اخبار موبایل

Xiaomi 14 Pro: طراحی فاش شد

Xiaomi 14 Pro 1

شایعات حاکی از این است که شرکت شیائومی قرار است در تاریخ 27 اکتبر گوشی های موبایل مدل‌ شیائومی 14 و 14 پرو را معرفی کند. این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد این گوشی‌ها منتشر نکرده است، اما به‌لطف OnLeaks، ما می‌دانیم که طراحی ظاهری شیائومی 14 پرو چطور خواهد بود.

مانند مدل شیائومی 13 پرو، مدل 14 پرو نیز دارای یک نمایشگر با یک پانچ مرکزی برای دوربین سلفی خواهد بود، اما به گفته منبع، اندازه این حفره در مقایسه با مدل 13 پرو کوچک‌تر خواهد بود: 6.6 اینچ در مقابل 6.73 اینچ.

Xiaomi 14 Pro 5K1 747x420 1

در قسمت پشتی این گوشی، یک دسته دوربین در قاب مربعی بزرگ وجود دارد که دارای چهار دوربین است و برخی سنسورها را در خود جای داده است.

مدل شیائومی 14 پرو دارای یک قاب فلزی صاف خواهد بود. دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه روشن و خاموش در قسمت راست قاب گوشی قرار دارند، در حالی که قسمت چپ قاب بدون شیار یا کنترلی است.

در پایین گوشی، پورت USB-C با یک شکاف برای سیم‌کارت، میکروفون و بلندگو قرار دارد، و در بالا احتمالاً بلندگوی دوم وجود دارد.

منبع اعلام کرده که ضخامت مدل شیائومی 14 پرو 8.7 میلی‌متر است (با برآمدگی دوربین 13.1 میلی‌متر) اما وزن آن را اعلام نکرده است.

اگر تاریخ شایعه‌شده برای معرفی صحیح باشد، در روزهای آتی بیشتر در مورد مدل شیائومی 14 پرو مطلب خواهیم شنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *