اخبار موبایل

مشخصات کلیدی Red Magic 9 Pro فاش شد!

Redmi Note 13R Pro key specifications revealed

گوشی هوشمند Red Magic 9 Pro در تاریخ 23 نوامبر عرضه می شود و ما از قبل می دانیم که این گوشی در جلو و عقب تخت خواهد بود. امروز، طراحی کامل گوشی گیمینگ nubia منتشر شد، این گوشی دارای ضخامت 8.9 میلی متر، چیپست Snapdragon 8 Gen 3 و چراغ های RGB خواهد بود.

در پشت این گوشی، یک ماژول دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. در سمت راست گوشی، زیر دکمه پاور دایره ای، یک دکمه تغییر حالت وجود خواهد داشت. طراحی کلی این گوشی نیز در چارچوب زیبایی شناسی معمولی برند Red Magic خواهد بود.

چراغ های RGB در فرهنگ بازی رایانه ای یک عنصر ضروری هستند، و به همین دلیل Red Magic از این چراغ ها در فن خنک کننده، پشت شماره (09) که نشان دهنده سری گوشی است، و حتی در دکمه های شانه ای حساس به لمس استفاده کرده است. بیشتر مواقع نور این چراغ ها را نمی بینید، اما بدون شک به زیبایی و چشمگیر بودن گوشی شما کمک می کنند.

گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro برای پنجمین نسل متوالی از دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد. به زودی جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد، زیرا تا رونمایی رسمی، که قرار است در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی چین برگزار شود، هشت روز باقی مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *