اخبار و مقالات, اخبار موبایل

اکنون همه طرح‌های Google One شامل VPN رایگان است

gsmarena 000

سرویس VPN گوگل تا این لحظه فقط برای کسانی در دسترس بوده است که یکی از سطوح بالاتر Google One را دارند، اما این در حال تغییر است.

همه طرح‌های Google One شامل VPN در آینده می‌شوند، اگرچه عرضه در حال انجام است و ممکن است چند هفته طول بکشد تا به نتیجه برسد. این سرویس برای اعضای Google One در اتریش، استرالیا، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایسلند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، نروژ، کره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، بریتانیا کار می‌کند. ، و ایالات متحده چرا فقط این کشورها؟ متأسفانه نمی توانیم به شما بگوییم.

gsmarena 002
به هر حال، خبر خوب این است که می‌توانید از VPN در دستگاه‌های Android، iOS، Windows و Mac استفاده کنید و می‌توانید آن را با حداکثر پنج نفر دیگر در صورتی که در طرح Google One شما هستند به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، برای کاربران Google One مستقر در ایالات متحده یک گزارش dark web جدید وجود دارد. این به شما کمک می کند dark web را برای نمونه هایی از اطلاعات شخصی خود اسکن کنید، که ممکن است از طریق نقض های امنیتی آنلاین مختلف آشکار شده باشد. کلاهبرداری هویت آنلاین به دلیل اطلاعات سرقت شده از این قبیل یک مشکل فزاینده است که به گفته گوگل، سالانه میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.

gsmarena 003
سرویس جدید هنگامی که هر یک از اطلاعات شخصی شما را در dark web پیدا کند به شما اطلاع می دهد. روش کار به این صورت است که شما ابتدا باید اطلاعاتی را که می‌خواهید به آنها توجه کنید، ارائه و انتخاب کنید، و سپس این کار را انجام می‌دهد. اگر چیزی پیدا کرد، راهنمایی هایی نیز در مورد نحوه محافظت از آن اطلاعات دریافت خواهید کرد. مثالی که گوگل در اینجا ارائه می دهد این است که اگر شماره سوشال سکیوریتی شما را پیدا کند، به شما پیشنهاد می دهد که آن را به عنوان دزدیده شده به دولت گزارش دهید یا اقداماتی را برای محافظت از اعتبار خود انجام دهید.

گزارش dark web «طی چند هفته آینده» برای اعضای همه طرح‌های Google One در ایالات متحده منتشر می‌شود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *