شبکه‌های اجتماعی

تردز ممکن است به زودی دارای ویژگی “موضوعات داغ” شود.

threads treading topics leak

این ویژگی که مدت‌هاست درخواست می‌شد، بالاخره ممکن است در راه باشد.

به نظر می‌رسد که Threads بالاخره ممکن است دارای ویژگی “موضوعات داغ” شود که جذابیت رقیب توییتر متا را بیشتر می‌کند.

همانطور که توسط 9to5Mac گزارش شده است، یک اسکرین‌شات که به طور تصادفی توسط یک کارمند متا منتشر شد، چیزی را نشان داده است که به نظر می‌رسد رابط “موضوعات داغ” برای Threads است. این لیست از موضوعات، که ظاهراً در یک نسخه داخلی از این پلتفرم در حال اجرا است، در زیر یک نوار جستجو ظاهر می‌شود و از یک تا پنج شماره‌گذاری شده است.

386893048 341847991675214 6438446068063210784 n

با وجود شماره گذاری، ترتیب لیست احتمالاً تا حدودی تصادفی است یا محتوای آن تا حدودی تنظیم شده است. در حالی که فقط 562 رشته در مورد فوتبالیست Chase Claypool وجود دارد، او قبل از آهنگ انفرادی “You & Me” جنی عضو BLACKPINK فهرست شده است که 31,800 رشته دارد.

این اسکرین‌شات برای اولین بار توسط توسعه‌دهنده ویلیان مکس پس از اینکه به اشتباه توسط یک کارمند متا در Threads منتشر شد، مشاهده شد. پست اصلی به سرعت حذف شد، اما مکس قبل از اینکه کارمند متا حذفش کنه، موفق شد تصویر رو ذخیره کنه.

متا هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی این قابلیت رو در نسخه‌های عمومی Threads ارائه می‌کنه، اما به نظر می‌رسه که فقط یه موضوع زمان هست. این شرکت از زمان عرضه Threads در ماه جولای، چندین ویژگی درخواستی رو ارائه کرده است و به تدریج در حال بهبود پیشنهاد خود است تا کاربران بیشتری رو که از نحوه برخورد ایلان ماسک با توییتر ناراضی هستند، جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *