اخبار گوناگون

پشتیبانی ایکس باکس سری ایکس و اس از SSD اکسترنال؟

Xbox Series EX SSD

همانطور که می دانید ، یکی از موضوعات مورد انتقاد کنسول های نسل جدید ، فضای ذخیره سازی بوده است. اگرچه SSD ها سریع هستند ، اما فضای ذخیره سازی لازم به بازیکنان را ارائه نمی دهند. با این حال ، هر دو شرکت سعی می کنند گزینه هایی را برای بهبود این مشکل به بازیکنان ارائه دهند. اخیراً یکی از کاربران چینی ادعای جالبی را مطرح کرده است.

فضای ذخیره سازی با SSD استاندارد قابل ارتقا است

همانطور که می دانید ، در حال حاضر تنها راه افزایش فضای ذخیره سازی در کنسول های نسل نهم ایکس باکس استفاده از SSD با نام تجاری Seagate است که با پورت آنها سازگار است. اما یکی از اعضای وب سایت چینی BiliBili ادعا کرد که می تواند از SSD استاندارد برند دیگری استفاده کند و با روشی که اخیراً در پستی به اشتراک گذاشته است ، آن را آزمایش کرد.

کاربر چینی که در حال بررسی فضای داخلی سری Xbox است ، متوجه می شود که این کنسول از 2 پورت PCIe 4.0 استفاده می کند. یکی از آنها برای SSD داخلی NVMe و دیگری برای SSD خارجی (اکسترنال) مارک Seagate ، او همچنین اظهار می کند که پورت خارجی از پروتکل CFExpress استفاده می کند و از NVMe نیز پشتیبانی می کند.

Xbox Series EX SSD

طبق نظریه او ، SSD های استاندارد را می توان با استفاده از آداپتور به کنسول متصل کرد ، البته SSD مورد نظر باید از PCIe 4.0 پشتیبانی کند. به عبارت دیگر ، فضای ذخیره سازی کنسول را می توان با SSD ارزان تری افزایش داد. حالا باید منتظر مایکروسافت باشیم ، ممکن است در آینده بیانیه ای رسمی در مورد این موضوع از سوی Xbox ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *