اخبار موبایل

رویداد جدید اپل 2021 با نام Spring Loaded برگزار شد

Apple Event 2021

رویداد بهاری اپل بسیار تأثیر گذار بود، مخصوصاً اپل با ترکیب و تزیین رنگ های سال 2021، واقعاً احساس بسیار خوبی را در بینندگان به جا گذاشت.

با توجه به همه گیری بیماری COVID-19، رویداد آنلاین برگزار شد، ولی می توان گفت مراسم کاملا جذاب و سرگرم کننده بود و حتی بهتر از مراسم های قبل از کرونا بود.

صحنه تبلیغاتی که تیم کوک پردازنده M1 را دزدیده و روی iPad نصب کرد، به معنای واقعی یک فیلم اکشن بود. واضح است که اپل امسال واقعاً تنوع رنگ خود را تغییر داده است و به طراحی های ریشه ای خود بازگشته، این فوق العاده است.

اپل که در سال 2021، ورود بسیار سریعی داشته و احتمالا تا 2 ماه آینده، اتومبیل خود را هم معرفی می کند، می خواهد سال پیش رو را، پر قدرت تر از قبل ادامه دهد.

اگر این رویداد را از دست دادید نگران نباشید، چون ما در این مطلب تمام دستگاه ها و ویژگی های معرفی شده را برای شما آماده کرده ایم.

اپل ایرتگ، به اکو سیستم کمپانی خوش آمدی

Apple Airtag

سرانجام Apple AirTag که رویای ترسناک سارقان است، دیده شد. ماه ها است که کاربران انتظار معرفی این ردیاب هوشمند را کشیده اند. به لطف Apple AirTag که هم اندازه یک سکه است، دیگر نگران گم شدن دستگاه های اپل یا هر وسیله ای که برایمان مهم است نخواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:  One UI 6.1 این هفته برای پرچمداران سامسونگ 2023 عرضه می‌شود

بیایید ببینیم اگر کلید خانه گم شد چطور با ایرتگ آن را پیدا کنیم:

به آیفون 12 بنفش سلام کنید

iPhone 12 Purple

اپل با رنگ های متنوع به استقبال سال 2021 رفته و پس از مدت ها برای اولین بار رنگ جدیدی را به گوشی های موبایل آیفون اضافه کرد. اپل که در زیبایی و مینیمالیسم پیشرفت زیادی کرده است، با معرفی آیفون 12 بنفش، طرفداران این مدل را خوشحال کرد

اجازه بدهید هنر اپل را در این ویدیو واضح تر ببینیم:

آی مک های جدید با رنگهای متنوع، 2021 را به لرزه می اندازد

iMac 2021

iMac های زیبا، ظریف تر، رنگارنگ تر و قدرتمندتر، واقعاً در رویداد 2021 اپل، خودی نشان داد. مدل جدید که از G3 iMac نوستالژیک الهام گرفته، می تواند قلب دوستداران iMac را به دست آورد. محصول جدید از پردازنده M1 جدید اپل استفاده می کند و عملکرد فوق العاده ای دارد.

در این بخش جادوی رنگ و قدرت اپل را با هم می بینیم:

اپل iPad Pro با چیپست M1 عملاً پرواز می کند

iPad Pro M1

آیپد پرو اپل با پردازنده فوق العاده M1 نیز، در این رویداد معرفی شد. سریعتر، موثرتر و کاربردی تر. iPad Pro دارای ویژگی هایی است که تقریباً تمام نیازهای رایانه ای شما را برطرف می کند. در ویدیو پایین می بینم که تیم کوک، چطور در عملیاتی چیپست M1 را از iMac برای iPad Pro به سرقت می برد.

در پایان ما انتظار معرفی Apple Pencil ، Airpods و iPad Mini جدید را در این رویداد داشتیم، اما این اتفاق نیفتاد. این می تواند دلیل خوبی برای این باشد که اپل در زمان کوتاهی “یک رویداد غیر منتظره” را برگزار کند.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره رابط کاربری One UI 6.1 و 7 ویژگی فوق العاده آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *