اخبار گوناگون, نرم افزار

ویندوز 10 مایکروسافت و احتمال اجرای نرم افزار های اندروید!

ویندوز 10

در نتیجه تلاش های فراوان مایکروسافت احتمالا  اجرای برنامه های اندرویدی در ویندوز 10 ممکن خواهد شد.

مایکروسافت همچنان پر قدرت روی Microsoft Store کار میکند و پیشرفت های زیادی داشته اما هنوز هم برنامه های محدودی دارد ، این کمپانی در حال کار بر روی پروژه بزرگ جدیدی است که خلأ Store خود را برطرف خواهد کرد ، هدف پشتیبانی از نرم افزار های اندروید در ویندوز 10 است.

این شرکت قبلا برای اجرا شدن نرم افزار های Android و iOS روی ویندوز فون تلاش بسیاری داشت ، پروژه هایی با نام های Project Astoria و Project Islandwood که به سال 2014 برمیگردند. در کل مایکروسافت همیشه در حال یکپارچه سازی نرم افزاری است این را میشود حتی در کنسول های بازی این کمپانی هم دید.

ویندوز 10

همینطور که میدانید با نرم افزار Your Phone Companion مایکروسافت میتوانید ارتباط را با تلفن اندرویدی خودتان برقرار کنید ، اما غول فناوری در حال کار بر روی پروژه جدیدی است که به شما امکان می دهد برنامه های اندرویدی را به صورت مستقیم از خود ویندوز 10 اجرا کنید.

ویندوز 10

دقیقاً مشخص نیست که این شرکت برای این پروژه در چه مسیری پیش میرود و برنامه نهایی چیست ، اما طبق گزارش های فعلی ، امکان اجرای برنامه های Google Play از طریق Microsoft Store وجود خواهد داشت.

طبق شایعات ، توسعه دهندگان می توانند برنامه ها را مستقیماً در فروشگاه مایکروسافت منتشر کنند و کاربران با دستگاه های سازگار مبتنی بر ویندوز 10 قادر به دانلود و استفاده از آنها خواهند بود.

مطلب پیشنهادی:  قطعه ای از Vision Pro که اپل نمی خواهد شما ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *