برنامه‌ها

توییتر نام و لوگوی نسخه‌های اندروید و iOS خود را تغییر داد

x twitter 1

29 ژوئیه 2023، ساعت 12:15 بعد از ظهر به وقت هند (IST): توییتر لوگوی نسخه iOS خود را به روز کرد، اما نام اپلیکیشن هنوز در همان زمان نگارش خبر همچنان توییتر بود. به گفته اریک برلین، مهندس سابق توییتر، دلیل عدم تغییر نام اپلیکیشن این است که فروشگاه اپ‌ها (App Store) نیازمند این است که نام یک اپلیکیشن حداقل دو حرف باشد.

توییتر امروز نسخه اندرویدی خود را به‌روز کرد و لوگوی آشنای پرنده را با لوگوی جدید خود، یعنی حرف ایکس، جایگزین کرد. این تغییر، قدمی دیگر در تلاش‌های مداوم این شبکه اجتماعی برای تغییر نام و لوگو است.

شرکت همچنین لیست اپلیکیشن خود را در فروشگاه گوگل پلی به‌روز کرد تا نمایی از لوگوی ایکس با پس‌زمینه‌های سیاه به نمایش بگذارد، در این تصاویر، هیچ علامت توییتری قابل مشاهده نیست.

Screenshot 2023 07 27 at 11.38.42 AM

در توضیحات اپلیکیشن آمده‌است: “اپلیکیشن ایکس میدان شهر دیجیتالی مورد اعتماد برای همه است.” همچنین شرکت بیان کرده‌است که کاربران می‌توانند ویدیوهایی به طول سه ساعت در این اپلیکیشن آپلود و تماشا کنند. با این حال، صفحه پشتیبانی توییتر بلو (Twitter Blue) می‌گوید که مشترکین می‌توانند ویدیوهایی به طول دو ساعت آپلود کنند.

جالب است بدانید که اپلیکیشن لایت توییتر همچنان دارای همه علامت‌های توییتر است. اما این موضوع معلوم‌است زیرا آخرین بروزرسانی این اپلیکیشن به مهر 2021 باز می‌گردد.

در هفته گذشته، شرکت توییتر اقدام به تغییر نام اکانت شبکه اجتماعی خود از @twitter به @x نموده و همچنین اکانت‌های مرتبط دیگر را که با نام “توییتر” بودند، حذف نمود. به گفته ژن ایکس هوانگ (Gene X Hwang)، مالک اکانت اصلی با نام @x و همچنین استودیو Orange Photography که به عکاسی و فیلمبرداری مرتبط است، در گفتگو با TechCrunch اعلام کرد که شرکت توییتر بدون اطلاع‌رسانی اقدام به تصاحب این اکانت کرده است. به منظور “بیان از اراده‌ی تشکر خود”، شرکت به وی نامه‌ای ارسال کرده که او را به دیداری از مرکز هماهنگی (HQ) ایکس دعوت کرده و همچنین به او محصولات ایکس را هدیه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *