عکس‌های خود استفاده می‌کنید، نتایج فوق‌العاده هستند. برخی از ویژگی های فوق العاده Erase.bg را میتوانید در ادامه بخوانید.

حذف خودکار پس زمینه

Erase.bg به طور خودکار پس‌زمینه تصاویر را با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی (AI) حذف می‌کند.

نتایج شگفت انگیز

ابزار حذف پس‌زمینه ما عناصر پیچیده عکس مانند مو، سایه‌ها و سایر قسمت‌های مشکل‌ساز را حذف می‌کند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش عکاسی منظره با گوشی هوشمند

عملکرد بسیار سریع

Erase.bg به طور کامل پس‌زمینه تصویر را در چند ثانیه حذف می‌کند و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. علاوه بر این، می توانید پس زمینه ها را با استفاده از برنامه از هر مکانی حذف کنید.

دانلود تصویر در فرمت های مختلف

می توانید به سرعت تصویر اصلی را در فرمت های png، jpeg، jpg و webp دریافت کنید.

تغییر رنگ، گرادیان و بافت تصاویر:

می‌توانید به‌طور خودکار پس‌زمینه سفید را با یک تصویر آپلود شده دلخواه یا یک تصویر جذاب با جلوه‌های بوکه، رنگ‌ها و گرادیان جایگزین کنید.

داشتن سرویس رایگان برای استفاده شخصی +‌ اشتراک تجاری ویژه

این سرویس حذف پس زمینه کاملا رایگان است.

مراحل استفاده از Erase.bg – برنامه حذف پس‌زمینه مجهز به هوش مصنوعی:

استفاده از Erase.bg به سادگی ضربه زدن روی 1-2-3 در گوشی هوشمند خود است. شما باید این مراحل ساده را دنبال کنید تا کار خود را در چند ثانیه انجام دهید.

مرحله 1: به وب‌سایت Erase.bg بروید یا برنامه را در تلفن‌های هوشمند یا دستگاه‌های iOS / Android بارگیری کنید

مرحله 2: تصویر را با استفاده از دکمه آپلود تصویر آپلود کنید. پس از چند ثانیه، پیام “Background Removed” را دریافت می کنید.

مرحله 3: برای دانلود تصویری که پس‌زمینه آن حذف شده است، روی Download Original Size کلیک کنید

مرحله 4: اگر می خواهید پس زمینه را ویرایش کنید و رنگ، گرادیان را تغییر دهید و آن را با تصویر آپلود شده دلخواه خود سفارشی کنید، می توانید روی دکمه ویرایش در سمت راست بالا کلیک کنید تا این گزینه ها را دریافت کنید و تصویر را با یک تصویر سفارشی دریافت کنید. پس زمینه آماده است

کلام نهایی

ما دلیل دقیق حذف پس‌زمینه از تصاویر، معیارهای انتخاب یک برنامه حذف پس‌زمینه مناسب و نحوه استفاده از Erase.bg، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های حذف پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی برای افراد، توسعه‌دهندگان و حرفه‌ای‌ها را به اشتراک گذاشته‌ایم.

باید برنامه Erase it.bg را امتحان کنید و به راحتی جلوه های جالبی ایجاد کنید.  با استفاده از Erase.bg – تحسین‌برانگیزترین و برنامه شماره 1 حذف پس‌زمینه با هوش مصنوعی در Product Hunt، چند تصویر را در بارگذاری کنید و آنها را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *