اخبار موبایل

ویدئوی دوربین شیائومی Mi 11 در حالت شب

دوربین شیائومی Mi 11

کمپانی ویدئویی را منتشر کرد که عملکرد عالی دوربین شیائومی Mi 11 را در تاریکی نشان می دهد

Xiaomi Mi 11، در روزهای گذشته در بازار جهانی عرضه شده و به دلیل طراحی و ویژگی هایش مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

این کمپانی ویدئویی به اشتراک گذاشته شده است که نشان می دهد دوربین شیائومی Mi 11 در محیط تاریک عملکرد ویدیویی بسیار عالی ارائه می دهد.

دوربین شیائومی Mi 11
دوربین شیائومی Mi 11

شیائومی Mi 11 که در آخرین روزهای سال 2020 معرفی شد و نظر ها را به خود جلب کرد، اخیراً وارد بازار جهانی شد.

Mi 11 که اولین تلفن هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 888 است، پیش از این جایگاه خود را در میان پرچمداران تلفن های هوشمند سال 2021 به دست آورده است.

این گوشی با پردازنده قدرتمند، طراحی صفحه نمایش بزرگ و خمیده و دوربین قدرتمند، فعلا در مرکز توجه سازنده می باشد و حالا کمپانی تبلیغی برای دوربین این مدل منتشر کرده است.

دوربین شیائومی Mi 11

شیائومی که می خواهد کمی بیشتر در مورد عملکرد دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی تلفن خود بحث کند، ویدئویی منتشر کرد تا نشان دهد Mi 11 چگونه می تواند در یک محیط تاریک فیلمبرداری کند.

روشن تر از آنچه که چشم ما می بیند

ویدئوی مورد بحث تصاویر اجرای یک مینی کنسرت را نشان می دهد. ما در این ویدئو می بینیم که پس از خاموش شدن چراغ ها Mi 11 وارد عمل می شود. در ویدئوی منتشر شده با هشتگ MovieMagic# ، عملکرد Mi 11 آنقدر چشمگیر است که واقعاً این سوال به وجود می آید که آیا واقعا تغییرات جادویی در فیلم وجود دارد یا خیر.

Xiaomi Mi 11

با این حال، اگر این ویدئو عملکرد صد درصد واقعی این گوشی را به ما نشان می دهد، می توان گفت که شیائومی Mi 11 موفقیت بزرگی کسب کرده است.

اسمارت فون های شیائومی که عموماً به گوشی های مقرون به صرفه و عملکرد بالا شهرت داردد، در این مدل کمی متفاوت بوده و قیمت گوشی در هنگام عرضه جهانی 799 یورو اعلام شد.

بنابراین اگرچه این گوشی با دوربین خود شما را کاملا راضی خواهد کرد، اما به نظر می رسد قیمت مدل جدید آنچنان مورد استقبال قرار نگرفته است.

ویدئوی عملکرد دوربین شیائومی Mi 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *