اخبار موبایل

فروش آیفون 12 بیش از انتظار، امسال رکورد شکسته می شود؟

فروش آیفون 12

احتمالا در سال پیش رو فروش آیفون 12 رکورد شکنی خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل ها گویای این است که فروش آیفون 12 در سه ماهه اول به 55 میلیون خواهد رسید. با یک حساب ساده می توان تخمین زد این رقم تا پایان سال چیزی نزدیک به 250 میلیون می شود.

سری آیفون 12 که با سرمایه گذاری قابل توجه اپل روانه بازار شده است، همچنان اپل را خوشحال خواهد کرد. اگرچه هیچ شارژر و هدفونی در جعبه وجود نداشت، اما گزارش شده است که تمام مدل ها بیش از حد انتظار فروخته خواهند شد.

فروش آیفون 12 چقدر است؟

بر اساس اطلاعات کانال های فروش، این شرکت با مدل های iPhone 12 پرو و پرو مکس می تواند در سه ماهه اول سال به 55 میلیون فروش برسد.

iPhone 12 Selling

هرچند سری iPhone 12 کمی دیر به بازار عرضه شد، اما در مدت زمان بسیار کوتاهی فروش رفت. گفته شده است که اپل افزایش 30 درصدی تولید برای نیمه اول سال را در دستور کار خود قرار داده.

در این سری، آیفون 12 مینی فروش ضعیفی داشته. مصرف کنندگان مدل دیگر iPhone 12 را ترجیح داده اند. اطلاعات منتشر شده حاکی از این است که اپل تولید خود را در بخش آیفون 12 مینی کم کرده.

iPhone 12 Selling

با این حال اپل می تواند امسال رکورد ثبت کند. اگر سری آیفون 12 به همین شکل فروش خود را حفظ کند، انتظار می رود فروش کلی به حدود 250 میلیون برسد.

اپل آخرین بار با فروش آیفون 6 رکورد 230 میلیونی را شکسته بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *