اخبار و مقالات, اخبار موبایل

اطلاعات خود را از iOS به یک گوشی اندرویدی منتقل کنید

اطلاعات گوشی خود را از iOS به یک گوشی اندرویدی منتقل کنید

اخیراً متوجه شدیم که Google در حال کار بر روی یک برنامه است تا جابه‌جایی اطلاعات از آیفون به اندروید را آسان کند و اکنون آن برنامه راه‌اندازی شده است، بنابراین دیگر لازم نیست از همه چیز در Google Drive نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این برنامه که Switch To Android نام دارد و به شما امکان می‌دهد گزینه‌هایی از جمله مخاطبین، رویدادهای تقویم، عکس‌ها و ویدیوها انتخاب کنید و گوشی جدیدتان اطلاعاتش را منتقل کنید. همچنین نکاتی مانند خاموش کردن iMessage را ارائه می‌دهد تا شما تکستی را از دست ندهید، و شامل اطلاعاتی درباره نحوه انتقال عکس‌ها از iCloud است.

Switch To Android برنامه ای جامع و کامل به نظر می رسد و گوگل وعده داده که این برنامه سریع، امن است.

شایان ذکر است که این برنامه مجوزهای مختلفی را درخواست می کند، اما احتمالاً در برنامه ی انتقال تمام داده های مهم شما به تلفن جدید، سیستم عامل جدیدی طراحی شده است.

بنابراین اگر به دنبال انتقال اطلاعات از iOS به یک گوشی اندرویدی هستید، این احتمالا اکنون بهترین و سریع ترین راه برای انجام آن است.

برنامه Switch To Android مطمئنا بسیار برنامه عالی و کاربردی ای به نظر می رسد و زمان زیادی برای دستیابی به آن صرف شده است.

اپل از سال 2015 یک برنامه بسیار مشابه Move to iOS را برای انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به iOS ارائه کرده است، و در پی آن برخی از شرکت ها جایگزین های خود را ایجاد کرده اند، مانند سامسونگ که برنامه Smart Switch را راه اندازی کرد، البته این برنامه تنها اطلاعات را از گوشی اندروید به گوشی اندروید منتقل می کند.

مطلب پیشنهادی:  مقایسه دوربین عکاسی با چشم انسان

اما حالا با وجود برنامه Switch To Android می توانید اطلاعات خود را از گوشی آیفون ویا اندروید به گوشی جدید اندرویدی خود منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *