نقد و بررسی موبایل, اخبار موبایل

بررسی کلی Oppo Find N3 Flip

img 02.jpg.thumb

این گوشی جدید با طراحی تاشو به همراه یک قاب دو قطعه ای با کیفیت عرضه می‌شود که به رنگ Mist Rose است، یک کابل USB-A به USB-C و یک شارژر 67W.

digicenter.ir 001 5 e1697275550101

همچنین دارای کیف اختیاری Blicca با یک فیگور و بند با کیفیت و همچنین کیف دستی از چرم PU هستیم.

 

Oppo Find N3 Flip جانشین مدل Find N2 Flip می‌باشد که در پایان سال گذشته عرضه شد. این دو مدل به نظر مشابه می‌آیند و از لحاظ مشخصات فنی، از جمله دو صفحه نمایش، باتری و دوربین سلفی، اطلاعات زیادی را به اشتراک می‌گذارند. تفاوت اصلی بین آنها در چیپست است (گوشی جدید از چیپست Dimensity 9200 استفاده می‌کند) و تنظیمات دوربین آن می‌باشد.

گوشی Oppo Find N3 Flip ادعا می‌کند که اولین گوشی تاشو با سه دوربین است. این دوربین‌ها به طور کلی کیفیت بهتری دارند دوربین اصلی با لنز گسترده دارای سیستم Stabilization (OIS) است که در مدل قبلی وجود نداشته و دارای یک دوربین التراواید 48 مگاپیکسل و یک دوربین زوم 32 مگاپیکسل با فاصله کانونی 47 میلی‌متر است. همه این دوربین‌ها با نشان تجاری و ویژگی‌های تصویربرداری Hasselblad همراه هستند.

یک تفاوت کلیدی دیگر، وجود دکمه بی‌صدا در کنار Oppo Find N3 Flip است. این دکمه یک دکمه سه حالته است که از حالت بی‌صدا به حالت ویبره، و سپس به حالت زنگ می‌تواند جابه‌جا شود، که واقعاً راحت است.

digicenter.ir 005 e1697275733662

این ها تمام نکاتی بود که درمورد طراحی، مشخصات و باکس این گوشی موبایل در اختیار داریم، بعد از اعلام موارد دیگر و تست های لازم بر روی گوشی نتایج را اعلام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *