شبکه‌های اجتماعی, اخبار گوناگون, اخبار و مقالات, برنامه‌ها

واتس اپ از ویدیوهای HD پشتیبانی می کند

GettyImages 1203053827

در هفته گذشته، WhatsApp اعلام کرد که قابلیت پشتیبانی از تصاویر با کیفیت HD را اضافه می‌کند، این امکان را به کاربران این برنامه پیام‌رسان می‌دهد که انتخاب کنند که آیا می‌خواهند کیفیت با وضوح بالا تلفن‌های خود را که می‌خواهند با دوستان و خانواده‌شان به اشتراک بگذارند را حفظ کنند یا نه. در آن زمان، شرکت گفت که پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت HD نیز به زودی ارائه می‌شود. امروز، شرکت با TechCrunch تأیید کرد که پشتیبانی از ویدیوهای با کیفیت HD در حال حاضر به کاربران هر دو سیستم عامل iOS و Android در حال ارائه است.

مشابه قابلیت تصاویر با کیفیت HD، قابلیت ویدیوهای با کیفیت HD به مشتریان این امکان را می‌دهد که تصاویر با کیفیت با وضوح بالا را در WhatsApp به اشتراک بگذارند. در گذشته، ویدیوهای با کیفیت با وضوح بالا به 480p فشرده می‌شدند، همانطور که محدودیت کیفیت قبلی برنامه بود. اکنون کاربران می‌توانند انتخاب کنند که ویدیوهای خود را با کیفیت HD ارسال کنند، اما تا حداکثر 720p.

فرآیند در اینجا با قابلیت اشتراک تصاویر با کیفیت HD یکسان است.

بعد از انتخاب ویدیو یا ویدیوهایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، روی دکمه جدید HD در بالای صفحه ضربه می‌زنید. یک جعبه گفتگو ظاهر می‌شود که می‌توانید تأیید کنید که آیا می‌خواهید با کیفیت استاندارد یا با کیفیت HD به اشتراک بگذارید و اندازه‌های فایل مرتبط را نمایش می‌دهد. سپس به عنوان معمول ویدیو را ارسال می‌کنید.

تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در WhatsApp با رمزگذاری end-to-end شرکت محافظت می‌شوند.

گیرنده نشانگر کوچکی را بر روی ویدیوی به اشتراک‌گذاری شده در برنامه مشاهده خواهد کرد که به او اعلام می‌کند که شما در کیفیت HD به اشتراک‌گذاشته‌اید. این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا تصمیم بگیرند که آیا دارای فضای ذخیره‌سازی یا پهنای باند مورد نیاز برای مشاهده ویدیوی به اشتراک گذاشته‌شده با کیفیت HD در زمان مورد نیاز هستند یا خیر.

این قابلیت در حال حاضر در حال ارائه است، بنابراین اگر هنوز آن را ندارید، به زودی باید در اختیار شما قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *