اخبار موبایل

پرچمدار شیائومی ، با Mi 11 آشنا شوید

xiaomi-mi-11

Xiaomi مدتی است مشغول انتشار عکس ها و جزئیات از یک مدل جدید است

این کمپانی احتمالا در حال برنامه ریزی برای معرفی Mi 11 و Mi11 Pro در روزهای آینده است. تقریبا همه چیز را در مورد محصول جدید این کمپانی چینی تولید کننده تلفن هوشمند (شیائومی) میدانیم، هر چند مدل ها و مشخصات فنی برای ما مشخص شده، اما هنوز رونمایی رسمی انجام نشده است.

این کمپانی همچنین اعلام کرد که این اولین گوشی موبایل تولید شده با چیپست جدید اسنپدراگون 888 است که اخیراً کوالکام معرفی کرده، و این هیجان ها را برای پرچمدار شیائومی Mi 11 افزایش می دهد. در هر صورت تنها توضیحی که داده نشده این است که این گوشی چه زمان به طور رسمی معرفی می شود.

شیائومی Mi11

چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 – 5G – برای اولین بار در پرچمدار شیائومی Mi11 استفاده شده

همینطور که طرفداران شیائومی منتظر خبری از مدل جدید بودند، حساب توییتر نیجریه شیائومی این کمپانی از محصول جدیدی که احتمالا شیائومی Mi 11 است خبر داد. این محصول که هنوز دقیقا مشخص نشده چیست، در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

پ.ن: با توجه به اینکه Xiaomi از کلمه به زودی استفاده کرده و منابع نزدیک به این کمپانی اعلام کرده اند، به نظر می رسد Mi 11 به طور رسمی در 16 دسامبر معرفی شود.

مشخصات 2 مدل پرچمدار شیائومی Mi 11 و Mi 11 PRO

بالاتر گفتیم که مدل جدید Mi 11 از چیپست جدید اسنپدراگون 888 استفاده میکند، بعلاوه اخبار غیر رسمی میگوید مدل Mi 11 از باتری 4780 میلی آمپر و Mi 11 Pro از باتری 4970 میلی آمپر استفاده خواهد کرد و هر دو مدل از شارژر 55 واتی استفاده خواهند کرد.

ما تمام اطلاعات جدید از شیائومی مدل Mi 11 و Mi 11 Pro که احتمالا به زودی شاهد رونمایی آن خواهیم بود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، اما فعلا برای خبرهای بیشتر باید تا 16 دسامبر منتظر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *