اخبار گوناگون

عقب نشینی سونی در بازی Horizon 2 گیمرها را خوشحال کرد

بازی Horizon 2

بازی Horizon Forbidden West ، دنباله Horizon Zero Dawn ، بازی مهم پلی استیشن ، که توسط سونی منتشر شده و توسط Guerilla Games توسعه یافته است ، هفته پیش برای پیش فروش معرفی شد. با این حال ، بازیکنان در مورد یک موضوع واکنش های زیادی نشان دادند.

بازی Horizon 2

بازی Horizon 2

همانطور که می دانید ، در حال حاضر بازی های زیادی هم برای نسل جدید و هم برای نسل قدیم منتشر می شود و بسیاری از شرکت ها نسخه نسل جدید بازی را به صورت رایگان به کسانی که بازی نسل قدیمی را خریداری می کنند ، ارائه می دهند. با این حال ، سونی این حرکت را برای بازی Horizon  تأیید نکرده بود.

عقب نشینی سونی برای بازی Horizon Forbidden West

سونی نسخه های پلی استیشن 4 و PS5 بازی Horizon Forbidden West را به صورت جداگانه منتشر کرده و اعلام کرده است کسانی که نسخه PS4 را خریداری می کنند در صورت تمایل به بازی نسخه پلی استیشن 5 در آینده باید هزینه ای پرداخت کنند. این موضوع واکنش بسیاری از بازیکنان را در پی داشت تا اخیراً جیم رایان رئیس و مدیرعامل Sony Interactive Entertainment بیانیه ای صادر کرد.

بازی Horizon 2

جیم رایان ، رئیس و مدیرعامل Sony Interactive Entertainment اعلام کرد که این ارتقاء به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. به طور خلاصه ، هرکسی که نسخه PS4 بازی Horizon جدید را خریداری کند ، می تواند به صورت رایگان به PS5 ارتقا دهد.

بازی Horizon 2 در تاریخ 18 فوریه 2022 (29 بهمن 1400) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می شود ، قیمت بازی به شرح زیر است:

  • نسخه استاندارد برای PS5 قیمت 69.99 دلار
  • نسخه DDE برای PS5 و PS4 قیمت 79.99 دلار
  • نسخه استاندارد برای PS4 قیمت 59.99 دلار
مطلب پیشنهادی:  دانلود مستقیم اپلیکیشن از اینترنت برای کاربران آیفون و آیپد در اروپا!

تیزر رسمی بازی هوریزون 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *