اخبار موبایل

مشخصات Infinix Smart 8

Infinix Smart 8 specifications 001 1

گوشی موبایل Infinix Smart 8 اکنون به رسمیت شناخته شده و به عنوان جانشین Smart 7 که در فوریه عرضه شد، عرضه می شود. دستگاه جدید تقریباً با Tecno Pop 8 یکسان است که جای تعجب نیست زیرا هر دو Infinix و Tecno تحت مالکیت Transsion Holdings هستند.

Smart 8 دارای صفحه نمایش LCD IPS با رزولوشن HD+ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. پنل دارای یک برش پانچ‌هول و یک پوشش شبیه Dynamic Island است که به‌روزرسانی‌های وضعیت و اطلاعات شارژ را ارائه می‌کند.

Infinix با چیپست Unisoc T606 در کنار 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است، عرضه شد. در پشت یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (f/1.8) در کنار یک کمک کننده (عمق VGA) و فلش LED وجود دارد.

دستگاه با اندروید ۱۳ و رابط کاربری Infinix XOS 13 راه‌اندازی می‌شود و دارای باتری 5,000 میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ 10 وات است.

Infinix Smart 8 در رنگ‌های تیمبر بلک، گلکسی وایت، کریستال گرین و شاینی گلد عرضه می‌شود. قیمت تک در نیجریه به مبلغ 82,000 نایرا (105 دلار) تعیین شده است و دستگاه در حال حاضر در آنجا به فروش عمومی رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *