اخبار موبایل

گوشی ضد ضربه سامسونگ گلکسی XCover 5 معرفی شد

سامسونگ گلکسی XCover 5

این گوشی شرایط سخت را تحمل می کند، گوشی ضد ضربه سامسونگ گلکسی XCover 5 مثل سنگ با دوام

سامسونگ، جدیدترین گوشی هوشمند خود که متمرکز بر مقاومت است را معرفی کرد. تلفن هوشمند جدید سامسونگ حتی دارای یک کلید فیزیکی برای ارتباطات داخلی و موارد اضطراری هم می باشد.

کمپانی معتبر کره جنوبی از تلفن هوشمند جدید خود که بسیار با دوام است خبر داد. این مدل در برابر شرایط کاری مانند، زمین های کشاورزی و کارخانه ها مقاوم است و از آب و گرد و غبار محافظت کامل می کند.

Samsung XCover 5

برخلاف تلفن های هوشمند سامسونگ که این روزها در بازار می بینیم، قاب گلکسی XCover 5 طراحی دور تا رور مقاومی دارد و دوام را در اولویت قرار می دهد، نه زیبایی.

این مدل نسبت صفحه نمایش به بدنه کمتری دارد و در نتیجه بدنه اش ضخیم تر از یک تلفن هوشمند استاندارد است، این دستگاه برای کاربرانی که می خواهند یک گوشی هوشمند ظریف داشته باشند مناسب نیست.

Samsung XCover 5

گوشی جدید مجهز به پردازنده Exynos 850 است که توسعه یافته خود سامسونگ می باشد و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به کاربران ارائه می دهد.

اگرچه به نظر می رسد باتری 3000 میلی آمپری از ظرفیت کمتری در مقابل گوشی های هوشمند امروزی برخوردار است، اما می توان گفت با توجه به اندازه صفحه نمایش 5.3 اینچی و وضوح +HD، این مدل می تواند انرژی کافی برای استفاده 1 روز را تأمین کند.

Samsung XCover 5

Xcover 5 دارای ویژگی تماس سریع است که به شکل ارتباطات بی سیم داخل شبکه عمل می کند و کاربران را قادر می سازد با فشار دادن یک دکمه در طول روز با همه کارکنان ارتباط برقرار کنند.

مطلب پیشنهادی:  One UI 6.1 این هفته برای پرچمداران سامسونگ 2023 عرضه می‌شود

علاوه بر این، به لطف کلیدهای فیزیکی سازگار، می توانید دسترسی سریع به چراغ قوه LED، تماس های اضطراری یا نقشه ها را با فشار دادن یک دکمه داشته باشید.

مشخصات فنی گوشی ضد ضربه سامسونگ گلکسی XCover 5

  • چیپ ست : اگزینوس 850
  • رم : 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی : 64 گیگابایت
  • صفحه نمایش : 5.3 اینچ با وضوح +HD از نوع TFT LCD
  • دوربین اصلی : 16 مگاپیکسل F 2.2
  • دوربین سلفی : 5 مگاپیکسل F 2.2
  • باتری : 3000 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی
  • سیستم عامل : اندروید 11 رابط کاربری UI 2.0
Samsung XCover 5

سامسونگ گلکسی XCover 5

سامسونگ اعلام کرد که Galaxy XCover 5 در آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی در دسترس خواهد بود و در ماه مارس عرضه جهانی خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *