اخبار موبایل

سامسونگ گوشی موبایل 5G ارزان خود را معرفی کرد

سامسونگ گلکسی واید 5

سامسونگ در کشور خود از تلفن هوشمند مقرون به صرفه 5G رونمایی کرد. گفته می شود این دستگاه که Galaxy Wide 5 نام دارد ، در بازار جهانی با نام Galaxy F42 5G عرضه خواهد شد. مدل جدید با صفحه نمایش بزرگ ، دوربین سه گانه ، فضای ذخیره سازی بالا و باتری قدرتمند با کاربران ملاقات کرد.

سامسونگ گلکسی واید 5

سامسونگ گلکسی واید 5

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع LCD Infinity-V با رزولوشن +Full HD است. دستگاه دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است و از طراحی ناچ قطره ای استفاده کرده است. در پنل پشتی ، یک دوربین سه گانه با سنسورهای 64 + 5 + 2 مگاپیکسل وجود دارد.

قیمت سامسونگ Galaxy Wide 5 هم مشخص شد

لازم به ذکر است که Galaxy Wide 5 مجهز به چیپست MediaTek Dimensity 700 با پشتیبانی 5G است. این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه همراه است. علاوه بر این ، دستگاه مجهز به باتری 5000 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 15 واتی است.

این اسمارت فون همچنین دارای اسکنر اثر انگشت و اسلات کارت حافظه microSD است. ابعاد این دستگاه 167.2 در 76.4 در 9 میلی متر و وزن آن 203 گرم است و دارای سه گزینه رنگ مشکی ، سفید و آبی است.

سامسونگ گلکسی واید 5

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی واید 5 با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 به بازار عرضه می شود. در حال حاضر قیمت این تلفن هوشمند ، که فقط در کره جنوبی موجود است ، 385 دلار است.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره رابط کاربری One UI 6.1 و 7 ویژگی فوق العاده آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *