اخبار موبایل

Samsung Galaxy S24: چهار رنگ اصلی سری جدید فاش شد!

samsung galaxy

سامسونگ هر ساله رنگ‌های مورد استفاده در مدل‌های سری Galaxy S خود را تغییر می‌دهد و این رنگ ها ممکن است رنگ‌های برگزیده سال 2024 باشند: مشکی، خاکستری، بنفش و زرد. دو رنگ نخست به عنوان (Phantom Black) و (Graphite) معمولاً به عنوان رنگ‌های استاندارد تبلیغ می‌شوند.

در مورد دو رنگ دیگر، مدل‌های سری Galaxy S23 دارای گزینه‌های یاسی و سبز لیمویی ملایم هستند که به طور صحیح با (بنفش) و (زرد) توصیف نمی‌شوند. همچنین مدل جدید Galaxy S23 FE دارای گزینه رنگی بنفش است، اما ممکن است این توصیف هم به طور کامل مناسب نباشد.

Galaxy S23 Ultra • Galaxy S23 FE

آخرین باری که سامسونگ یک گوشی هوشمند با رنگ بنفش عرضه کرد، مدل S21 بود که به این شکل بود. اما برای یافتن گوشی با رنگ زرد، باید به مدل Galaxy S10e اشاره کنیم.

Galaxy S21+ • Galaxy S10e

احتمالاً این چهار رنگ اصلی به شکل های متفاوت در وب‌سایت سامسونگ ظاهر خواهند شد، اما هنوز اطلاعی در این زمینه منتشر نشده است.

توجه داشته باشید که مدل‌های +Galaxy S24، S24 و S24 Ultra از قاب های تیتانیوم جدید استفاده خواهند کرد که از آلومینیوم مقاوم در مدل‌های فعلی سری S متفاوت خواهد بود. این ممکن است نیاز به تنظیماتی در مورد رنگ پنل پشتی نسبت به مدل‌های قبلی داشته باشد. احتمالاً مدل‌های سری S24 در ماه ژانویه معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *