اخبار موبایل, نقد و بررسی دوربین, نقد و بررسی موبایل

بررسی کیت عکس برداری Xiaomi 13 Ultra!

85296378451

ابزار کاربردی شیائومی

چگونه می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند را برای عکاسی به یک دوربین تبدیل کرد؟ درسته، با افزایش تجهیزات!

دقیقاً همین کار را شیائومی برای مدل 13 Ultra با کیت عکاسی انجام داده است، یک مجموعه جالب از تجهیزات برای کاربران این گوشی، اما یک ابزار ارزشمند برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری.

128460

بررسی کیت عکاسی

کیت عکاسی شیائومی 13 Ultra شامل یک قاب محافظ با درپوش لنز، یک آداپتور فیلتر 67 میلی‌متری، یک مجموعه دوربین با بلوتوث، و یک بند دستی است.

شما می‌توانید قاب را قرار دهید و درپوش را روی آن بگذارید. این قاب از دوربین‌ها را در برابر گرد و غبار و سایر اشیاء که ممکن است به آن‌ها آسیب بزنند محافظت می‌کند و به نظر ظاهر شیکی هم دارد. درپوش لنز با فشار متصل می‌شود.

ابزار دسته نسبت به دیگر افزوده‌ها بسیار شیک است. شما آن را به پایین قاب عکاسی وصل می کنید و دارای یک دسته قفل‌شونده مناسب است. دسته دارای یک پورت USB-C برای شارژ باتری داخلی خود، یک سوراخ بند، و یک دکمه شاتر است که دارای فوکوس نیمه فشرده و یک حلقه زوم می‌باشد.

با نگه داشتن دکمه شاتر برای یک ثانیه، دسته با گوشی جفت می‌شود. اینگونه می‌تواند دوربین را هنگام قفل شدن گوشی راه‌اندازی کرده، زوم را کنترل کرده و عکس‌بگیرید.

با قاب و دسته متصل شده، شیائومی 13 Ultra به یک دوربین عکاسی قدرتمند تبدیل می‌شود! تبدیل گوشی به دوربین و برگرداندن آن به حالت اولیه بسیار آسان بوده و فقط لازم است قاب و دسته را در بیاورید.

اگر می‌خواهید عکاس حرفه ای تری داشته باشید، آداپتور فیلتر 67 میلی‌متری را در پشت قاب بگذارید. این ابزار پرطرفدارترین نوع فیلتر در بازار است و شما بهترین فیلتر‌های ND و پلاریزاسیون را در دسترس شما خواهد بود.

نتیجه

پیدا کردن کیت عکاسی شیائومی 13 Ultra در اینترنت دشوار است. به نظر می‌آید که بهترین گزینه، وارد کردن آن از چین باشد. قیمت‌ها بین ۱۳۰ تا ۳۰۰ دلار متغیر هستند. این مجموعه ابزار با کیفیتی است، و همچنین قیمت مناسبی دارد.

اکنون گوشی‌ها به ابزارهای جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. آن‌ها یک میلیون وظیفه را انجام می‌دهند و در اکثر آن وظایف عالی عمل می‌کنند. عملکرد خوب در عکاسی یکی از قدرت‌های کلیدی آن‌هاست. استفاده از چیزی شبیه کیت عکاسی شیائومی می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌ها را به یک ابزار حرفه‌ای کامل تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *