اخبار موبایل

گوشی سونی اکسپریا Ace 2 معرفی شد

سونی اکسپریا Ace 2

سونی ، اسمارت فون Xperia Ace 2 را معرفی کرد ، این مدل با طراحی جمع و جور خود که مناسب برای استفاده با یک دست است ، توجه ها را به خود جلب می کند. این دستگاه ، مانند تمام تلفن های سونی ، در تعداد محدودی از کشورها در دسترس خواهد بود.

در سال های اخیر ، سونی تلفن های هوشمندی خود را فقط برای فروش در تعداد محدودی از بازارها تولید می کند و می توان گفت ، این کمپانی تقریبا از بازار جهانی تلفن های هوشمند خارج شده ، حالا گوشی هوشمند کامپکت جدید و سطح ابتدایی Xperia Ace 2 معرفی شده است.

Sony Xperia Ace 2

Sony Xperia Ace 2 ، که دارای صفحه نمایشی با طراحی ناچ قطره ای است ، از نظر نسبت صفحه نمایش به بدنه ، نمی تواند از پس مدل های امروزی برآید. با این وجود ، دستگاه با صفحه 5.5 اینچی خود اجازه می دهد که با یک دست به راحتی با آن کار کنید و وضوح +HD را در این صفحه ارائه می دهد.

سونی اکسپریا Ace 2 ، مجهز به پردازنده Helio P35 مدیاتک است. این مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. باتری 4.500 میلی آمپری به راحتی می تواند یک روز کامل شارژ داشته باشد. این گوشی به علاوه اسکنر اثر انگشت که روی قاب کناری طراحی شده ، دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری نیز است.

Sony Xperia Ace 2

دوربین اصلی Xperia Ace 2 دوگانه است و از وضوح 13 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی برخوردار است. در قسمت شکاف بالای صفحه نمایش ، یک دوربین سلفی با وضوح 8 مگاپیکسل قرار دارد.

مشخصات فنی سونی اکسپریا Ace 2

  • تراشه : مدیاتک Helio P35
  • رم : 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : 64 گیگابایت
  • صفحه نمایش : 5.5 اینچ ، وضوح +HD
  • دوربین اصلی : 13 مگاپیکسل اصلی و 2 مگاپییکسل سنسور عمق
  • دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل
  • باتری : 4500 میلی آمپر

Xperia Ace 2 که در سه گزینه مختلف رنگ مشکی ، سفید و آبی برای عرضه آماده خواهد شد ، فقط در تعداد محدودی از کشورها موجود خواهد بود. قیمت گوشی هوشمند جدید سونی 202 دلار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *