اخبار موبایل

آخرین اخبار Realme GT Neo 6

Realme GT Neo 5 1024x576 1

گوشی Realme GT5 Pro به عنوان یک پرچمدار قدرتمند عرضه خواهد شد، اما بر اساس آخرین گزارش ها، به نظر می‌رسد یک گوشی موبایل دیگر به سری GT در حال آماده‌سازی است. طبق گزارشات Realme GT Neo 6 در حال توسعه است و این گوشی از یک تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و یک فریم آلومینیومی برخوردار خواهد بود. گفتهشده قیمت این گوشی که زیر 2,000 یوان چینی خواهد بود که تقریباً معادل 275 دلار است. البته گوشی‌ها در چین ارزان‌تر از غرب هستند اما به هرحان با توجه به کیفیت، قیمت از حالت عادی کمتر است.

گفته می شود که GT Neo 6 قبلاً دیده شده و بسیار به GT5 شباهت داشته است، همچنین از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بهره‌مند است. جالب است که نسخه ارزان‌تر GT5 با شارژ 150 وات با قیمت CNY3,000 (تقریباً 410 دلار) عرضه شد، که ما را سرگرم می‌کند! Realme به همین راحتی قیمت را کاهش می دهند.

شرکت Realme در ابتدای امسال گوشی GT Neo 5 (که به عنوان GT3 در سراسر جهان در دسترس است) را عرضه کرد، در حالی که نسل قبلی یعنی GT Neo 3 در سه ماه اول سال 2022 معرفی شد. این شرکت زمان کافی را برای عرضه دستگاه‌های GT Neo در نظر گرفته است، بنابراین نباید متعجب شویم که گوشی GT Neo 6 نیز در سال آینده معرفی خواهد شد. در حال حاضر تمام توجه‌ها به GT5 Pro معطوف شده است که احتمالاً به زودی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *