آموزش

20 عکاس طبیعت شگفت انگیز که واقعاً به شما الهام می دهند

marcadamus

به عکاسی از طبیعت علاقه مندید و به دنبال الهام گرفتن هستید؟ شما در جای درست قرار دارید! امروز، 20 تا از شگفت‌انگیزترین عکاسان طبیعت را بررسی می‌کنیم. آنها اینجا هستند تا الهام بخش شما باشند و به شما نشان دهد که چه چیزی ممکن است.

20. مارکو گراسی

مارکو یک عکاس خودآموخته و برنده جایزه از ایتالیا است. او روی عکاسی منظره تمرکز دارد. او در استفاده از نور برای خلق صحنه های نفس گیر عالی است. او در سن 23 سالگی سفری به دور دنیا را به پایان رساند که او را به یک مسافر پرشور تبدیل کرد. رسانه هایی مانند CNN، The Telegraph، BBC، National Geographic و GEO Magazine از آثار او استفاده کردند.

Nature Photographer Marco Grassi

Website | Instagram

19. گای تال

گای تال یک هنرمند، نویسنده، عکاس و مربی حرفه ای از فلات کلرادو است. او یک عکاس منظره است که روی الگوها و ساختارها تمرکز دارد. او بیش از دو دهه است که در منظره بیابانی کلرادو کار می کند. گای می خواهد آشنایی خود را با طبیعتی که در آن کار می کند بیان کند. او جزئیات را در عکس های منظره خود برجسته می کند.

تصاویر گای نشان می دهد که او تا چه اندازه به منظره تعلق دارد. “چیزهایی که من از آنها عکس می‌گیرم فقط مدل‌های جذابی برای من نیستند. آنها همچنین معابد و پناهگاه ها و شخصیت های چند بعدی در داستان خود من هستند، همانطور که من (مطمئناً تا حدی کمتر) در داستان آنها هستم.”

Nature photographer Guy Tal

Website

18. مندی لی

مندی در جاده در یک کاروان اشکی کوچک زندگی می کند. او در ماجراجویی های خود عکس های خیره کننده ای از طبیعت می گیرد. او در کلرادو به دنیا آمد، جایی که عشق زیادی به طبیعت داشت. مندی تقریباً 20 سال به عنوان یک عکاس معمولی کار می کرد.

سپس او احساس کرد که این روال به فرسودگی ختم می شود، بنابراین کار خود را رها کرد و به یک تریلر نقل مکان کرد. او از آلاسکا به مکزیک سفر می کرد و وبلاگی درباره این سفر نوشت. او سفرهای خود را با ویدئو نیز ثبت کرد. مندی در سفرش با شریک زندگی اش آشنا شد و حالا با هم در یک تریلر اشکی به نام راکی سفر می کنند.

Nature Photographers Mandy Lea

Website | Instagram

17. ارین بابنیک

ارین تاریخ هنر خواند و به دلیل تحقیق و تدریس عکس گرفتن را آغاز کرد. بعدها او عاشق عکاسی از طبیعت شد و شروع به تمرکز بر عکاسی طبیعت وحشی کرد. او دوست دارد بر روی جزئیات تمرکز کند و اینکه مناظر چگونه بر حواس ما تأثیر می گذارد. بابنیک ادعا می کند که همیشه وقتی برای عکسبرداری بیرون می رود تم های بنفش می پوشد.

Nature Photographer Erin

Website | Instagram

16. کات سیمرد

کاترین یک عکاس مسافرتی و منظره خودآموخته کانادایی است. او علاقه زیادی به طبیعت وحشی دارد. کات قبلاً به عنوان مدل و استایلیست مد در کبک کار می کرد. سپس کارش را رها کرد و چهار سال به مسافرت رفت. در آن زمان، او هاوایی، استرالیا، نیوزلند، اندونزی و پرو را کاوش کرد.

اکنون او یک مسافر تمام وقت است و می‌خواهد الهام بخش مردم باشد تا به فضای باز رفته و سیاره ما را تحسین کنند. او فکر می کند که عکس گرفتن یک درمان عالی است. به یافتن هدف و راهی برای ابراز وجود کمک می کند.

مطلب پیشنهادی:  آموزش عکاسی با موبایل سامسونگ

Nature Photographers CathSimard

Website | Instagram

15. مکس ریو

مکس در هلند به دنیا آمد، اما عکاسی از طبیعت او نشان می دهد که او چقدر کوه ها را دوست دارد. او از دانشجو بودن دست کشید و شروع به دنبال کردن علاقه خود کرد. او مناظر از اسکاتلند تا هیمالیا را فتح کرد و همیشه صحنه های کوهستانی را دنبال می کرد.

عکس‌های مکس اغلب یک فرد مجرد را نشان می‌دهند تا حس خوبی از مقیاس ایجاد کنند. تصاویر او حس ناب آزادی را منتقل می کند. حالتی که یک انسان بخشی از طبیعت شگفت انگیز می شود.

Nature Photographers 1

Website

14. دانیال کردان

دانیل در منطقه دریاچه زیبا در نزدیکی مسکو بزرگ شد. منظره اینجا او را مجذوب خود کرد. او در کودکی یک مدرسه نقاشی هنری را به پایان رساند. با گذشت زمان، دانیل از هنر دور شد و فیزیک خواند. اما علاقه او به طبیعت باقی ماند و راهنمای کوهنوردی و پیاده روی شد. سپس به راهنمای کارگاه های عکاسی تبدیل شد و اکنون گروه هایی را از سراسر جهان رهبری می کند.

او چندین جایزه برای هنر خود دریافت کرد. آثار او در رسانه هایی مانند هفته عکاسی، کلاس کارشناسی ارشد عکاسی و نشنال جئوگرافیک ظاهر شد. دانیل بیشتر وقت خود را در جزایر لوفوتن و توسکانی می گذراند.

Nature Photographer DanielKordan

Website | Instagram

13. تد گور

تد یکی از بهترین عکاسان منظره است و در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می کند. او در سال 2015 برنده جایزه عکاس منظره سال ایالات متحده شد. سبک او ترکیبی از طبیعت وحشی مناظر و پس پردازش فریبنده است. او کارگاه آموزش دارد و فیلم های مفیدی در مورد نحوه پردازش تصاویر خود ایجاد می کند.

تد میگوید: “کار من فراتر از مرزهای آن چیزی است که یک عکس می تواند باشد و به طور کامل از فناوری شگفت انگیزی که در این عصر در اختیار داریم استفاده می کند.”

Nature Photographers TedGore

Website | Instagram

12. جوئل سارتوره

جوئل عکاسی است که اولین بار در کودکی خود را مجذوب طبیعت کرد. با قضاوت بر اساس شور و شوق موجود در صحنه های او می توانیم بگوییم. او به مدت بیست سال در نشنال جئوگرافیک مشارکت داشت.

دامنه عکاسی او گسترده است. از انواع حیوانات در زیستگاه ملی خود گرفته تا استفاده از عکس های هوایی برای نمایش داستان های حفاظتی. جوئل نیز با رسانه ها غریبه نیست. نشریات معروف آثار او را به طور مرتب منتشر می کنند. و همچنین اغلب در بسیاری از برنامه های پخش ملی ارائه می شود. اگر تصاویر او را دوست دارید، می توانید به 1.6 میلیون دنبال کننده او بپیوندید.

outdoor photographer 12 joelsartore

Website | Instagram

11. کریستوفر دادز

کریستوفر دادز عشق خود را به طبیعت و حیات وحش در طول سفرهایش با کوله‌پشتی به دست آورد. او در جوانی از انگلستان به کبک، کانادا نقل مکان کرد. عکاسی او را وارد ماجراهای بسیاری کرده است. در اینجا، او علاقه خود را به عکس های حیات وحش دنبال می کند. حالا او به تمام دنیا سفر می کند. عکاسی، راهبری سافاری و آموزش کارگاه های عکاسی طبیعت. اگر این کافی نبود، آثار او در بسیاری از نشریات معتبر دیده می شود، اما همه ما می توانیم دلیل آن را ببینیم.

Nature Photographers Christopher Dodds

 Website | Blog

10. ویل و مت بورارد-لوکاس

این دو برادر اهل بریتانیا هستند و از سال 2004 فیلمبرداری می کنند. گالری سفر آنها شامل مناظر، مکان های باستانی، گیاهان و فرهنگ های جهانی است. حتی عکس های پشت صحنه خود را در برخی پروژه ها نشان می دهند. آنها یک هدف در ذهن دارند و آن “الهام بخشیدن به مردم برای جشن گرفتن و حفظ شگفتی های طبیعی سیاره ما” است.

مطلب پیشنهادی:  ریتم در عکاسی چیست؟ و چگونه از آن استفاده کنیم + 6 نکته کلیدی

outdoor photographer 10 burrardlucas

Gallery | Website

9. توماس هیتون

به طور دقیق تر، توماس هیتون اهل بریتانیا، شمال شرق است. او با تمرکز بر مناظر و طبیعت اثر خود را در عکاسی در فضای باز می گذارد. کانال یوتیوب او در سراسر جهان محبوب است. این پر از نکات و تکنیک هایی است که به بینندگان کمک می کند تا تصاویر بهتری ثبت کنند. رویکرد دوستانه و بصیرتی او نسبت به کارش، طرفداران قدردان زیادی را برای او به ارمغان می آورد. تصاویری که در کارنامه او می بینید همه در مورد فضای باز و روایت یک داستان است.

outdoor photographer 9 thomasheaton

Website | Instagram

8. جاشوا کریپس

جاشوا کریپس به عنوان یک مهندس آموزش دید. او روی هوافضا تمرکز می کرد و برای ناسا کار می کرد. کارها در این مسیر او را خسته کرد و در سفر آرامش و تسلی پیدا کرد. کاری که او به طور گسترده با سفر انفرادی به سراسر جهان، در حدود 20+ کشور مختلف انجام داد. مسافر متولد شد و اندکی بعد آن را با عکاسی ترکیب کرد. او خیلی با نیکون کار می‌کند، همانطور که میدانید نیکون از عکاسان ضعیف منظره و فضای باز حمایت نمی‌کنند. از کار او در زیر لذت ببرید.

outdoor photographer 7 joshuacripps

Website | Instagram

7. جان کورنفورث

جان کورنفورث یک عکاس حرفه ای در فضای باز است. به گفته وب سایت او، او در ثبت چشم انداز دراماتیک و تصاویر عجیب و غریب حیات وحش تخصص دارد. با کاوش در کره زمین، مناظر طبیعی زیبا، حماسی یا صمیمی را می یابد. او می گوید مکان های مورد علاقه اش برای فیلمبرداری آلاسکا، هاوایی و اقیانوس آرام جنوبی هستند.

در بیشتر هنرهایش، او دوست دارد “زیبایی طبیعی پرندگان، کوسه ها و نهنگ ها” را به نمایش بگذارد. تصاویر او همچنین به عنوان عکس استوک به مشتریان تجاری و تحریریه فروخته می شود. کارهای او جوایز بسیاری و اعتبار بین المللی را برای او به ارمغان آورده است.

outdoor photographer 6 joncornforth

Website | Instagram

6. مارینا کانو

مارینا یک عکاس اسپانیایی است که در کانتابریا واقع شده است. او از نوجوانی عکاسی می کرد. عکس های او شهرت جهانی دارند. او در حال حاضر جوایز بین المللی زیادی در جیب خود دارد. او چندین کتاب نیز منتشر کرده است. Cabárceno با تصاویری از سه سال سپری شده در بزرگترین پارک حیات وحش اروپا.

دو مورد دیگر درام و صمیمیت و Inspiración + Naturaleza هستند. او الهام بخش عکاسان فضای باز و حیات وحش در همه جا است. او از سال 2015 سفیر کانن است و حوزه عکاسی طبیعت و حیات وحش را نمایندگی می کند. او همچنین نمایشگاه ها و گفتگوهایی را در کیپ تاون، لندن، لا هابانا و کره برگزار کرده است.

outdoor photographer 5 marinacano

Website | Instagram

5. جیمی جاستوس بیرون

وقتی به تصاویر Jame Justus Out نگاه می کنید، احساس کوچک بودن بسیار آسان است. او بزرگ‌ها و جسورها را به ما نشان می‌دهد. تا به تصاویر خود حس بزرگتری از مقیاس بدهد. او کوهنوردی و پیاده‌روی، عکاسی از نقاط آبی و صحنه‌هایی از بالا را دوست دارد. مسیرها و پیاده‌روها بزرگ‌ترین محتوای او هستند، بنابراین به شما نشان می‌دهد که چقدر آن خطوط پیشرو را دوست دارد.

چیز دیگری که در عکس‌های مناظر او می‌بینید، عکس‌هایی است که با خانواده‌اش است. اینها باعث می شود که بخواهید در جاده بپرید و فقط آزادانه زندگی کنید. متشکرم، جیمی!

outdoor photographer 4 JamieJustusOut

Instagram

4. سیمون برامانته

لیست مشتریان سیمون برامانته چشمگیر است. هتل‌های ماریوت، اپل، ولوو و کریستین دیور تنها چند مورد از تعداد زیادی هستند. او سبک های مختلفی دارد. آن‌ها از مناظر ساده و خیره‌کننده گرفته تا عکس‌های متفکرانه سبک زندگی را شامل می‌شوند. داستان‌هایی که او از دنیای ما می‌گوید باعث می‌شود نه تنها بخواهید سفر کنید، بلکه یک عکاس در فضای باز نیز شوید.

مطلب پیشنهادی:  شکار غروب: راهنمای عکاسی از غروب‌های زیبا

outdoor photographer 3 simonebramante

Website | Instagram

3. جیمی چین

جیمی چین نه تنها یک عکاس ماجراجویی معروف است. به گفته وب سایت او، او یک ورزشکار کوهستانی نیز هست. تصاویر خارق‌العاده‌ای که او ثبت می‌کند هنگام کوهنوردی و اسکی در محیط‌های پرخطر اتفاق می‌افتد. حرفه عکاسی او در سال 1999 آغاز شد. در سال 2002 کار او با نشنال جئوگرافیک هماهنگ شد. او به سفر آنها به فلات چانگ تانگ تبت پیوست. جیمی جوایز بسیاری را در زمینه عکاسی به دست آورده است. آنها از Photo District News (PDN)، هنرهای ارتباطی، تا انجمن ویراستاران مجلات آمریکا را شامل می شود.

سالها تجربه او چشم اندازی اصیل و منحصر به فرد را به داستان سرایی او می آورد. او همچنین یکی از کارگردانان فیلم مستند برنده جایزه اسکار «انفرادی آزاد» بوده است. این فیلم الکس هانولد را به تصویر می‌کشد که او اولین کسی است که بدون هیچ محافظ یا ابزار خارجی از ال کاپیتان صعود می‌کند.

outdoor photographer 2 jimmychin

Website

2. دانیل ارنست

دانیل یک عکاس آزاد در طبیعت و سفر آلمانی است که در فرانکفورت مستقر است. او خود را «یک خالق عکس و داستان گو» معرفی می کند. او در سراسر جهان سفر می کند و تصاویری از طبیعت، ماجراجویی و سبک زندگی می گیرد. او درباره هنرش می‌گوید: «با عکاسی و داستان‌هایم می‌خواهم به مردم الهام بخشم، انگیزه‌ای ایجاد کنم که عجله را پشت سر بگذارم، از روال عادی فرار کنم، به بیرون بروم، طبیعت را کاوش کنم و تجربه کنم. ما خوش شانس هستیم که در این دنیا فرصت های زیادی به ما ارائه می شود، فقط باید آنها را به واقعیت تبدیل کنیم.” اشتیاق او در تصاویرش دیده می شود. او مستندات روزانه سفرهای خود را در اینستاگرام ارائه می دهد. این باعث شده است که او در این پلتفرم بسیار محبوب شود.

outdoor photographer 1 danielernst

Website | Instagram

1. مارک آداموس

مارک آداموس یک عکاس منظره است که به دلیل فداکاری و احترام نهایی خود به طبیعت مشهور است. سفرهای عکاسی او اغلب هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد و عکس‌ها کاملاً ارزشش را دارند. او به عنوان یک ماجراجو، مکان های کشف نشده بی شماری را پیدا می کند و عکس می گیرد. تعهد نهایی او را در رتبه اول لیست ما قرار می دهد. سبک او از کیلومترها دورتر قابل تشخیص است، با این حال او موفق می شود هر یک از تصاویر خود را منحصر به فرد خلق کند.

پالت رنگ او از رنگ های کمی محو، اما اشباع و پر جنب و جوش تشکیل شده است. و عکس های او پویایی منظره را کاملاً نشان می دهد. فرقی نمی کند که تصاویر او را از فاصله دور ببینید یا از نزدیک آنها را بررسی کنید – کار او بی عیب و نقص است. او در غرب آمریکای شمالی مستقر است، اما حرفه خود را صرف دنبال کردن و ثبت مناظر زیبا در سراسر جهان کرده است.

marcadamus

Website | Instagram

نتیجه

عکاسی در فضای باز شامل عکاسی از منظره، طبیعت و حیات وحش است. این عکاسان صحنه های زیبا، حیوانات را از نزدیک و شخصی، آب و هوای شگفت انگیز ثبت می کنند. بیرون بروید و کار خود را در دنیای بیرون امتحان کنید. ماجرا از اینجا شروع می شود.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *