آموزش

27 تا از تاثیرگذارترین عکاسان منظره که باید دنبال کنید

Landscape Photographers Ansel Adams

عکاسان منظره توانایی منحصر به فردی در ثبت جهان دارند. نه تنها از طریق صحنه هایی که به تصویر می کشند، بلکه از چگونگی انتقال احساسات از طریق تصاویرشان. آنها به بیننده اجازه می دهند عظمت دیوار چین طلوع خورشید و یا طبیعت عالی آبشار ویکتوریا را تجربه کنند. عکاسی منظره برای دوستداران طبیعت است. ما از این تصاویر برای آوردن دنیا به خانه هایمان یا روی دسکتاپ خود استفاده می کنیم. آنها ما را به شگفت انگیزترین مکان ها در سراسر جهان می برند. مهارت های ثبت منظره عالی به طور مداوم در حال تغییر است. بیایید نگاهی به 27 عکاس برتر منظره بیندازیم تا طعم سفر در فضای باز را به شما نشان دهیم.

1- جاستین مینز

Minns یک عکاس بریتانیایی است که در منظره شرق آنگلیا تخصص دارد. او توانایی قابل توجهی در به تصویر کشیدن مناظر بریتانیا دارد. انتقال زمستان های سرد و خشن بریتانیا و همچنین تابستان های گرم و دلپذیر آنها می تواند دشوار باشد. اما مینز خیلی آشناست. او می تواند شما را فقط با نگاه کردن به مناظر زمستانی به هوس یک فنجان چای داغ بی اندازد! او با طیف وسیعی از موضوعات بیگانه نیست. او در حال آزمایش توانایی های مادون قرمز و اضافه کردن نماهای متناوب به چشم انداز است. اگر علاقه مند به سفر در حومه بریتانیا هستید، توصیه می کنم کارهای او را ببینید.

Landscape Photographers Justin Minns

© Justin Minns

2- مندی لیا

مندی لی یک عکاس سفر است که یک وبلاگ کوچک سرگرم کننده دارد. این وبلاگ برای کسانی است که با همه زنگ ها و سوت های همراه آن از فضای باز لذت می برند. نمونه کارهای او شامل تمام زیرمجموعه های عکاسی سفر مانند مناظر، طبیعت و حیات وحش است. اگر می خواهید یک وبلاگ مسافرتی راه اندازی کنید، کار او میتواند ایده خوبی باشد که به آن نگاه کنید. در اینجا، خواهید دید که او چگونه این همه سفر می کند در حالی که کاری را که دوست دارد انجام می دهد.

Landscape Photographers Mandy Lea

© Mandy Lea

3- تیم پارکین

پارکین یک عکاس حرفه ای منظره و سردبیر مجله On Landscape است. چند نفری که در این لیست خواهید دید در این مجله معرفی شده اند. پارکین هم به صورت دیجیتال و هم به صورت فیلم بزرگ عکس می گیرد. او توانایی زیادی در ایجاد مناظر گرم، حتی در محیط های سرد دارد! این کار از طریق کادربندی و نوردهی عالی انجام می شود. رویکرد طبیعی او باعث می شود که مناظر باورپذیر شود.

Landscape Photographers Tim Parkin

© Tim Parkin

4- تری رتکلیف

تری راتکلیف یک عکاس مشهور مقیم آمریکا است که تقریباً همه جا بوده است. با تعداد بالایی فالوور رسانه های اجتماعی، تعجبی ندارد که بسیاری از مردم او را تاثیرگذار می دانند. رتکلیف از یک چشم نابینا به دنیا آمد و ادعا می کند که این به حرفه عکاسی او کمک کرده است. رتکلیف همچنین یک عکاس مسافرتی است که به خوبی در سایت StuckInCustoms خود ثبت کرده است. او همچنین یک متخصص HDR است. او دارای اولین منظره HDR است که در موزه اسمیتسونیان به نمایش گذاشته شده است. هرکسی که از مناظری که در آن رنگ‌ها و تن‌ها غالب هستند لذت می‌برد، باید از نزدیک به آثارش نگاه کند.

Landscape Photographers Trey Ratcliffe

© Trey Ratcliffe

5- دیوید نوتون

نوتون یک عکاس بریتانیایی الاصل است که بیشتر زمان خود را در قاره آمریکا گذرانده است. او ادعا می کند که بزرگ شدن در انتاریو، کانادا به شکل گیری چشم و علاقه او به مناظر کمک کرده است. جای تعجب نیست که کاتالوگ او شامل تصاویری از هر قاره روی زمین است. او عضو افتخاری انجمن عکاسی سلطنتی است که در سراسر اروپا نیز سخنرانی می کند. کیفیت منحصر به فرد نوتون از نحوه نمایش نور ناشی می شود. طبیعی و قابل باور به نظر می رسد. تقریباً انگار او همیشه در مکان مناسب در زمان مناسب است. مرز باریکی بین رنگ های مصنوعی و نور واقعی وجود دارد و او به خوبی از آن عبور می کند.

Landscape Photographers David Noton

© David Noton

6- حقیقت میلیگان

میلیگان یک عکاس بریتانیایی است که تصاویری رویایی خلق می کند. تصاویر او تقریباً مانند کسری از منظره ارائه شده است. میلیگان با تمرکز روی این کسری ها حسی زودگذر در عکس هایش ایجاد می کند. تأکید او با نحوه برخورد او با نور در منظره مشهود است. پیشنهاد می‌کنم به کارهای او نگاه کنید تا ببینید چگونه عکاسی می‌تواند حس خاصی ایجاد کند. این عمدتاً در کارهای پس از تولید او انجام می شود. او رنگ ها و تن های مختلف را برای ایجاد تصویری متفاوت از منظره واقعی به کار می گیرد.

Landscape Photographers Verity Milligan

© Verity Milligan

7- کریستین هویبرگ

کریستین هویبرگ در حال زندگی در رویای فراری است. او یک عکاس نروژی است که در حال حاضر در شمال دایره قطب شمال ساکن است. در اینجا، او کارگاه های عکاسی را در اطراف این مناطق نابخشودنی راهنمایی می کند. می توان گفت که او با منظره آشناست. و این آشنایی جوهر منظره را به خوبی تسخیر کرده است. هویبرگ از استفاده از مقادیر کم کنتراست در مناظر خود ترسی ندارد. این معمولاً می تواند به معنای از دست دادن عمق در عکس باشد. اما او از آن به نفع خود استفاده می کند و صحنه های عالی خلق می کند. اگرچه این سبک امضای او نیست. سبک خاص او شامل این مناظر باشکوه است که به شما حسی از مکانی را در مرز عالی می دهد.

Landscape Photographers Christian Hoiberg

© Christian Hoiberg

8- جیک گٌوزمن

جوانترین عکاس این لیست جیک گوزمن 24 ساله است. او به دلیل سبک منحصر به فرد خود در مدت زمان کوتاهی بسیار تثبیت شده است. سبک او به خوبی به تبلیغات کمک می کند. این سبک شامل عکاسی از مناظر با لنز بلند است. قاب کردن هر عکس با ویژگی های فوق العاده ای که طبیعت را در مقیاسی حماسی به تصویر می کشد. روشی که گٌوزمن رنگ های خود را به نمایش می گذارد این ایده آلیستی است. او یک پالت رنگی یکنواخت را نگه می دارد. این ویرایش‌ها بیشتر شبیه نحوه به خاطر سپردن یک مکان هستند تا واقعیت آن. اگر می خواهید مسیر مشابهی را در عکاسی طی کنید، به کارهای او نگاه کنید.

Landscape Photographers Jake Guzman

© Jake Guzman

9- فیلیپ اسلات

فیلیپ اسلات یکی دیگر از عکاسان جوان منظره است. او در سوئد مستقر است و آثارش در نشنال جئوگرافیک و بسیاری دیگر منتشر شده است. Slotte مناظر چشمگیری را به شما ارائه می دهد که به سمت تاریک تر متمایل می شوند. این تاریکی به طبیعت عالی منظره می افزاید. صحنه های تقریبا ترسناکی ایجاد می کند که در آن شما واقعاً تحت الشعاع طبیعت هستید. توصیه می‌کنم به نحوه برخورد او با بازتاب‌ها در منظره نگاه کنید.

Landscape Photographers Philip Slotte

© Philip Slotte

10- داستین لوفور

LeFevre یک عکاس ماهر در خلق مناظر واضح و دقیق است. می توان گفت که او جنبه سنگ تر زندگی را از مواد انتخابی خود ترجیح می دهد. با وجود این ترجیح، او طیف وسیعی از محیط ها را عکاسی کرده است. او معمولاً روی بخش‌های خاصی تمرکز می‌کند که تقریباً شبیه منظره نیستند. این منظره را از محیط خود خارج می کند. این باعث می شود که در مورد اشکال طبیعی ایجاد شده توسط جهان فکر کنیم.

Landscape Photographers Dustin LeFerve

© Dustin LeFerve

11- سوزان ماتیا

ماتیا یک عکاس آمریکایی است که در مجلات عکاسی و فضای باز زیادی منتشر شده است. جای تعجب نیست که او همه جا باشد، زیرا کار او واقعاً همه جا است. او از هر چیزی که خود را در منظره می یابد، از حیات وحش گرفته تا ماشین های متروکه عکس گرفته است. او همچنین شناخته شده است که در تمرینات خود بسیار ماهر است. این می تواند برای عکاسان مبتدی که نیاز به الهام دارند مفید باشد. حتماً برخی از ویدیوهای او را بررسی کنید تا درک بهتری از عکاسی منظره او پیدا کنید.

Landscape Photographers Suzanne Mathia

© Suzanne Mathia

12- هویبو هو

هویبو هو یک عکاس منظره با هنرهای زیبا در ایالات متحده است. او بیشتر به خاطر مناظر سیاه و سفیدش شناخته شده است. از آثار او صحنه هایی را می بینیم که بیشتر به نقاشی شباهت دارند تا واقعیت. اما در این عکس‌ها، جهان خالی از رنگ و زمینه را می‌بینید. این به تصاویر حسی بی انتها می دهد. حس ترکیب بندی او باعث موفقیت این تصاویر می شود. او تقریباً یک چشم انداز را به جای قاب بندی آن می سازد. Hou یک مرجع عالی برای عکاسان منظره است که می خواهند دنیای خود را بسازند.

Landscape Photographers Huibo Hou

© Huibo Hou

13- کیلیان شونبرگر

شونبرگر عکاس معروف آلمانی است که محیط های فوق العاده ای خلق می کند. این محیط‌ها معمولاً در سمت تاریک‌تر قرار می‌گیرند و تقریباً باعث خوشحالی شما از بودن در خانه‌تان می‌شوند. زمستان های سخت و جنگل های تاریک را می بینید که به شکلی قابل درک نمایش داده می شوند. این عکاس به خاطر کارهای سفارشی اش شناخته شده است. اگر می خواهید به گرفتن عکس های منظره برای مشتریان نگاه کنید، او را بررسی کنید.

Landscape Photographers Kilian Schoberger

© Kilian Schönberger

14- توماس هیتون

توماس هیتون یک عکاس بریتانیایی است که بسیار اهل سفر است. روش او در ساختن فرم های ساده از مناظر، او را از دیگران متمایز می کند. این تقریباً می‌تواند به‌عنوان ساده‌سازی بیش از حد چشم‌انداز دیده شود، اما من فکر می‌کنم که به خوبی انجام شده است. یک موضوع در سراسر کار او نشان می دهد که او نور را به خوبی درک می کند. این به او اجازه می دهد تا با تصاویر خود کار کند بدون اینکه آنها خیلی غیر واقعی به نظر برسند. هیتون در کنار کارهایش یک وبلاگ عکاسی نیز راه اندازی می کند.

Landscape Photographers Thomas Heaton

© Thomas Heaton

15- سایمون رابرتز

سایمون رابرتز یک عکاس مشهور بریتانیایی منظره است که راه خود را به دنیای هنر باز کرده است. او به خاطر عکس‌های با فرمت بزرگ و تابلویی از محیط‌های بریتانیا شهرت دارد. رابرتز اکنون یک مربی لایکا برای عکاسی منظره است. رابرتز منظره روزمره را با افراد در کادر نشان می دهد. این امر محیط اطراف را برجسته می کند، زیرا داستان هایی در ذهن خود از نحوه استفاده از فضاها ایجاد می کنید. این باعث می‌شود اثر به‌جای مناظر بی‌زمان، «از یک زمان» باشد. اگر می‌خواهید که مناظر شما بیشتر از یک مکان صحبت کنند، کار او را بررسی کنید.

Landscape Photographers Simon Roberts

© Simon Roberts

16- اندی فارر

فارر یک عکاس برنده جایزه است که آثاری را در مکان های مختلف منتشر کرده است. مهارت او در ساخت مناظر باعث شده است تا کارگاه های خود را ارائه دهد. همه اینها در بریتانیا، جایی که او مستقر است، انجام می شود. کارهای او عمدتاً با لنزهای واید گرفته شده است. هنگامی که به طور موثر استفاده می شود، به راحتی می توان خود را در پای صحنه ای که او به تصویر می کشد، تصور کرد. این کاری است که فارر به خوبی انجام می دهد. برای برخی، مهارت پر کردن قاب گاهی اوقات کم می شود، اما در مورد او نه.

Landcape Photographers Andy Farrer

© Andy Farrer

17- واندا رالفسکا

Ralevska سبک منحصر به فرد خود را دارد. او عکاسی است که از منظره و کارهایی که می توان با آن انجام داد بسیار آگاه است. او از طریق تکنیک‌های پس‌پردازش، صحنه‌های سورئال را ارائه می‌کند. این صحنه ها مناظر را به تصویر می کشند که وقتی آنها را در ذهن خود ایده آل می کنیم چگونه ظاهر می شوند. عکس هایی از این دست می توانند به خوبی به کار تجاری تبدیل شوند. اگر می‌خواهید مناظر آرام‌بخش خلق کنید، به مجموعه او نگاهی بیندازید. همچنین، لطفاً به حس درخشان او در ترکیب بندی توجه کنید.

Landscape Photographers Vanda Ralevska

© Vanda Ralevska

18- کارلا رگلر

کارلا رگلر یک عکاس بریتانیایی است که در کار خود بسیار ماهر است. مهارت های او باعث شده است تا تورهای عکاسی در سراسر Hebrides خارجی در اسکاتلند برگزار کند. او سبکی دارد که با دنبال کردن آن تا آنجایی که می توانید به یک عکاس منظره کتاب درسی نزدیک می شوید. او می تواند یک فریم را به خوبی تقسیم کند و بیننده را برای مدت طولانی درگیر نگه دارد. اگر عکاسی منظره را شروع می کنید، رگلر مرجع عالی برای مطالعه است. من به‌ویژه عکس‌های طوفانی او را توصیه می‌کنم که نیروی عظیمی را با خود حمل می‌کنند.

Landscape Photographers Carla Reglar

© Carla Reglar

19- پل سندرز

سندرز سفیر فوجی فیلم و همچنین سخنران و مربی در دنیای عکاسی است. او کار عکاسی خود را به عنوان عکاس مد و تبلیغات آغاز کرد. او اکنون عکس‌های ثابتی می‌سازد که به سری «هنوز» نامیده می‌شوند. آثار او رویکردی مینیمالیستی به عکاسی منظره دارند. این رویکرد آگاهانه به عکاسی مناظری را تولید می کند که به ذهن شما اجازه می دهد سرگردان شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد کار او  را برای چاپ دوست دارند. آنها به بیننده اجازه می دهند دنیای خود را بسازند.

Landscape Photographers Paul Sanders

© Paul Sanders

20- لیزی شپرد

لیزی شپرد یک وزنه بردار بریتانیایی در صحنه عکاسی منظره است. او که متخصص در منظره، طبیعت، و سفر است، می‌داند که چگونه مناظر به بهترین وجه در کادر قرار می‌گیرند. روشی که او این کار را انجام می دهد با قرار دادن یک محیط پر هیجان در یک ترکیب رسمی است. شپرد اکنون در هیئت داوران جوایز عکاس منظره سال حضور دارد. زمان و مهارت او در عکاسی منظره مورد توجه بهترین ها در این زمینه قرار گرفته است.

Landscape Photographers Lizzie Shepard

© Lizzie Shepard

21- چارلی ویت

او یکی از عکاسان برجسته جهان است. فردی که جوایز عکاس منظره سال را خلق کرد، چارلی ویت. ویت با حرفه ای گسترده بر اساس عکاسی از منظره، جایگاه خود را در این لیست به دست آورده است. دیدگاه منحصر به فرد او رویکرد جدیدی به عکاسی منظره به ارمغان می آورد که او را از بقیه متمایز می کند. او به عنوان بنیانگذار کارگاه عکاسی «نور و زمین»، بیش از 25 سال کارگاه های آموزشی ارائه کرده است. Waite در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین عکاسان منظره در این زمینه شناخته می شود.

Landscape Photographers Charlie Waite

© Charlie Waite

22- تد گور

حالا برای یکی از ستاره های آمریکایی، تد گور ادامه میدهیم. با توجه به ساخت تصاویر فوق العاده دراماتیک، گور تکنیک خود را برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد اصلاح کرده است. او همچنین کمی در مورد روند خود می نویسد، پس حتماً کارهای او را بررسی کنید. دست زدن او به رنگ چیزی است که او را متمایز می کند. بیننده رنگ هایی را می بیند که کاملا طبیعی نیستند. این موضوع سوژه را روی پایه ها قرار می دهد و باعث می شود از تصویر خارج شوند. با این کار به این عناصر توجه بیشتری می کنید.

Landscape Photographers Ted Gore

© Ted Gore

23- استفان شور

Shore همچنان یکی از الهام بخش ترین عکاسان منظره تا به امروز است. کارهای او استانداردهایی را برای عکاسی با فرمت بزرگ تعیین کرده است. بسیاری از عکس های او به دانش زمینه ای بیننده بستگی دارد. هر آنچه خارج از قاب است تقریباً به اندازه آنچه در آن است مهم است. این سبک از عکاسی منظره ضروری است. بازتابی از مکان و زمان دیگری را نشان می دهد. این موضوع با انتشار کتاب «شهر فولادی» او که در دهه 70 اتفاق می‌افتد، آشکار می‌شود. ارتباط آن کار اکنون تقریباً بیشتر از زمانی است که ایجاد شد.

Landscape Photographers Stephen Shore

© Stephen Shore

24- ادوارد برتینسکی

حرفه عکاسی برتینسکی بزرگتر از عکاسی منظره است. او یک عکاس اوکراینی است که به عنوان یکی از بهترین عکاسان منظره شناخته می شود. او از منظره برای صحبت در مورد جهان استفاده می کند. این مفهوم بسیار ساده ای به نظر می رسد، اما این چیزی است که او برای عکاسی انتخاب می کند که آن را موثر می کند. صحنه ها به نوعی رویکرد یک گام به عقب ساخته شده اند. این تقریباً آنقدر شما را از مناظر دور می کند که می توانید آن را همان طور که واقعاً هست ببینید. یک استاد در ترکیب بندی جالب، اگر می خواهید عکس های شما کارهای بیشتری انجام دهند، به کارهای او نگاه کنید.

Landscape Photographers Edward Burtinski

© Edward Burtynsky

25- سیمون نورفولک

سایمون نورفولک یک عکاس بریتانیایی نیجریه‌ای الاصل است. سبک عکاسی او از منظره او را به یکی از همکاران ثابت نشنال جئوگرافیک تبدیل کرده است. نورفولک از مناظر برای صحبت در مورد موضوعاتی استفاده می کند که از دوره های مختلف فراتر رفته اند. این کار با استفاده از طبیعت جاودانه عکاسی منظره و قرار دادن آن در زمینه انجام می شود. کار شخصی نورفولک بر تعارض متمرکز است. او از این منظره برای صحبت در مورد مسائلی استفاده می کند که فقط در صورت قرار گرفتن در مکان مناسب قابل مشاهده هستند.

Landscape Photographers Simon Norfolk

© Simon Norfolk

26- انسل آدامز

پدرخوانده عکاسی منظره، انسل آدامز. او به خاطر تصاویر سیاه و سفیدش از غرب آمریکا شناخته شده است. آنها هنوز به عنوان برخی از بهترین تصاویر منظره تا به امروز شناخته می شوند. سبک او نه تنها در ترکیب بندی ، بلکه پردازش نیز مورد توجه قرار گرفته است. آدامز بنیانگذار گروه بدنام f/64 بود که استاندارد جدیدی را برای همه عکاسان ایجاد کرد. اگر به دنبال الهام گرفتن سریع هستید، آدامز نیاز شما به طبیعت را برآورده خواهد کرد.

Landscape Photographers Ansel Adams

© Ansel Adams

27- ریچارد میسراخ

Misrach یک افسانه مدرن در چشم انداز است. استفاده او از رنگ چیزی است که او را از دیگران متمایز می کند. هر صحنه با این احساس ساخته شده است که می توانید به منظره قدم بگذارید. هیچ رنگ مصنوعی یا افکت HDR وجود ندارد. فقط طبیعت و نور طبیعی. می توانم بگویم او یکی از بهترین عکاسان منظره است. او از قدرت زیبایی استفاده می کند تا مردم را به صحبت درباره مسائل مهم ترغیب کند. این امر در سری عکس های او با نام “Border Cantos” که مرز مکزیک و ایالات متحده را بررسی می کند، مشهود است. کسانی که می خواهند مناظر زیبا تولید کنند، کار او را با دقت مطالعه کنید.

Landscape Photographers Richard Misrach

© Richard Misrach

نتیجه

وقتی به عکاسی منظره نگاه می کنید طیف وسیعی از سبک ها وجود دارد. همانطور که از این لیست خواهید دید، ترکیب مهم ترین عامل در هنگام قرار گرفتن در مکان است. سپس نحوه برخورد شما با نور به دقت دنبال می شود. یکی از این عکاسان منظره در لیست باید تشنگی شما را برای طبیعت سیراب کند. حتماً به هر عکاس نگاه کنید و سبک آنها را مطالعه کنید. در نهایت، خودتان را پیدا خواهید کرد، اما تنها در صورتی که در فضای باز وقت بگذارید. پس کاوش کنید!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *