اخبار و مقالات, اخبار دوربین دیجیتال

فعالیت DPreview در 10 آوریل پایان میابد

DPR logo large 169

متن اطلاعیه‌ای که در سایت DPREVIEW آمده به این شکل است:‌

خوانندگان محترم

پس از تقریبا 25 سال فعالیت، DPReview در آینده نزدیک بسته خواهد شد. این تصمیم دشوار بخشی از بررسی برنامه عملیاتی سالانه است که شرکت مادر ما در اوایل امسال به اشتراک گذاشت.

سایت تا 10 آوریل فعال خواهد بود و تیم تحریریه همچنان در حال کار بر روی نقد و بررسی است و مشتاقانه منتظر ارائه برخی از بهترین محتوای ما میباشد.

همه کارکنان ما قبل از کار در اینجا از خوانندگان و طرفداران DPReview بودند و ما از جوامعی که در سایت تشکیل شده اند سپاسگزاریم.

از حمایت شما در طول سالیان متشکریم، و امیدواریم در هفته‌های آینده در جشن گرفتن پایان این سفر که برای ما هم کمی ناراحت کننده است به ما بپیوندید.

اسکات اورت

مدیر کل – DPReview.com


همچنین برای بعضی از کاربران خود که سوالاتی را داشتند توضیحاتی داد که:

  • منظور از بازه زمانی چیست؟

در این حالت میتوان گفت که سایت قفل میشود و هیچ بروزرسانی پس از تاریخ ذکر شده انجام نمیشود، و سایت برای مدت محدودی فقط بصورت فقط خواندنی در دسترس خواهد بود.

  • محتواهای کاربران چه میشود؟

شما میتوانید درخواست دانلود تمامی تصاویر و متن هایی که در سایت بارگذاری کرده اید را بدهید. این امکان تا ۶ آوریل در دسترس خواهد بود و پس از آن امکان تکمیل درخواست وجود ندارد.

برای درخواست داده های خود میتوانید از این لینک اقدام نمایید. همچنین این لینک از قسمت حساب کاربری در بالای سایت نیز در دسترس خواهد بود.

بسیاری از کاربران این سایت ناراحت بودند از اینکه این سایت جمع آوری میشود و دیگر فعالیتی ندارد. باید ببینیم تصمیم نهایی چه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *