دسته‌بندی نشده

بهترین آیپد 2022: Air، Mini و یا Pro کدام بهتر است؟

بهترین آیپد 2022: آیا Air، مینی و یا پرو گزینه های خوبی برای شما هستند؟

دانستن اینکه بهترین آیپد برای شما کدام است کار راحتی نیست و همه چیز به خریدن آخرین مدل آن ختم نمیشود. اپل دارای چهار خط آیپد مختلف است که هر کدام بودجه ها و نیازهای متفاوتی را هدف قرار می دهند.

ابتدایی ترین گزینه آی‌پد معمولی است که کم‌هزینه است و برای انواع افراد خانواده یا سالمندان برای استفاده معمولی ایده‌آل است و هنوز همه ویژگی‌های اصلی را که به آن نیاز دارید، در خود دارد. از طرف دیگر، آی‌پد مینی کوچک‌تر است، تقریباْ میتوان گفت ویژگی های یکسانی دارد اما وزن و اندازه کمتری دارد و برای کسانی که تمام مواقع میخواهند آن را همراه خود داشته باشند مناسب‌تر است.

گزینه دیگر iPad Air است که تبلت میان رده اپل است. این صفحه نمایش بزرگتر و قدرت پردازش بیشتری را ارائه می دهد، در حالی که این امکانات را با قیمتی متوسط ارائه میدهد. این یک انتخاب عالی برای دانشجویان یا کارگرانی که میخواهند یک تبلت همیشه همراه خود داشته باشند است.

در نهایت، خانواده گران قیمت iPad Pro وجود دارد. این تبلت‌ها عملکردی سطح بالا در مقایسه با مک‌بوک‌ها، همراه با صفحه‌نمایش‌های فوق العاده و فضای ذخیره‌سازی بسیار زیاد دارند. این تبلت ها برای افراد خلاق یا حرفه ای های تجاری است که به یک تبلت با سطح قدرت لپ تاپ نیاز دارند.

برای کمک به شما در مورد اینکه بهترین تبلت مناسب شما کدام است، اطلاعاتی در مورد هر مدل ارائه کرده‌ایم، از جمله مزایا، معایب، یک نمای کلی سریع، و پیوندی به یک بررسی کامل. این فهرست ممکن است شبیه به رتبه بندی بهترین تبلت ها بصورت کلی به نظر برسد، ضمناْ اگر حتما iPad نمیخواهید میتوانید به لیست بهترین تبلت های اندرویدی هم نگاهی بی‌اندازید.

به یاد داشته باشید – دستگاه های اپل به خوبی میتوانند مکمل هم باشند، اگر از طرفداران این برند هستید میتوانید نگاهی هم به بهترین آیفون ها بی‌اندازید، زیرا داشتن یک پکیج کامل از این برند مطمئناْ حس خوبی به شما خواهد داد. نکته :‌ بزودی سیستم عامل iPadOS 16 نیز عرضه خواهد شد.

بهترین آیپدهای 2022: کدام آیپد را باید بخرید؟

TomEWZQXaVggtuTYY8XZsm 970 80.jpg

1. iPad Pro 12.9 (2021)

بهترین ایپد در لیست از هر نظر

وزن: 682 گرم
ابعاد: 280.6x 214.9×6.4mm
سیستم عامل: iPadOS 14
اندازه صفحه نمایش: 12.9 اینچ
رزولوشن: 2048×2732 پیکسل
پردازنده: Apple M1
فضای ذخیره سازی: 128GB/256GB/512GB/1TB/2TB
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب: 12MP + 10MP + LiDAR
دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

[list_positive]

مزایا

  • سخت افزار فول العاده
  • صفحه نمایش عالی

[/list_positive]

[list_negative]

معایب

  • گران قیمت
  • رنگ های متنوعی ندارد

[/list_negative]

ما iPad Pro 12.9 (2021) را به عنوان iPad مورد علاقه خود انتخاب کرده‌ایم زیرا تمام جعبه‌هایی را که برای یک تبلت حرفه‌ای نیاز دارید مشخص می‌کند.

این تبلت دارای یک صفحه نمایش مینی ال ای دی عالی با رزولوشن 2048×2732 دارد، یک چیپست فوق العاده قدرتمند Apple M1 (همچنین در مک بوک ها و iMac ها یافت می شود)، سازگاری با صفحه کلیدهای مختلف اپل و Apple Pencil، و همچنین تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد.

این یعنی چی؟ خوب، این یک تبلت کوچک همه کاره و قدرتمند است که ما پیدا کردیم، این غول کوچک ویرایش ویدیو، حجم زیادی از نوشتن و نوت‌برداری، طراحی و انیمیشن و بازی را با سرعت زیاد انجام می دهد.

شما تبلت قدرتمندتری پیدا نخواهید کرد (البته، جدا از سایر آیپدها) – این تبلت تمامی وظایفی که دارد به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

خوب اگر این تبلت بسیار خوب است چرا باید به گزینه دیگه‌ای فکر کنیم؟ باید بگیم که قیمت این تبلت فوق العاده بالاست، به خصوص اگر بخواهید نسخه 5G و حافظه داخلی زیاد و نزدیک به 2 ترابایت را انتخاب کنید  اتصال 5G یا فضای ذخیره سازی نزدیک به حداکثر 2 ترابایت فکر می کنید.

این نکته را هم اضافه کنیم، اگرچه این تبلت برای حرفه‌ای‌ها و خلاقان عالی است، اما همه افراد به امکاناتی که ارائه می‌کند نیاز ندارند – اگر شما جزو این افراد هستید، دیگر آی‌پدهای این لیست برای شما بهتر هستند.

ytLDTQugCZXwv88rHuGq2D 970 80.jpg

2. iPad Air (2022)

مشخصات

وزن: 461 گرم
ابعاد: 247.6×178.5×6.1 میلی متر
سیستم عامل: iPadOS 15
اندازه صفحه نمایش: 10.9 اینچ
رزولوشن: 1640×2360 پیکسل
پردازنده: Apple M1
فضای ذخیره سازی: 64GB/256GB
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب: 12 مگاپیکسل
دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

[list_positive]

مزایا

  • طراحی عالی
  • عملکرد سریع

[/list_positive]

[list_negative]

معایب

  • گزینه های ذخیره سازی محدود
  • عمر باتری متوسط است

[/list_negative]

ما این آی‌پد ایر را به افرادی که به آی‌پد پرو علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنیم، اما شاید به تمام امکانات آن نیازی نداشته باشند.

این تبلت دارای همان چیپست Apple M1 است، پس میتوانیم بگوییم به همان اندازه قدرتمند است – همچنین تقریبا دارای طراحی مشابه، عمر باتری و سازگاری لوازم جانبی است.

دو تفاوت اصلی که میتوان به آن اشاره کرد فضای ذخیره‌سازی زیادی ندارد و صفحه نمایش آن کوچک‌تر است (و از نظر فنی از تکنولوژی متفاوتی استفاده می‌کند، اگرچه مطمئن نیستیم که بیشتر مردم براحتی متوجه این موضوع شوند). هنگامی که ما این دستگاه‌ها را آزمایش می‌کردیم، بیشتر اوقات به این تفاوت‌ها اهمیت نمی‌دادیم، و مگر اینکه کاربر حرفه ای ریز بینی باشید، در این صورت ممکن است دستگاه بهتری پیدا کنید.

میتوان گفت این ایپد یکی از بهترین گزینه ها برای دانش آموزان و دانشجویان است. از آنجایی که از لحاظ مشخصات و ظاهر چیزی شبیه به iPad Pro هست، اما قیمت پایینتری دارد و برای افرادی که بودجه کمتری برای خرید تبلت در نظر گرفته اند ممکن است عالی باشد. اگرچه در لیست ما تعداد زیادی از ایپدها وجود دارد که حتی ارزان تر از این مدل هم هستند.

YqhVJEZSpfRoqdBWgToUNK 970 80.jpg

3. iPad 10.2 (2021)

مشخصات فنی

وزن: 487 گرم
ابعاد: 250.6×174.1×7.5 میلی متر
سیستم عامل: iPadOS 15
اندازه صفحه نمایش: 10.2 اینچ
رزولوشن: 1620 x 2160 پیکسل
پردازنده: A13 Bionic
رم: TBC
فضای ذخیره سازی: 64/256 گیگابایت
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب: 8 مگاپیکسل
دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

 

[list_positive]

مزایا

  • ارزش عالی نسبت به قیمت
  • دوربین سلفی ارتقا یافته

[/list_positive]

[list_negative]

معایب

  • فاقد Face ID
  • از لوازم جانبی جدید پشتیبانی نمی کند

[/list_negative]

آی‌پد 10.2 (2021) تبلت سطح پایه اپل برای سال 2021 است، و همچنین می‌توان گفت که بهترین آی‌پد در آن سال ها است.

مطمئناً این یک ارتقاء بزرگ نسبت به مدل قبلی نیست، اما دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی فوق عریض جدید آن را برای تماس‌های ویدیویی بسیار بهتر می‌کند، در حالی که صفحه نمایش True Tone استفاده از آن را در محیط‌های مختلف لذت‌بخش‌تر می‌کند و صفحه نمایش بصورت خودکار با توجه به نور محیط تنظیم شده و همین مورد باعث میشود تا که iPad 10.2 (2021) برای استفاده در فضای باز نیز مناسب باشد.

از بررسی و آزمایش همه آیپدهای این لیست، متوجه شدیم که 10.2 بهترین پیشنهاد در این محدوده قیمت که امکانات مناسبی را ارائه میدهد است. مطمئناً به اندازه iPad Air برای طراحی و چندرسانه ای خوب یا به اندازه Pro برای کارهای با عملکرد بالا مفید نیست، اما همچنین بسیار ارزان‌تر است.

در مقایسه با بسیاری از گزینه‌های رقیب از برندهای دیگر که ممکن است در نظر داشته باشید، متوجه شدیم که iPad 10.2 برای استفاده راحت است و قدرت کافی برای اکثر کارها دارد. بنابراین، اگر به امکانات و قابلیت های Air و Pro نیازی ندارید این ایپد میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

PTHERo9bZiAvjWDFXCW7E 970 80.jpg

4. iPad Pro 11 (2021)

مشخصات

وزن: 466 گرم
ابعاد: 247.6×178.5x 5.9 میلی متر
سیستم عامل: iPadOS 14
اندازه صفحه نمایش: 11 اینچ
رزولوشن: 1668×2388 پیکسل
پردازنده: Apple M1
فضای ذخیره سازی: 128/256/512/1 ترابایت/2 ترابایت
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب: 12MP + 10MP
دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

 

[list_positive]

مزایا

  • عملکرد در سطح رایانه رومیزی
  • عمر باتری خوب

[/list_positive]

 

[list_negative]

معایب

  • iPadOS از قدرت M1 استفاده نمی کند
  • فاقد نمایشگر Mini LED

[/list_negative]

آی‌پد پرو 11 که در لیست بهترین های ما قرار دارد، اساساً دقیقاً همان تبلت 12.9 اینچی است که در بالای این راهنما ذکر شده است.

تفاوت اصلی در اندازه صفحه نمایش است – iPad Pro 11 دارای صفحه نمایش 11 اینچی است، در حالی که iPad Pro 12.9 دارای یک … خوب، احتمالاً می توانید اندازه صفحه نمایش را حدس بزنید. یک نکته منفی اینجا وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم – عمدتاً اینکه باتری این تبلت کمی کوچک‌تر و ظرفیت کمتری دارد، اگرچه این موضوع خیلی مهم نیست زیرا صفحه نمایش مصرف باتری کمتری دارد.

یکی دیگر از کاهش‌ها این است که صفحه‌نمایش Mini LED ندارد و به جای آن به LCD چسبیده است – به همین دلیل است که اینجا، پایین‌تر در لیست ما قرار دارد.

اگرچه از نظر چیپست، سرعت شارژ و سازگاری لوازم جانبی، این اساساً همان دستگاه است و برای افرادی که به یک صفحه قدرتمند نیاز دارند اما نمی‌خواهند مدلی بزرگتر و سنگین تر را حمل کنند، عالی خواهد بود.

و مهمتر از همه، استفاده از آن دقیقاً یکسان است – بنابراین کاربران خلاقان که به دنبال هنر هستند و کاربران حرفه ای که بیشتر کارهای خود را با تبلت انجام میدهد از کار کردن با این دستگاه لذت خواهد برد. این مدل از 12.9 کمی ارزانتر است.

uq78oVKGmgkJdua6DCSRnK 970 80.jpg

5. iPad Air 4 (2020)

بهترین انتخاب برای دانش آموزان

مشخصات

وزن: 458 گرم
ابعاد: 247.6×178.5 x6.1 میلی متر
سیستم عامل: iPadOS 14
اندازه صفحه نمایش: 10.9 اینچ
رزولوشن: 1640×2360 پیکسل
پردازنده : A14 Bionic
فضای ذخیره سازی: 64/256 گیگابایت
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب: 12 مگاپیکسل
دوربین جلو: 7 مگاپیکسل

 

[list_positive]

مزایا

  • طراحی تمام صفحه
  • قدرت زیاد

[/list_positive]

[list_negative]

معایب

  • 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی بسیار کم است
  • قیمت بالاتر از نسل قبلی

[/list_negative]

این آیپد ایر هم خانواده ایپد ایر 2022 است که در اولین گزینه های لیست ما مشاهده میشود. با این حال که این تبلت در سال 2020 به بازار عرضه شده است ما این مسئله را نادیده میگیریم و به جرات میگوییم که هنوز هم یکی از بهترین هاست، – دو تفاوت اصلی بین این دو تبلت این است که گزینه 5G ندارد و چیپست کمی ضعیف‌تر دارد.

برای اکثریت مردم، این «کاهش رتبه در بهترین ها» واقعاً به چشم نمی‌آیند، شما هم اکنون میتوانید در همین تبلت که دو سال پیش روانه بازار شده تمام کارهای خود را انجام دهید و برنامه های مورد نیاز را اجرا کنید، زیرا این تبلت هنوز به خوبی از تمام این موارد پشتیبانی میکند.

این باعث می شود شما همان طراحی شیک، همان صفحه نمایش زیبا و همان عمر باتری مناسب را با قیمت کمتر داشته باشید.

علاوه بر این، بعد از گذشت دو سال و عرضه مدل های جدیدتر و در نهایت کاهش فروش و پایین آمدن قیمت آی‌پد ایر (2020) را به گزینه‌ای واقعا وسوسه‌انگیز برای افرادی تبدیل می‌کند که به یک تبلت میان‌رده مقرون‌به‌صرفه‌تر نیاز دارند.

چیزی که ما واقعاً در مورد این تبلت دوست داریم این است که در طیف گسترده ای از رنگ ها عرضه می شود و شما گزینه های بیشتری نسبت به سایر دستگاه های موجود در این لیست دارید.

eyK6oiQV5ft9m5m8hhb67X 970 80.jpg

6. iPad mini (2021)

مشخصات

وزن: 293 گرم
ابعاد: 195.4×134.8 x6.3 میلی متر
سیستم عامل: iPadOS 15
اندازه صفحه نمایش: 8.3 اینچ
رزولوشن: 1488×2266 پیکسل
پردازنده : A15 Bionic
فضای ذخیره سازی: 64/256 گیگابایت
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب: 12 مگاپیکسل
دوربین جلو: 12 مگاپیکسل

[list_positive]

مزایا

  • طراحی فشرده شیک
  • قدرت زیاد

[/list_positive]

[list_negative]

معایب

  • عمر باتری می توانست بهتر باشد
  • اتصال 5G محدود است

[/list_negative]

آی‌پد مینی (2021) مسلماً نسبت به سایر تبلت‌های اپل نیز ویژگیهای مناسبی دارد و به همین دلیل است که در حال حاضر این مدل در این محدوده را داخل لیست بهترین های ما مشاهده میکنید.

بر روی کاغذ‌، آی‌پد مینی جایگزین کوچک تر و سبک‌تری برای بقیه مدل های اپل است، در نتیجه اگر دستگاهی میخواهید بتوانید همه جا همراه خود داشته باشید و آن را براحتی داخل کیف خود یا حتی یک جیب بزرگ بتوانید بگذارید این گزینه بهترین مورد برای شماست.

این تبلت بسیار قدرتمتد است، همچنین طراحی مدرن و بسیار زیبای آن با وزن کم از ویژگی های شاخصی میباشد که کاربران به جذب کرده است.

با این حال، با قیمتی بالاتر از تبلت های سطح پایه، و ما را در بخش های مختلفی مانند عمر باتری و سازگاری لوازم جانبی تحت فشار قرار می دهد، اگر شما در حال حاضر یک آیپد دارید این گزینه ای نیست که بخواهید برای خرید خرید در نظر بگیرد.

مطمئناً بازاری برای آی‌پد مینی وجود دارد، اما تصور می‌کنیم این آی‌پد بدلیل قیمت مناسب منتخب‌تر از آی‌پدهای پرو یا ایر باشد.

4B3RgFnvceqo4ocNmooUqg 970 80.jpg

7. iPad 10.2 (2020)

مشخصات

وزن: 490 گرم
ابعاد: 250.6×174.1×7.5 میلی متر
سیستم عامل: iPadOS 14
اندازه صفحه نمایش: 10.2 اینچ
رزولوشن: 1620×2160 پیکسل
پردازنده: A12 Bionic
رم: 3 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 32/128 گیگابایت
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب 10.2 (2020): 8 مگاپیکسل
دوربین جلو: 1.2 مگاپیکسل

 

[list_positive]

مزایا

  • ارزش عالی
  • عملکرد قوی

[/list_positive]

 

[list_negative]

معایب

  • تغییر خیلی کم از نسخه قبلی خود
  • دوربین سلفی فقط 1.2 مگاپیکسل

[/list_negative]

اگر تا این حد در لیست پایین آمده اید، واضح است که هنوز چیزی که وسوسه آن را داشته باشید، پیدا نکرده اید. با در نظر گرفتن این موضوع، آی‌پد 10.2 از سال 2020 احتمالاً قدیمی‌ترین عضو خط ابتدایی اپل است که هنوز باید در نظر داشته باشید، و به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین آی‌پد این شرکت که هنوز هم ارزش خرید دارد، به خوبی کار می‌کند.

این مدل بسیار شبیه به مدل 2021 آیپد 10.2 است که در این راهنمای خرید در قسمت بهترین ها لیست شده است، زیرا این خط تبلت تنها هر سال شاهد ارتقاء تدریجی است. بنابراین، 2020 پردازنده کمی ضعیف‌تر، فضای ذخیره‌سازی کمتر، و فاقد برخی تغییرات در قسمت صفحه نمایش هوشمند است که در مدل 2021 میبینیم، اما هیچ چیز جز فضای ذخیره سازی نباید فکرتان را درگیر کند! البته این مورد هم برای خیلی از افراد مهم نیست.

در هسته این دستگاه، تجربه بی‌نظیر کار با یگ iPad مناسب و بی‌نظیر را میتوانید تجربه کنید، این انتخاب یکی از ارزان ترین راه ها برای به دست آوردن یک تبلت آی پد او اس در اکوسیستم اپل است که به خوبی پشتیبانی می شود. همچنین این مدل با قلم اپل و صفحه کلید هوشمند اصلی کار می کند (البته باید آنها را جداگانه خریداری کنید).

yruVCUQRzT4z4FHUVmitcG 970 80.jpg

8. iPad Air 3 (2019)

مشخصات

وزن: 456 گرم
ابعاد: 250.6 x 174.1 x 6.1 میلی متر
سیستم عامل: iPadOS 14
اندازه صفحه نمایش: 10.5 اینچ
رزولوشن: 1668 x 2224 پیکسل
پردازنده : A12 Bionic
فضای ذخیره سازی: 64/256 گیگابایت
اسلات microSD: خیر
دوربین عقب: 8 مگاپیکسل
دوربین جلو: 7 مگاپیکسل

 

[list_positive]

مزایا

  • صفحه نمایش چند لایه با ظاهر درخشان
  • ارزانترین صفحه کلید هوشمند آیپد

[/list_positive]

[list_negative]

معایب

  • از نسل اول مداد اپل استفاده می کند
  • طراحی سنتی

[/list_negative]

این آی‌پد ایر اکنون نه با یک، بلکه با دو نسخه جدیدتر بروزرسانی و جایگزین شده است – هر دو از نظر طراحی، نمایشگر و قدرت پردازش ارتقا یافته‌اند، و قطعاً باید ابتدا آنها را بررسی کنید.

اما ممکن است آی‌پد ایر 3 را در فروش ویژه بیابید، یا به دلایل دیگری که قیمت آن توسط فروشگاه کاهش یافته است خریدارید کنید، و این تنها مواردی است که باید به فکر خرید این تتبلت قدیمی باشید.

هنگامی که تبلت را در هنگام عرضه آزمایش کردیم، متوجه شدیم که آن را یک گزینه عالی بین آی‌پدهای ارزان‌قیمت پایین‌تر و مدل‌های  Pro با صفحه‌نمایش بزرگ بدانیم – این تبلت نمایشگر نسبتاً بزرگی دارد، بنابراین برای پخش فیلم یا بازی کردن عالی است. همچنین با پوشش صفحه کلید هوشمند برای تایپ سازگار است. همچنین با قلم اپل اصلی کار می کند.

TEsmKBkBihHzLQ3LZsnkh7 970 80.jpg

9. iPad Pro 12.9 (2020)

پرچمدار قدیمی با عملکرد بی‌نظیر

مشخصات

وزن: 641 گرم
ابعاد: 280.6 x 214.9 x 5.9 mm
سیستم عامل: iPadOS 14
اندازه صفحه نمایش: 12.9 اینچ
رزولوشن: 2048×2732 پیکسل
پردازنده: Apple A12Z Bionic
فضای ذخیره سازی: 128/256/512/1 ترابایت
اسلات microSD: خیر
باتری: تا 10 ساعت
دوربین عقب: 12MP + 10MP + LiDAR
دوربین جلو: 7 مگاپیکسل

 

[list_positive]

مزایا

  • طراحی شیک دوست داشتنی
  • عملکرد قدرتمند

[/list_positive]

 

[list_negative]

معایب

  • گران قیمت
  • با توجه به قیمتی که دارد سریع نیست

[/list_negative]

دلایل زیادی وجود ندارد که چرا این آیپد پرو را نسبت به آیپد پرو جدیدتر در نظر بگیرید، که در حال حاضر در صدر این لیست قرار دارد. قیمت آن‌ها یکسان است، اما مدل قدیمی‌تر، پردازنده پیشرفته یا فناوری صفحه نمایش جدیدتر را از دست می‌دهد.

این تبلت دارای همان صفحه نمایش 12.9 اینچی است، طراحی یکسان و همچنین سازگاری با تمام لوازم جانبی مشابه مانند Magic Keyboard و نسل دوم Apple Pencil. بنابراین برای کاربران خلاق، یادداشت برداری و کارهای فشرده عالی است، اگرچه چیپست آن قدرتمند است، اما مانند چیپست اپل M1 که در مدل جدیدتر این خانواده بکار رفته است قدرتمند نیست.

چگونه بهترین آیپد iPad ها را آزمایش کردیم

همه آی‌پدهای این فهرست مورد بررسی کامل قرار گرفته‌اند، بنابراین ما از همه آنها برای مدت طولانی استفاده کرده‌ایم تا ببینیم دقیقا چقدر خوب هستند. با توجه به این دانش، ما آنها را با در نظر گرفتن قیمت و ارزش و همچنین عملکرد و مشخصات، مقایسه و رتبه بندی کرده ایم.

هنگام خرید آیپد به چه نکاتی توجه کنم؟

نیازهای خود را در نظر بگیرید – آیا برای کارهای بهره وری به صفحه نمایش بزرگ و قدرت زیادی نیاز دارید؟ اگر چنین است، یک iPad Pro می تواند مناسب باشد. چیزی قابل حمل؟ نگاهی به محدوده آیپد مینی بیندازید. یک تخته سنگ اولیه؟ آیپد 10.2 (2021) بهترین انتخاب در آنجاست.

کدام آیپد برای دانش آموزان بهترین است؟

طیف آیپد ایر بهترین انتخاب از میان اکثر دانش آموزان است. تعادلی بین قیمت و عملکرد ایجاد می کند و تمام آنچه را که برای کار و مطالعه نیاز دارید را دارد.

بسته به دوره و بودجه خود، ممکن است بخواهید مدل های قدرتمند جدیدتر یا یک iPad Air قدیمی که با تخفیف در دسترس است را در نظر بگیرید.

ممکن است چند استثنا وجود داشته باشد – برخی دوره های خاص ممکن است به برنامه هایی نیاز داشته باشند که در iPad Pro به بهترین شکل اجرا شوند. و دوره های خاص به هیچ وجه به پردازش کلمه زیادی نیاز نخواهند داشت، در این صورت مدل ابتدایی این کار را انجام می دهد.

کدام آیپد برای افراد خلاق بهترین است؟

همه آیپدها با Apple Pencil سازگار هستند، اما در واقع دو نسخه متفاوت از قلم وجود دارد.

نسخه اصلی که برای آی‌پدهای سطح پایه و قدیمی‌تر موجود است، عملکردهای اولیه را در اختیار شما قرار می‌دهد، اما شارژ کردن آن بسیار سخت است. نسخه نسل دوم به صورت بی سیم شارژ می شود و به شما امکان می دهد با حساسیت فشاری بهبود یافته، بر آنچه می نویسید کنترل کنید.

افرادی که نیاز به کشیدن، یادداشت‌نویسی یا طراحی دارند، ممکن است تبلتی را ترجیح دهند که با Apple Pencil 2 کار می‌کند.

بسته به حرفه خلاق خود، ممکن است به قدرت پردازش زیادی نیاز داشته باشید، در این صورت یک iPad Pro برای شما عالی خواهد بود. در غیر این صورت، یک گزینه سبک وزن به شما امکان می دهد برای کار در کافی شاپ یا پارک بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *