اخبار موبایل

S Flip و V Flip: درحال ساخت توسط vivo

Vivo S Flip reprenstational

جدیدترین گوشی های تاشو

دو علامت تجاری جدید از vivo در وب‌سایت EUIPO (اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ظاهر شد که هر دو احتمالاً به گوشی های هوشمند تاشوی آینده با نام‌های vivo V Flip و vivo S Flip اشاره دارند.

در حال حاضر، این شرکت دو گوشی تاشو در دسته‌بندی‌های مختلف دارد. یکی به نام vivo X Fold2 که یک گوشی تاشو استاندارد است و دیگری به نام vivo X Flip که یک گوشی تاشو عمودی است. با توجه به اینکه این دو مدل به عنوان پرچمدارها عرضه شده‌اند، احتمالاً مدل‌های آینده V Flip و S Flip نیز به عنوان مدل‌های میان‌رده معرفی خواهند شد.

اخیراً موتورولا گوشی تاشو خود را با نام Razr 40 duo عرضه کرده است، که یکی از آنها مدل وانیلی و به عنوان یک گوشی تاشو با قیمت مقرون به صرفه عرضه شده است. همچنین در شایعات آمده که سامسونگ نیز در نظر دارد گوشی های تاشو اقتصادی‌تری تولید کند. بنابراین، ایده دو گوشی های تاشو هوشمند با قیمت مناسب خیلی دور از ذهن نیست. ممکن است دیگر تولیدکنندگان نیز به بازار گوشی های تاشو بپردازند و به آن توجه کنند.

649fca8cefc63

با گسترش بازار تاشوفون‌ها و توسعه فناوری‌های نمایش تاشو، احتمالاً به زودی شاهد افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند تاشو با قیمت مناسب خواهیم بود و به نظر می‌رسد این روند به تازگی آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *