اخبار گوناگون

هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو 2021 با طراحی نفس گیر

هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو

قیمت و مشخصات قابل توجه هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو

سامسونگ هدست بی سیم Galaxy Buds Pro نسل جدید خود را در رویداد Galaxy Unpacked 2021 معرفی کرد. این هدست که طراحی فوق العاده ارگونومیکی دارد، شارژ طولانی تری نیز برای استفاده فراهم می کند و کیفیت صدایش بهبود یافته. در اینجا قیمت و موارد مهم Galaxy Buds Pro را بررسی خواهیم کرد.

سامسونگ گلکسی بادز پرو جدیدترین عضو خانواده Galaxy Buds، ما را با نسل جدید طراحی آشنا می کند. هدست بی سیم سامسونگ، با کیفیت صدای بهتر و قابلیت حذف صدای اطراف و مشخصات فنی نسل جدید، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو

هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو

هدفون با طراحی جدید خیلی کم از گوش بیرون میزند و مفهوم طراحی ارگونومیک را خیلی خوب به ما نشان می دهد. سامسونگ با هدست نسل جدید خود میتواند 99 درصد نویز (ANC) را از بین ببرد.

هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو دارای یک سیستم ویژه دریافت صدا (VPU) است که بر روی صدای شما تمرکز می کند تا صدای شما را از نویز پس زمینه جدا کند و سه میکروفون وجود دارد که دو میکروفون در بیرون و دیگری در داخل قرار دارند. همچنین، یکی از این میکروفون ها دارای نسبت سیگنال به نویز (SNR) بالا برای کمک به حذف بیشتر صداهای محیط است. هدست بی سیم نسل بعدی سامسونگ از فناوری (Wind Shield) برخوردار است. به این ترتیب، هدست جدید، در تماسهای شما از عوامل خارجی مانند باد جلوگیری می کند تا تجربه بهتر و راحتی در تماس های خود داشته باشید.

مشخصات فنی و قیمت هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو

هدفون های بی سیم که از نظر صدا، بیس عمیق تری را ارائه می دهند، با ووفر 11 میلی متری و توییتر 6.5 میلی متری خود صدای صاف واضحی را ارائه می دهند. سامسونگ Galaxy Buds Pro به لطف ویژگی 360 درجه صوتی پشتیبانی شده توسط فناوری Dolby Head Tracking، کیفیت صدای واقعی و همه جانبه را ارائه می دهد.

با محصول جدید کمپانی سامسونگ با یک بار شارژ کامل 8 ساعت موزیک گوش کنید، به لطف باکس شارژ می توانید 20 ساعت شارژ اضافی را با خود به همراه داشته باشید. در پایان گفتنی است که Galaxy Buds Pro دارای گواهینامه ضد آب IPX7 است.

نسخه به روز شده بادز سامسونگ با طراحی جدید و ارگونومیک، با قیمت 200 دلار وارد بازار جهانی شده است.

ویدئو رسمی معرفی کامل هدفون سامسونگ گلکسی بادز پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *