اخبار موبایل

گوشی شارپ Aquos R6 ، موبایلی با دوربین 1 اینچی

شارپ Aquos R6

شارپ ، با دنبال کردن اهداف بزرگ در دنیای تکنولوژی ، Aquos R6 ، تلفن جدید خود را معرفی کرد. این گوشی ویژگی هایی دارد که در حد پرچمداران محبوب امروزی است. شارپ Aquos R6 که به ویژه با دوربین و صفحه نمایش ، خود را متمایز می کند ، از نظر عملکرد ، ویژگی های مشابه با پرچمداران را دارد.

شرکت فناوری ژاپنی شارپ در میان شرکت هایی نیست که بازار تلفن های هوشمند را در دست داشته باشد ، چون تلفن های هوشمند را برای فروش در وطن خود ژاپن و چند کشور دیگر ارائه می دهد. با این وجود گوشی Aquos R6 ، جدید ترین گوشی هوشمند کمپانی شارپ ، دستگاهی است که با ویژگی های خود حسادت برندهای بزرگ را برمی انگیزد.

شارپ Aquos R6

شارپ Aquos R6

بارزترین ویژگی شارپ Aquos R6 این است که اولین گوشی هوشمند جهان میباشد که با سنسور دوربین 1 اینچی همراه است. علاوه بر این ، Aquos R6 از حسگر اثر انگشت اولترا سونیک و نمایشگر OLED با حداکثر روشنایی 2000 نیت برخوردار است. البته این ویژگی ها ، برخی ضعف های کوچک را نیز به همراه دارد.

شارپ Aquos R6 با دوربین غول پیکر

Sharp Aquos R6

دوربین 1 اینچی 20 مگاپیکسلی Aquos R6 که مشخص نشده توسط چه شرکتی تولید شده ، دارای لنز F/1.9 ساخت لایکا می باشد. اگرچه شارپ دارای کیفیت عکس عالی با این دوربین است ، اما Aquos R6 یک گوشی هوشمند تک دوربین است و هیچ دوربین زاویه دید یا تله فوتویی در کار نیست.

Sharp Aquos R6

وقتی از روبرو به Sharp Aquos R6 نگاه می کنیم ، یک صفحه نمایش خمیده 6.6 اینچی با طراحی حفره دار را مشاهده می کنیم. این صفحه نمایش Pro IGZO OLED که دارای وضوح 2730 در 1260 پیکسل +WSXGA و سرعت تازه سازی 240 هرتز است ، دارای قدرت روشنایی باورنکردنی 2000 نیت و پشتیبانی از HDR است. وقتی به قسمت سخت افزار می رسیم ، می بینیم که دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 قدرت می گیرد و 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی را ارائه می دهد.

مشخصات فنی شارپ Aquos R6

  • تراشه : پردازنده اسنپ دراگون 888 ، پردازنده گرافیکی Adreno 660
  • رم : 12 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : 128 گیگابایت
  • صفحه نمایش : 6.6 اینچ ، وضوح 2730 در 1260 ، سرعت 240 هرتز OLED
  • دوربین اصلی : 20.2 مگاپیکسل F/1.9
  • دوربین سلفی : 12.6 مگاپیکسل F/2.3
  • باتری : 5000 میلی آمپر
  • سیستم عامل : اندروید 11

گوشی جدید ، در دو گزینه رنگ مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. شارپ فعلا هیچ قیمتی برای این گوشی موبایل اعلام نکرده است ، اما می توان انتظار داشت به زودی قیمت اعلام شود ، زیرا این دستگاه در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *