اخبار و مقالات, رسانه و سرگرمی

جوایز حیات وحش کمدی 2023! کانگورو گیتاریست؟!

winning images wildlife photography contest 5

احتمالاً برخی از حیوانات می‌دانند چگونه به سبک راک زندگی کنند! مانند این کانگورو که در حال وانمود کردن به نواختن گیتار است. این حادثه جالب در نزدیکی پرت، استرالیا رخ داد و این عکس با عنوان (Air Guitar Roo) عنوان خنده‌دارترین عکس در جوایز عکاسی حیات وحش کمدی 2023 را به خود اختصاص داد. عکاس جیسون مور ماهرانه این لحظه را ثبت کرد و نظر داوران را که آن را یک انتخاب محبوب می‌دانستند، به دست آورد.

kangaroo playing air guitar

در تصویر دلنشین دیگر، یک سمور آبی ژستی شبیه یک بالرین را در امتداد یک رودخانه می‌گیرد. این عکس با عنوان (سمور بالرین) این سوال را مطرح می کند که آیا سمور هنگام نشان دادن ژست بازیگوشانه رقصنده خود از عکاسی خبر داشته است؟

ballerina otter photo

در یک تصویر دلربا دیگر، با عنوان (شیرجه غیرمنتظره) که توسط ویتوریو ریچی گرفته شده، یک مرغ ماهی خوار را نشان می دهد که شیرجه غیرمنتظره ای به داخل آب می زند. این عکس خنده دار مورد تحسین قرار گرفت و جایزه ای برای خنده دارترین لحظه حیوانی دریافت کرد.

Unexpected plunge

یاچک استانکیویچ، یک عکاس جوان مبتدی، با عکس خود با عنوان (مناقشه) جایزه منتخب مردم را از آن خود کرد. این دستاورد نشان دهنده نقطه عطفی است زیرا برای اولین بار یک عکاس جوان چنین جایزه معتبری را به دست آورده است، پیشرفتی که داوران از آن استقبال می کنند و باعث تشویق بیشتر استعدادهای جوان برای شرکت می شود.

one time use by Jacek Stankiewicz PEOPLES CHOICE WINNER

دلوفین کاسمیر با عکس درخشان دیگری از یک میمون در ژستی آرام، که به نظر می رسد در حال لذت بردن از اوقات فراغتش با بو کردن دم خود است، مشارکت کرد. این تصویر مورد تحسین داوران قرار گرفت.

105510982

در تصویری غم انگیزتر، یک جغد غمگین روی شاخه ای نشسته است، که توسط عکاس جان بلومنکمپ گرفته شده است. این عکس به دلیل تصویرگری غم انگیز از افسردگی جغد، امتیاز بسیار قابل تحسینی دریافت کرد.

comedy wildlife photography awards is back with a great

داوران همچنین از تصویر چشمگیر یک پرنده بادکنکی شبیه به یک گلوله برفی که توسط جاک پولارد گرفته شده است، قدردانی کردند. این پرنده که عصبانی یا ناراحت دیده می شود، با گلوله برفی مقایسه شد که در هنگام راه رفتن روی برف تشخیص آن دشوار است.

comedy wildlife 2023 Highly Commended Jacques Poulard Snowball

در نهایت، یک تصویر مرتبط اما خنده‌دار، یک میمون را نشان می‌دهد که در جاده ایستاده است، به نظر می‌رسد منتظر تاکسی است. این عکس از بین 5300 ورودی از سراسر جهان متمایز شد و لحظات متنوع و سرگرم کننده ای را که در جوایز عکاسی حیات وحش کمدی ثبت شده است، به نمایش گذاشت.

waiting for

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *