اخبار و مقالات, اخبار دوربین دیجیتال, اخبار گوناگون

بروزرسانی فریمور DJI MAVIC 3 تنظیمات حرفه‌ای، ثبت RAW به لنز تله فوتو، بهبود فوکوس خودکار و موارد دیگری را اضافه میکند.

lazy

زمانی که پهپاد مورد انتظار DJI سری Mavic 3 نوامبر گذشته منتشر شد، تعداد زیادی ویژگی از دست رفته بود. مهم‌تر از همه لنز 162 میلی‌متر، با بزرگنمایی 28X در سیستم دوربین دوگانه لنز تله زوم هیبریدی 162 میلی‌متری، 28X در سیستم دوربین دوگانه، فقط تصاویر JPEG را ثبت می‌کند. به‌روزرسانی‌هایی در شش ماه گذشته اضافه شده‌اند، اما هنوز کاستی‌های قابل‌توجهی وجود دارد. DJI اخیراً یک به‌روزرسانی برای این پهباد منتشر کرده است، کنترل از راه دور RC-N1 که Mavic 3 معمولی را تغذیه می‌کند و کنترل از راه دور RC Pro که Cine را کنترل می‌کند.

آخرین به روز رسانی سیستم عامل هواپیما، v01.00.0700، به کاربران این امکان را می دهد که با اضافه کردن یک سوئیچ در حالت عکاسی که به شما امکان می دهد عکس های تک، پشت سر هم، AEB و زمان دار از دوربین تله استفاده کنند. فرمت های تصویر RAW و JPEG + RAW در نهایت پشتیبانی می شوند و ISO به علاوه سرعت شاتر را می توان به صورت دستی تنظیم کرد.

DJI Mavic 3 tele lens

لنز تله زوم 28X 162 میلی‌متری DJI از نظر ویژگی‌ها و عملکرد بسیار محدود بود.

یک سوئیچ اضافه شده به دوربین تله در حالت ویدیو، اکنون از ضبط تا 4K/50p و 1080p/50p نیز پشتیبانی می کند. عملکرد فوکوس بهینه شده است. هنگام استفاده از دوربین اصلی Hasselblad، زوم دیجیتال در حالت فیلمبرداری معمولی تا 3 برابر می رسد. HLG (هیبرید log-gamma) به دوربین پایینی اضافه شده است و می توان از آن به همراه D-Log برای ضبط MasterShots استفاده کرد.

گزینه “Nifty” برای APAS (سیستم کمک خلبان پیشرفته) 5.0 نیز گنجانده شده است. این بدان معنی است که شما می توانید موانع را در فاصله بسیار نزدیکتر با مسیری هموارتر دور بزنید. برای Mavic 3 Cine، یک فاصله زمانی 1 ثانیه (یک ثانیه) در حالت Hyperlapse در Cine به همراه فرمت ProRes 422 و ProRes 422 LT برای دوربین Hasselblad آن اضافه شده است.

فهرست کامل به‌روزرسانی‌ها را می‌توانید در سند یادداشت‌های انتشار DJI Mavic 3 پیدا کنید. برای فعال کردن آنها، باید نسخه 1.6.4 برنامه DJI Fly را برای iOS و اندروید، نسخه 04.13.0600 سیستم عامل کنترل از راه دور RC-N1 و سیستم عامل نسخه 03.01.0700 را برای کنترل از راه دور DJI RC Pro ارتقا دهید. در سینما

در حالی که DJI ادعا می کند که مشکلات اتصال GPS با این آخرین به روز رسانی سیستم عامل حل شده است، به نظر می رسد اجماع متفاوتی وجود دارد. کاربران آنلاین، از جمله نویسنده در ویدیوی ویژه بالا، ادعا می‌کنند که دریافت سیگنال GPS قوی همچنان 6 یا 7 دقیقه طول می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *