اخبار موبایل

تصاویر و اخبار فاش شده از Samsung Galaxy A25

Samsung Galaxy A25

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه Galaxy A25 است و این تاریخ خیلی دور نیست و این گوشی هوشمند یکبار دیگر در فضای مجازی ظاهر شده است. این دستگاه با سه رنگ در MySmartPrice ظاهر شد و منبع مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند ورودی جدید را فاش کرد.

اگر اطلاعات صحیح باشد، Galaxy A25 با چیپست Exynos 1280 و حداکثر 8 گیگابایت حافظه RAM عرضه خواهد شد.

گوشی بر پایه یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-U ساخته خواهد شد، به این معنا که دوربین سلفی در یک ناچ ابتدایی قرار گرفته است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن Full HD+ بوده و از نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز و روشنایی اوج تا 1000 nit را پشتیبانی می‌کند.

در پشت گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این موضوع کمی بهتر از تنظیم دوربین Galaxy A24 است، در حالی که دوربین سلفی همان دوربین 13 مگاپیکسلی باقی خواهد ماند.

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه Galaxy  A25 با امنیت Samsung Knox و سرویس Samsung Pay است، و ممکن است دارای چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزار باشد، که برای یک گوشی هوشمند جدید مقدار قابل توجهی است.

این گوشی باید در اوایل سال 2024 عرضه شود و دارای باتری 5,000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات و وزن 197 گرم باشد. اطلاعات قیمت‌گذاری و دسترسی هنوز ناشناخته‌ است، که احتمالاً در زمان عرضه فاش خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *