اخبار موبایل

کیف پول MagSafe آیفون 13

nomad folio case magsafe 1623254307

هیچ چیز گیج کننده تر از جا به جا کردن یک مورد نیست؛ چه جا به جایی ریموت تلویزیون، چه کلید خانه، چه کیف پول شما. زیرا شما به جای قبلی که آن داشت عادت کرده اید و وقتی به وسیله ای نیاز داشته باشید، به سراغ جای قبلی اش می روید.

بر اساس تحقیقات Pixie، یک برنامه یاب آیفون، 20 درصد از آمریکایی ها هر هفته کیف پول خود را اشتباه می گذارند و هزینه ی جایگزینی اقلامی که هرگز پیدا نمی شود سالانه 2.7 میلیارد دلار است. هنگامی که اپل کیف پول چرمی iPhone را با MagSafe برای iPhone 12 در سال گذشته عرضه کرد، بسیار شگفت زده شدیم.

این چیزی است که کارت اعتباری شما را به صورت دیجیتالی در iPhone از طریق Apple Pay ذخیره می کند، بنابراین تنها زمانی می توان از آن برای پرداخت کالا و خدمات استفاده کرد که Touch ID یا Face ID فعال باشد، اما توصیه می شود که کارت فیزیکی خود را به موبایل خود وصل کنید اگر شماره سریال کارت خود را مدام گم می کنید.

امسال اپل با عرضه نسخه جدیدی از کیف چرمی iPhone با MagSafe، همزمان با iPhone 13، که از سرویس Find My پشتیبانی می کند، قصد دارد این مشکل را حل کند. این بدان معناست که اگر کیق پول از موبایل شما جدا شود، می توانید مکان آن را به روشی مانند AirTag اپل پیدا کنید. به نظر ما، هنوز یک ویژگی را فاقد است.

AirTag کامل نیست

MagSafe یک سیم پیچ مغناطیسی کوچک در پشت آیفون است که تضمین می کند این گوشی هوشمند می تواند بدون نگرانی در مورد قرار دادن گوشی در منطقه ای دقیق بر روی شارژر بی سیم، بدون سیم، شارژ شود. همچنین امکان اتصال لوازم مختلف به پشت تلفن هوشمند را نیز فراهم می کند که یکی از آنها کیفی برای کارت است.

من هرگز طرفدار قاب های گوشی نبودم که دارای اسلات باشند تا بتوانیم کارت های اعتباری خود را در آن قرار دهیم. جایه جایی وسایل برای من کار سختی هست، چون ذهن من به جای قبلیشون عادت داره و وقتی بخوام پیداشون کنم به سراغ جای همیشگیشون میرم.

MagSafe خیلی محکم کیف پول را به تلفن متصل می کند، بنابراین هیچ جایی برای نگرانی نیست که کیف پول از موبایل جدا شود، اما باز هم نمی توان آن را به طور قطعی تایید کرد. همچنین هیچ راهی برای بیرون آوردن کارت اعتباری خود از کیف پول بدون حذف آن از داخل تلفن همراه وجود ندارد.

با این حال، نسخه طراحی شده کیف پول چرمی iPhone با MagSafe، که همزمان با iPhone 13 عرضه شد و در حال حاضر در فروشگاه اپل در دسترس است و از برنامه Find My پشتیبانی می کند.

این که از Find My پشتیبانی می کند به این معناست که می توانید آخرین مکان کیف پول را روی نقشه در برنامه ببینید و هنگامی که کیف پول بیش از یک دقیقه از تلفن هوشمند شما جدا شود، اعلانی دریافت می کنید. ولی بر خلاف AirTags، نمی توانید کیف پول را از طریق صدای بوق الکترونیکی فعال کنید تا در صورتی که کیف پول را در خانه خود گم کردید، با صدای بوق خیلی راحت به آن را پیدا کنید.

همچنین دارای ویژگی Precision Finding نیست، که از فناوری رادیویی Ultra Wideband برای شناسایی فاصله استفاده می کند و اطلاعات را در کنار بازخورد لمسی برای کمک به مکان یابی AirTag روی صفحه نمایش می دهد.

بزرگترین مشکل این است که اگر کیف پول شما مدت زیادی گم شود شبکه Find My اپل نمی تواند آن را پیدا کند. اما در این شرایط می توان با AirTag گیف پول را پیدا کرد.

همینطور AirTags قابلیت خوبی را ارائه می دهد، توانایی که شماره تلفن شما را به لوازم اختصاص می دهد. در مورد کیف پول، این بدان معناست که اگر کسی آن را پیدا کرد و آن را به تلفن خود وصل کرد، یک اعلان با شماره تلفن روی صفحه نمایش، نشان داده می شود و از آنها می خواهد تا با شما تماس بگیرند.

نحوه استفاده از Find My در MagSafe Wallet شما

استفاده از Find My  در کیف پول  MagSafe بسیار آسان است. به محض اینکه کیف پول را مستقیماً روی تلفن یا روی قاب سازگار با MagSafe قرار دهید، تلفن کیف پول را شناسایی کرده و می پرسد آیا می خواهید آن را به Find My متصل کنید. کل کاری که برای فعال شدنش باید انجام می دادید همین بود.

برای فعال کردن آن، برنامه Find My را باز کرده و روی صفحه دستگاه ها بزنید. در لیست کیف پول، موقعیت مکانی و زمان آخرین اتصال آن به iPhone را مشاهده می کنید. روی کیف پول در لیست ضربه بزنید و بعد می توانید نقشه ای با محل مشخص شده مشاهده کنید، این به شما امکان می دهد که کیف پول خود را جستجو کنید. از اینجا می توانید تنظیم کنید که در صورت جدا شدن کیف پول از تلفن، اعلان دریافت کنید یا اینکه اگر می خواهید شماره تلفن شما هنگامی که کسی آن را به iPhone خود وصل می کند نمایش داده شود، گزینه اش را فعال کنید.

برای برخی افراد ایده کیف پول MagSafe بسیار کارآمد است. همین طور برای کسانی که می خواهند سبک حرکت کنند زیرا حالا می توانند کیف پول معمولی خود را در خانه بگذارند. در این کیف پول تا سه کارت به راحتی جا می شود.

این کیف با قیمت 59 دلار / 59 پوند / 95 دلار استرالیا به فروش می رسد. آن برند چرم خوب Coach ساخته شده است.

این کیف پول در ایران قابل استفاده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *