اخبار موبایل

اپل از دانگرید به iOS 14.7 جلوگیری می کند

دانگرید به iOS 14.7

در روزی که اپل آپدیت iOS 15 را برای همه کاربران منتشر کرد ، اجازه دانگرید به سیستم عامل iOS 14.7 متوقف شد. این بدان معناست که کاربرانی که دستگاه خود را به ورژن iOS 14.8 یا حتی iOS 15 به روز رسانی کرده اند دیگر نمی توانند به iOS 14.7 دانگرید انجام دهند.

آپدیت iOS 14.7.1 در 26 جولای با رفع اشکال همگام سازی بین iPhone و Apple Watch ، منتشر شد. به گفته اپل ، این به روزرسانی مشکلی را حل کرد که در آن مدل های iPhone که Touch ID در آنها فعال بود ، نمی توانستند قفل اپل واچ را باز کنند.

آپدیت iOS 14.8 در 13 سپتامبر با یک به روز رسانی امنیتی بزرگ منتشر شد که آسیب پذیری روز صفر را که سیستم امنیتی BlastDoor اپل را دور می زد ، برطرف می کند.

کاربرد دانگرید iOS یا بازگشت به ورژن قبلی

بازگشت به نسخه های قدیمی iOS اغلب توسط افرادی که iPhone خود را جیلبریک می کنند استفاده می شود. بازگرداندن iPhone یا iPad به نسخه قبلی iOS همچنین می تواند برای کاربرانی مفید باشد که پس از ارتقاء به آخرین نسخه iOS دچار خطاهای بزرگ و مشکل ساز می شوند.

اگر با iOS 14.8 یا حتی iOS 15 که اخیراً منتشر شده است مشکلات جدی دارید، متأسفانه باید به جای دانگرید به iOS 14.7 منتظر بروزرسانی بعدی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *