آموزش عکاسی دیجیتال

8 تا از بهترین ژست های عکاسی کودک و نوزاد

Avnida Photography newborn posing

8 ژست برتر عکاسی از نوزادان

راهنمای ژست عکاسی از کودکان و نوزادان

لذت خاصی در عکاسی از نوزادان وجود دارد که میتوان گفت در هیچ سبک عکاسی دیگر نیست. این ژست ها مربوط به اولین عکس های حرفه ای کودک است، نداشتن کنترل کامل روی اعضای بدن، در این بخش بر خلاق مدل های نوجوان شما باید خودتان نوزاد و کودک را طبق ژست های معرفی شده در این مطلب قرار دهید، تمام قشنگی این تصاویر بدلیل ثبت معصومیت و زیبایی این کودکان است نه چیز دیگری.

با این حال، عکاسی از یک نوزاد تازه متولد شده آسان نیست. پس از انجام صدها جلسه نوزادان، دیدگاه شخصی من این است که دو دلیل اصلی برای این وجود دارد:

اول – شما باید بدانید که چه ژستی برای کودک در نظر بگیرید و اجرا کنید

هدف از عکاسی از نوزاد باید به تصویر کشیدن معصومیت و زیبایی کودک باشد. این به این معنی است که گرفتن آن لب های زیبا و پف کرده یا دست های کوچک زیر چانه، انعطاف پذیری بسیار بالا، چین و چروک ها یا چربی های نوزاد که برای نوزاد طبیعی و سالم هستند، و در نهایت، استفاده از بعضی لوازم جانبی و وسایل برای هرچه زیباتر کردن عکس

پست امروز به طور انحصاری بر روی هشت ژست کلیدی نوزادان تمرکز می کند و در عین حال ایمنی کودک را در نظر می گیرد.

دوم (و به همان اندازه مهم) – اطمینان از راحتی نوزاد

اطمینان از راحتی کودک به معنای داشتن دمای مناسب اتاق است. دمایی نیست که برای شما و والدین (والدین) احساس خوبی داشته باشد، بلکه دمایی است که به نوزاد کوچک کمک می‌کند که راحت‌ترین احساس را داشته باشد. به یاد داشته باشید، کودک در پوششی است که خدا به آن هدیه داده و مانند ما لباسی بر تن ندارد.

هشت ژست برتر عکاسی از نوزادان

اگر این پست را دوست دارید، اگر لینک را به اشتراک بگذارید، واقعا ممنون می شوم. چرا؟ چون من عاشق شنیدن نظرات هر چه بیشتر مردم هستم. شنیدن دیدگاه های مختلف و یادگیری چیزهای جدید برای همه ما مفید است.

حالا بیایید به اولین ژست نوزاد خود نگاه کنیم:

1. ژست قورباغه

ژست قورباغه یک ژست کلاسیک و زیبا است. همیشه میتواند یکی از بهترین و محبوب ترین ژست نوزادان باشد. احتمالاً باید نام آن را به «ژست نوزادی که تو باید آنها را تنظیم کنی» تغییر داد. پاها در کنار و دست ها زیر چانه، حالت قورباغه راهی عالی برای برجسته کردن ویژگی های صورت و انعطاف پذیری کودک است.

این ژست قطعا برای یک عکاس آماتور و مبتدی نیست. ایمنی نوزاد همیشه در درجه اول اهمیت قرار دارد و اکثر عکاسان (امیدوارم) این کار را به صورت ترکیبی انجام دهند، همانطور که در تصاویر زیر نشان داده شده است. این ژست دقیقا باید همینطور مانند تصویر باشد و ایمنی کودک کاملا در اولویت باشد، اگر همه موارد را رعایت کنید میتوانید بخوبی مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهید و بهترین تصویر از کودک و نوزاد را ثبت کنید.

2. ژست خوابیده نوزاد

این ژست به عکاسان تازه کار کمک می کند تا سه ویژگی شایان ستایش را در یک عکس ثبت کنند: ویژگی های صورت نوزاد، زیبایی چین و چروک های نوزاد/چربی نوزاد، و انحنای طبیعی پایین بدن نوزاد.

به خاطر داشته باشید که اگرچه این یک ژست شایان ستایش و معصومانه است، ممکن است برخی از والدین با آن راحت نباشند و خوششان نیاید که چنین عکسی از نوزاد آنها بگیریم، مخصوصا برای دختران کوچک. من معمولا به آرامی آن را پیشنهاد می کنم و سپس منتظر واکنش و تایید والدین قبل از انجام دادن این ژست میمانم.

3. ژست پیچیده شده

دلیلی وجود دارد که به نوزادان «دسته‌های شادی» می‌گویند، و حالت پیچیده این نام را ثابت می‌کند. با این ژست، کودک را محکم و در عین حال با احتیاط قنداق کنید و سپس روی یک پتو، فرش فلوکاتی یا هر دو قرار دهید. هر روکش و پتو بافت و حس متفاوتی به عکس می دهد. دست‌های کودک می‌توانند داخل یا بیرون باشند، اگرچه دست‌های بیرون کمی مشکل‌تر است.

با چیزی که طبیعی به نظر می رسد کار خود را جلو بروید، اما مهمتر از آن، چیزی که برای کودک ایمن تر است را در نظر بگیرید. این خیلی شبیه قنداق کردن است. بنابراین اگر پدر و مادر هستید، ممکن است خاطرات آن دوران در زندگی کودک و تمام آن شب‌های بی‌خوابی را زنده کند.

4. لوازم نوزاد تازه متولد شده

من مشتاق وسایل مخصوص نوزادان هستم. بررسی سریع عکس های نمایش داده شده در استودیوی من به خوبی این مسئله را اثبات میکند. اعتقاد شخصی من این است که هر نوزادی شخصیت متفاوتی دارد – بله، حتی در آن سن – و والدین نیز آرزوها و رویاهایی برای نوزاد خود دارند.

لوازم جانبی یک راه عالی برای به تصویر کشیدن روحیه کودک و گنجاندن خواسته های والدین در عکاسی نوزاد تازه متولد شده است. چه کسی یک کابوی تازه متولد شده زیبا، یک شاهزاده خانم کوچک در کالسکه اش یا یک نوزاد تازه متولد شده که در ابرها پرواز می کند را دوست ندارد؟

حتما استفاده از ابزارها و لوازم جانبی را جدی بگیرید.

 

5. ژست TACO

پوز تاکو که به آن “ووم پوز” نیز می گویند باید برای کودک راحت باشد. این یکی از معدود ژست هایی است که هم حالات صورت نوزاد تازه متولد شده را به نمایش می گذارد و هم دست ها و پاهای زیبای او را.

در حالی که ژست قورباغه و ژست خوابیده نوزاد نیز به ما امکان می دهد تا از همان ترکیب (صورت، دست ها و پاها) عکس بگیریم، همانطور که قبلاً اشاره کردم، ژست قورباغه برای انجام ایمن به تخصص قابل توجهی نیاز دارد و ممکن است برخی از والدین علاقه ای به این کار نداشته باشند.

به این ترتیب، Taco Pose (که بسیار آسان‌تر و ایمن‌تر است) قطعاً باید آن را در نمونه کار هر والدین قرار دهد. به یاد داشته باشید که هنوز باید مراقب همه ژست‌ها از جمله این حالت باشید.

6. ژست خوابیدن به پهلو (دراز کشیدن و حلقه زدن)

همانطور که نام ساید پوز نشان می دهد، نوزاد در پهلوی خود قرار گرفته است، اغلب سمت راست. دست های کودک زیر چانه است و ممکن است به هم متصل شوند. تفاوت بین این دو در عمق ژست است (نمونه های زیر را ببینید).

ممکن است به نظر برسد که این ژست در مقایسه با ژست های بالا نسبتا “خسته کننده” است. با این حال، این نمی تواند دور از واقعیت باشد. ژست های کناری فرصت های قابل توجهی را برای شخصی سازی فراهم می کند: مانند تطبیق رنگ پتو با رنگ پوست کودک، پوشاندن لباس به کودک در تضاد با پتو، و استفاده از کلاه/کلاه/تاج/شلوار/دامن برای زیباتر جلوه دادن کودک. به همان اندازه که واقعاً منحصر به فرد هستند.

ضمناً، میتوانید برای زیباتر شدن عکس ها و حرفه ای تر کار کردن مجموعه گسترده ای از کلاه، شلوار، کلاه، دامن توتو و هدبند برای استفاده در استودیوی خود نیز دارم.

7. حالت چانه روی دست ها

ژست چانه روی دست، از خانواده «ژست‌های چانه روی…»، مانند دست‌های روی گونه‌ها در «ژست‌های کناری» یا «ژست توشی بالا»، به برخی از جذاب‌ترین لحظات در استودیوی من منجر شده است!

برای بهترین نتیجه، آن را با یک “سرپا” ترکیب کنید، مانند یک کودک در یک سطل چوبی. اکنون، ممکن است مانند یک رکورد شکسته به نظر برسم، اما این من را از تکرار این موضوع باز نمی‌دارد – وقتی یک کودک را در یک تکیه‌گاه قرار می‌دهید، مطمئن شوید که پایه ثابت است و کج نمی‌شود و همیشه یک بزرگسال نزدیک بنشینید. با انجام سریع اقدام، در صورت انجام.

8. ژست والدین، خواهر و برادر

آخرین اما مطمئناً کم‌اهمیت، عکس «ما خانواده هستیم» است. برای اینکه 100٪ دقیق باشیم، این واقعا یک ژست نیست، بلکه یک تنظیم است. برای مادر و خواهر و برادر، من دوست دارم از آنها در حالی که نوزاد تازه متولد شده را در آغوش خود گرفته اند یا در کنار آنها دراز کشیده اند، با سرهایشان در حال لمس عکس بگیرم. برای پدر، این است که کودک را در آغوش بگیرد، و اگر او خالکوبی های واقعا دوست داشتنی دارد، من دوست دارم آن ها را در عکس ها نیز بگنجانم. به هر حال، این همه چیزهای منحصر به فرد هستند که یک خاطره خوب را می سازند.

خوب، حالا شما 8 تا از بهترین ژست های عکاسی نوزاد و کودک را دیدید که میتوانید آنها را داشته باشید و همین عکس ها را ثبت کنید. خاطراتی که هیچ وقت فراموش نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *