اخبار موبایل

نوکیا 5.4 معرفی شد ، ویدئو، قیمت و مشخصات

نوکیا 5.4

نوکیا میان رده جدید خود (5.4) را معرفی کرد. مشخصات و قیمت نوکیا 5.4 چیست؟

کمپانی نوکیا رسما گوشی هوشمند میان رده خود یعنی (5.4) را معرفی کرد. این گوشی جایگزینی برای نوکیا 5.3 خواهد بود که همین چند ماه پیش در آپریل 2020 معرفی شد.

نوکیا 5.4 از چیپست Qualcomm Snapdragon 662 استفاده میکند. با توجه به اینکه مدل قبلی از اسنپدراگون 665 استفاده میکرد، می توان گفت که این یک افت کوچک است. با این حال، طبق گفته کوالکام، اسنپدراگون 662 پردازنده تصویر بهتری دارد و از دوربین 48 مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد کرد.

نوکیا 5.4

نوکیا 5.4

دوربین پر قدرت نوکیا 5.4 :

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است، یک لنز 5 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض به کمک آن آمده، یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی هم این چهارگانه را تکمیل میکند، احتمالا این دوربین و لنز ها میتوانند تصاویر قابل قبولی ثبت کنند. البته دوربین جلو هم 16 مگاپیکسلی است و این روزها سلفی، از مهم ترین ها است.

اندازه صفحه نمایش 6.53 اینچ با وضوح +HD است. حفره دوربین در قسمت بالای سمت چپ صفحه نمایش خودش رو نشان میدهد. طبق گفته نوکیا، باتری 4000 میلی آمپر در ساعت این گوشی هوشمند برای 2 روز استفاده پاسخگو است. با این حال، این باتری و گوشی فقط از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند.

نوکیا 5.4 با 2 رنگ آبی و بنفش وارد بازار خواهد شد و قیمت آن 189 یورو خواهد بود که میتواند در دسته موبایل ارزان قرار بگیرد.

این هم ویدئو رسمی معرفی مدل اقتصادی جدید نوکیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *