اخبار و مقالات, اخبار موبایل

آیفون 14 احتمالا به همراه قلم عرضه خواهد شد

با وجود گلکسی اس 22 اولترا، آیفون 14 احتمالا اولین گوشی موبایل به همراه قلم نخواهد بود

از آن جایی که سامسونگ دیگر سری گلکسی نوت را عرضه نمی کند، این شرکت قلم را به گوشی های پرچمدار خود اضافه کرده است. اما آیا اپل هم قلم را با ایفون 14 عرضه خواهد کند؟

این اتفاق هیچوقت نمی افتد.

تاریخچه طولانی شایعات مربوط به قلم آیفون

از سال 2017 تا 2021، هر زمان که نزدیک به عرضه مدل جدید آیفون میشد، شایعاتی در ارتباط با اینکه آیفون قصد دارد قلم را به جعبه خود اضافه کند، پخش میشد. امسال هم احتمالا با این شایعات روبرو خواهیم شد.

این شایعات در زمان عرضه ایفون 11 خیلی زیاد بود.

نمی توان با هیچ کدام از آیفون هایی که تا به امروز عرضه شدند، با قلم کار کرد. بنابراین خیلی بعید هست که مدل جدید آیفون برخلاف مدل های قبلی خود به همراه قلم عرضه شود.

8GE6ju9dDmVbQmfpyjEdnG 970 80.jpg

شایعه های باور نکردنی

ما شایعات بسیاری در مورد آیفون می شنویم، اما به ندرت این شایعات به واقعیت می پیوندند. به این دلیل است که اپل تمایل دارد فقط ویژگی‌هایی را ارائه دهد که جذابیتی برای مصرف‌کننده اصلی را داشته باشند مانند MagSafe، صفحه‌نمایش‌های 5G و 120 هرتز، سه پیشرفتی که در آیفون‌های اخیر دیده‌ایم.

مطمئنا، برای برخی از کاربران این پیشرفت ها مفید هستند، اما برای آیفون این ارتقا ها کافی نیستند.

و دلیل آن، این است که سالانه تنها چهار آیفون وارد بازار می شود، بنابراین اگر تنها گروهی از افراد از قلم استفاده کنند، باقی کاربران از این ویژگیاستفاده نمی کنند.

مطلب پیشنهادی:  تلفن Boring (خسته کننده)!

برای مقایسه، سامسونگ تعداد زیادی گوشی مختلف در مدل های مختلف دارد – دارای سری Galaxy S، A، J، Z و M است که هر کدام مدل های بی شماری دارند. بنابراین اگر شخصی نیاز به قلم نداسته باشد، گزینه‌های جایگزین زیادی دارد.

آیا آیفونی به همراه قلم عرضه خواهد شد؟

puzGK76M7CwpA8ge4CgyTe 970 80.jpg

نمی توان گفت این اتفاق هرگز نمی افتد. این امکان وجود دارد که عادات کاربر تغییر کند، یا شاید برنامه های بیشتری طراحی شوند که برای استفاده از آنها قلم باشد بهتر است.

اما این کار زمان می‌برد. اپل دستگاه‌های خود را دوباره نمی سازد، فقط آنها را اصلاح می‌کند، و چند سال طول می‌کشد تا از طراحی فعلی به طراحی با فضایی برای یک قلم پیشرفت کند.

همچنین لازم به ذکر است که اپل در واقع نیاز به طراحی یک قلم کوچک دارد تا در داخل آیفون قرار گیرد.

شایعات آیفون 14 به ارتقاهای کوچک و کافی اشاره کرده اند مثلا: افزایش وضوح دوربین و جایگزینی مینی با آیفون 14 مکس؛ این ها تمام چیزی است که در حال حاضر واقعاً انتظار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *