آموزش, آموزش عکاسی دیجیتال

8 راه برای ثبت احساس در عکاسی

capturing real emotions photography

ممکن است فکر کنید ژست، ترکیب بندی خوب و لبخند زدن به دوربین عکس هایی است که مردم بیشتر دوست دارند. اما باید بدانید اینطور نیست. ثبت احساسات در عکاسی یک مهارت کلیدی برای توسعه است. عکاسی احساسی مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و به تصاویر بهتری منجر می شود. در اینجا نحوه گرفتن عکس های پر از احساسات آمده است.

individual emotional photography e1553198778468

1. مکالمه را برای کمک به آرامش مشتریان ادامه دهید

برای دریافت احساسات و عواطف واقعی از یک زوج، فرد یا حتی یک کودک، باید با آنها صحبت کنید. صحبت کردن در مورد چیزی که آنها از آن لذت می برند می تواند آنها را در طرز فکر درستی قرار دهد. سعی کنید در مورد عشق متقابل، تلویزیون، واقعیت صحبت کنید یا حتی فقط در مورد نحوه ملاقات این زوج سؤال بپرسید. این می تواند موضع آرام تری در ژست ها ایجاد کند. این باعث می شود مردم بخندند، چهره بسازند و احساسات خود را به روش های غیرکلامی بیان کنند.

capturing real emotions photography

وقتی از یک نفر عکس می گیرید، در مورد سرگرمی های او بپرسید. یا مکانی که به آن سفر کرده‌اند، یا عکسی که از آنها در شبکه‌های اجتماعی پست کرده‌اید. هر چیزی که آنها را وادار به صحبت کند. با یک زوج از آنها بخواهید که با یکدیگر صحبت کنند. برای احساسات عاشقانه تر، از آنها بخواهید به یکدیگر نگاه کنند. از آنها بخواهید به نوبت به یکدیگر بگویند که در مورد یکدیگر چه چیزی را دوست دارند. این باعث خنده، عکس‌های عاشقانه می‌شود و می‌توانید آن احساس را در هر فریم ثبت کنید.

emotional photography families

برای کودکان، از والدین بخواهید در طول جلسه بازی کنند، راه بروند، بپرند یا حتی شوخی کنند. بچه ها وقتی والدین شوخ هستند را دوست دارند و می توانند به این سرگرمی بپیوندند. از کودکانی که با سرهایشان به عقب خم شده می خندند یا حتی در مقابل دوربین چهره های خشمگین می گیرند عکس بگیرید. این شخصیت آنها را در یک نور کاملاً جدید نشان می دهد.

2. تصاویر احساسی را از طریق مکان های مهم ایجاد کنید

این زمانی مفید است که شما در حال تعیین محل عکاسی از مشتری خود برای جلسه آنها هستید. از آنها بپرسید که آیا مکان خاصی وجود دارد که برای آنها معنی دارد یا خیر. این هم برای زوج ها و هم برای خانواده ها کار می کند.

emotional photography meaningful location

رفتن به مکانی معنی دار و قابل توجه باعث می شود مشتری شما در مورد آن مکان صحبت کند. خاطرات و داستان هایی را به همراه خواهد داشت که باعث ایجاد احساسات بزرگ در مشتریان شما می شود. این احساسات را ضبط کنید. آنها تصاویر بسیار معتبرتر و خام تری نسبت به مکانی که معنی ندارد ایجاد می کنند.

emotional photography tips

وادار کردن مشتریان به فکر کردن به مکان هایی که برای آنها اهمیت بیشتری دارد نیز باعث ایجاد دلبستگی بسیار بیشتری به عکس هایی می شود که ارائه می دهید. آنها همیشه به خاطرات متصل به مکان فکر می کنند.

3. به مشتریان خود بگویید «از لحظه لذت ببرند»

به خانواده، زوج یا فرد یادآوری کنید که هنگام عکاسی از آن لحظه لذت ببرند. این می تواند احساسات آرام و واقعی را از همه در جلسه ایجاد کند.

capturing emotions in couples photography

برای زوج‌ها، در حالی که از فاصله‌ای خوب عکس می‌گیرید، آنها را نزدیک ژست بگیرید. این به زن و شوهر اجازه می دهد تا استراحت کنند و از لحظات با هم لذت ببرند. آنها می توانند در مقابل دوربین شما با یکدیگر صحبت کنند، یا هم را بغل کنند، ببوسند و واقعی عمل کنند.

capturing emotions in engagment photography

برای خانواده‌ها، یک راه عالی برای بیرون کشیدن بیشتر احساسات این است که آن‌ها را در فاصله‌ای از هم قرار دهند و دست در دست هم بگیرند. خود را در فاصله مناسبی قرار دهید تا بتوانند به آرامی به سمت شما و دوربین راه بروند. به مشتریان خود آموزش دهید که باید آهسته راه بروند، سرگرم شوند، شوخی کنند و در حین راه رفتن به یکدیگر نگاه کنند. ممکن است دو یا سه بار طول بکشد تا عکس پیاده روی عالی بگیرید. این به خانواده اجازه می دهد بخندند، شوخی کنند، لذت ببرند و واقعاً از لحظه لذت ببرند. این به معنای احساسات زیادی در عکس های پایانی است که در آن همه اعضای خانواده اوقات خوبی را سپری می کنند.

family emotional photography tips

4. از راه دور عکاسی کنید

فاصله ای بین خود و مشتری خود ایجاد کنید. این به آنها کمک می کند تا در مقابل دوربین احساس راحتی بیشتری کنند. این به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون اینکه زیاد فکر کنید در کجا هستید، خودشان با یکدیگر باشند.

evening emotion photography tips

همچنین می‌توانید از آنها بخواهید در مکان مورد نظر حرکت کنند. شما می توانید تمام عکس های مشتریان خود را از راه دور بگیرید.

getting emotions in your photography

عکاسی از راه دور واقعا می تواند به شما در شل کردن اعصاب کمک کند. مشتریان شما از ابتدای جلسه راحت خواهند بود. اکثر مردم از گرفتن عکس خود بسیار عصبی هستند. داشتن فاصله مناسب از شما و دوربین می تواند به آنها کمک کند تا به این روند عادت کنند.

shoot at a distance photography emotion

می‌توانید از راه دور نیز بیشتر از یک داستان بگویید. ایجاد احساسات فقط در مورد بیان صورت مشتریان شما نیست. این در مورد حال و هوا، مکان، نور و داستان سرایی است. گنجاندن بیشتر محیط اطراف می تواند به بیان داستان جلسه و مشتریان شما کمک کند.

getting real emotion in photos

اگر خانواده ای در حال گذراندن تعطیلات در جایی که شما زندگی می کنید، گرفتن آنها در یک مکان نمادین از راه دور می تواند به بیان داستان سفر آنها کمک کند. یا زن و شوهری در محلی که نامزد کرده اند نیز می توانند به بیان داستان کمک کنند. این باعث می شود عکس ها معنادارتر شوند!

5. تعیین کنید که مشتریان شما چه نوع روحیه ای دارند

این احتمالاً مهمترین نکته است. روحیه ای که مشتریان شما به شما می دهند، همان نوع احساسی است که برای آنها طبیعی ترین است. این همان چیزی است که می خواهید با دوربین ثبت کنید. اجازه دهید خانواده ها شخصیت خود را در طول جلسات عکس نشان دهند. اگر مشتریان شما از آن دسته افرادی هستند که شوخی می کنند و می خندند، از آنها بخواهید در حین عکس گرفتن به یکدیگر جوک بگویند یا چیز خنده دار بگویند. این باعث ایجاد تصاویر سرگرم کننده می شود. اگر مشتریان شما زوجی هستند که بسیار رمانتیک هستند و از در آغوش گرفتن، بوسیدن و صمیمی بودن لذت می برند، عکس های صمیمی تری بگیرید. به این ترتیب شما عشق آنها را به یکدیگر نشان خواهید داد.

meaningful location emotional photography

مشتریان خود را در 15 دقیقه اول جلسه تماشا و مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید تعیین کنید که آنها چه نوع روحیه ای به شما می دهند و سپس از آنجا بروید.

6. بهترین زمان روز برای عکاسی احساسی

حواستان به زمانی از روز باشد که می خواهید جلسه خود را در آن برگزار کنید. این می تواند به ایجاد احساسی که در تصاویر نهایی به دنبال آن هستید کمک کند.

emotions and photography tips

پس از ثبت ژست دوربین خود را زمین نگذارید. ممکن است پس از آرام شدن مشتری، واکنش‌های واقعی و معتبری دریافت کنید. غروب آفتاب می تواند احساس صمیمی و انعکاسی بیشتری ایجاد کند. زمانی که فرد به تصاویر غروب خورشید نگاه می کند، آرامش خاصی ایجاد می شود. به خصوص اگر در مکانی با عناصر طبیعی زیادی مانند ساحل یا قله کوه باشد. عکاسی از مشتریان در ظهر می تواند به عکس های شما جذابیت بیشتری بدهد. این به دلیل سایه های طبیعی است که نور مستقیم خورشید ایجاد می کند. همچنین می توانید در این مدت عکس های روشن بگیرید. در عکس ها به دنبال ظاهری دلپذیر و احساسات شاد باشید.

getting authentic emotions in photography

با مشتریان خود چک کنید و از آنها بپرسید که می خواهند عکس هایشان چه حسی داشته باشد. این می تواند به شما کمک کند مکان و بهترین زمان روز را تعیین کنید.

7. از جزئیات عکس بگیرید

ثبت احساسات در عکس ها همچنین به معنای بیان داستان مشتری است. صرف زمان برای گرفتن عکس های با جزئیات می تواند احساساتی را که می خواهید نشان دهید را به تصویر بکشد.

emotions in family portraits tips

به این خانواده گفته شد که برای جمع شدن به خانه بروند و پدر تحت تأثیر احساساتش از دیدن همه فرزندانش پس از سال ها دوری از یکدیگر قرار گرفت. به زوجی فکر کنید که دست در دست هم راه می روند. شما می توانید نزدیک به دستان آنها با موقعیت مکانی در پس زمینه عکس بگیرید. دادن حس راه رفتن دست در دست عشق زندگیتون. مثال دیگر می‌تواند عکاسی از دست‌ها و پاهای یک کودک نوپا هنگام بازی در شن‌های ساحل در هنگام غروب خورشید باشد. دادن حس عشق و لطافت در مکانی زیبا.

creating emotions in photography

می‌توانید جزئیات لوازم جانبی، لباس، کفش یا حتی دست او را که گل‌های یک مزرعه را جارو می‌کند، بگیرید. همه اینها می تواند احساسات زیادی را در یک عکس ایجاد کند. کودکی که با دست ها یا دست ها و صورت های شنی کوچک حفاری می کند. جزئیات به داستان می افزایند و می توانند حتی از عکس های ژست احساسی تر باشند.

8. از پوزها فقط در ابتدای جلسه استفاده کنید

عکس های قرار داده شده نقطه شروع خوبی هستند. اکثر مراجعین در ابتدای جلسه عصبی خواهند بود. آنها از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید که چگونه به بهترین شکل ظاهر شوند. اما به هیچ وجه این کار را در ابتدا نکنید ژست نگرفتن می تواند به تصاویر پایانی تقویت عاطفی زیادی بدهد!

laughing photography emotional images

به مشتریان خود اجازه دهید آزادانه حرکت کنند، از لحظه لذت ببرند، راه بروند، بازی کنند، سرگرم شوند و فقط خودشان باشند. این می تواند آنها را از فشار ناشی از داشتن عکسی بی نقص رها کند. و منجر به عکاسی احساسی تر می شود. شما این فرصت را خواهید داشت که مشتریان خود را در آرام ترین حالت خود جذب کنید. این باعث ایجاد عبارات و احساسات معتبرتر می شود. خنده های واقعی، عشق واقعی و احساسات واقعی دریافت خواهید کرد!

hugging to create emotional photography

این کار را هر زمان که جلسه کمی احساس اجبار یا راکد داشتید یا اگر بارها و بارها از ژست های مشابه استفاده می کنید، این کار را انجام دهید. این یک استراحت خوب برای مشتریان شما است. و آزادی بیشتری برای تمرکز روی جزئیات و بیان بیشتر داستان در طول جلسه دارید.

photograph from a distance emotional photography e1553201044793

نتیجه

اضافه کردن احساسات به عکاسی شما نباید اجباری باشد. شما می توانید با استفاده از نکات فوق با هر تصویر عکاسی احساسی واقعی ایجاد کنید و چیزی بیشتر از عکس های سنتی به مشتریان خود بدهید. آنها عاشق دیدن عکس های واقعی و معتبر از جلسه عکاسی خود خواهند شد!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *