اخبار موبایل

سری جدید گلکسی A سامسونگ در 17 مارس عرضه می شود

wbVNJ9GZykbdno8he2qTvN 970 80.jpg

شایعه شده است که گوشی های میان رده جدید سامسونگ گلکسی A53 و A73 دارای OIS هستند

دیروز سامسونگ دعوت‌نامه‌هایی را برای یک رویداد راه‌اندازی فقط آنلاین ارسال کرد – که برای پنجشنبه، 17 مارس، ساعت 10 صبح به وقت شرقی (3 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) تعیین شده است. خود دعوتنامه که دارای شبکه ای از “A” چند رنگ روشن و پررنگ است، تایید می کند که این رویداد معرفی “عالی” برای گوشی های میان رده جدید سامسونگ خواهد بود: سری گلکسی A. انتظار می رود که این شامل گوشی های گلکسی A53 و A73 باشد.

yu6MohJKrCT7JgP48LQjf5 970 80

سری A سامسونگ بخش مهمی از غول فناوری کره جنوبی است، زیرا گوشی‌های ارزان‌تر در گذشته بزرگترین فروشندگان این شرکت بوده‌اند. آنها همیشه دارای صفحه نمایش بزرگ 6.1 اینچی، تعداد مگاپیکسل بالا و باتری های مناسب هستند. با این حال، سری گلکسی A از مطلوب ترین ویژگی هایی که در سری S سامسونگ دیده می شود چشم پوشی می کند و دارای تراشه های کندتر، دوربین های کمتر و پیشرفته تر و فناوری صفحه نمایش کمتر پیشرفته است.

نتیجه این امر گوشی هایی است که به طور قابل توجهی کمتر از گوشی های پرچمدار فروخته می شوند و آنها را به روی مخاطبان بسیار بیشتری باز می کند. به عنوان مثال، سامسونگ گلکسی A13 5G دارای مشخصات عالی از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.5 اینچی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 15 واتی است و تنها 249 دلار قیمت دارد

سری A جدید با قابلیت OIS

qgMYAzuSPwWM6LoAm6smB9 970 80

به گفته وب‌سایت کره‌ای The Elec ، از طریق TechRadar ، سامسونگ می‌تواند با گوشی‌های جدید سری گلکسی A که سرویس‌های 5G را در آخرین سری به آن‌ها اضافه کرده است، به‌طور بالقوه لرزشگیر تصویر اپتیکال را اضافه کند که تا به امروز برای این گوشی‌ها رزرو شده است. دستگاه های محدودی از جمله سری گلکسی اس و نوت.

مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ تا چه حد گوشی‌های جدید سری گلکسی A را در روز پنجشنبه عرضه می‌کند. ما البته مشتاقیم ببینیم که آیا OIS در سراسر محدوده عرضه می شود و سامسونگ چه تراشه ای را انتخاب می کند. زمان زیادی نیست و می توانید این رویداد را به صورت زنده در samsung.com تماشا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *