اخبار موبایل

طراحی Xiaomi Redmi K70 فاش شد!

Redmi K70 render 1024x576 1

شیائومی سری Redmi K60 را اواخر سال گذشته معرفی کرد و با توجه به اینکه سال 2023 تقریبا به پایان رسیده است، سری K70 باید به زودی عرضه شود. و حالا می‌دانیم که مدل پایه چه شکلی خواهد بود، به لطف رندرهای لو رفته.

Xiaomi Redmi K70 در اینجا به رنگ سفید نشان داده شده است. زبان طراحی این شرکت به عقب و جلو حرکت کرده است، K60 دارای یک جزیره دوربین مستطیلی بود که در گوشه با سه لنز در یک خط قرار داشت، K70 یک جزیره را نشان می دهد که در عرض گوشی قرار دارد و دارای چهار عنصر است که یک مربع را تشکیل می دهند (سه دوربین و یک فلش LED). این فقط یک برچسب نیست، بلکه این جزیره به طور واقعی از پشت بیرون زده و برجسته است.

این جزیره دوربین بزرگ باعث می‌شود Redmi K70 بسیار شبیه Poco به نظر برسد. راستی، بازار جهانی هرگز نسخه ای از K60 را دریافت نکرد، اما Poco F5 Pro نزدیک به این بود. بنابراین، ما مطمئن نیستیم که K70 نسخه جهانی دریافت کند، اما احتمالاً گوشی کاملاً مشابه آن عرضه خواهد شد.

متأسفانه، ما چیز زیادی در مورد گوشی نمی دانیم. نتیجه بنچمارک Redmi K70 Pro با آنچه باید اسنپدراگون 8 Gen 3 جدید باشد (می توانید از 5 هسته میانی تشخیص دهید) ظاهر شد. در واقع، K60 Pro از Snapdragon 8 Gen 2 استفاده کرد، در حالی که K60 معمولی از Snapdragon 8+ Gen 1 کمی قدیمی‌تر استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *