اخبار موبایل

نوکیا  2720 V Flip ، گوشی تاشو کلاسیک معرفی شد

نوکیا  2720 V Flip

کمپانی فنلاندی ، نوکیا 2720 V Flip را معرفی کرد ، این مدل سعی می کند با ویژگی هایش شبیه به یک گوشی هوشمند باشد اما ظاهر یک تلفن 15 سال پیش ، با صفحه کلید را دارد. اگرچه این تلفن ، کسانی که تلفن هوشمند پیشرفته می خواهند را راضی نخواهد کرد ، اما برای کسانی که فقط استفاده تماس معمولی می خواهد بسیار مناسب است.

به نظر می رسد نوکیا که نمی تواند به یک مارک محبوب در بازار گوشی های هوشمند تبدیل شود ، تلاش دارد محبوبیت خود را در تلفن های قدیمی و کلاسیک در بازار گوشی های هوشمند به دست بیاورد. حالا برند فنلاندی ، با معرفی تلفن جدیدی به نام نوکیا 2720 V Flip ، نوید تجربه مابین یک تلفن هوشمند و یک تلفن کلاسیک را می دهد.

Nokia 2720

وقتی به طراحی نوکیا 2720 V Flip نگاه می کنیم ، با تلفنی صفحه کلید دار و تا شو روبرو می شویم که تقریباً 15 سال پیش در دست همه ما بود. هنگامی که شروع به بررسی ویژگی های دستگاه می کنیم ، می توانیم بگوییم این دستگاه ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد که از این گوشی انتظار نمی رود.

فروشگاه KaiOS در نوکیا 2720 V Flip ، فروشگاهی مانند Play Store

در 2720 فلیپ دو صفحه نمایش وجود دارد. در داخل ، صفحه نمایش 2.8 اینچی QVGA برای استفاده اصلی از تلفن استفاده می شود. صفحه نمایش 1.3 اینچی روی گوشی به عنوان “نمایشگر همیشه روشن” کار می کند و برای نمایش اطلاعاتی مانند زمان و تاریخ کار می کند.

وقتی به ویژگی های سخت افزاری نگاه می کنیم ، همانطور که انتظار داشتیم با سخت افزار متوسطی روبرو می شویم. این دستگاه با سخت افزاری که یادآور روزهای ابتدایی اندروید است ، از پردازنده Qualcomm 205 (اسنپدراگون نیست) ، 512 مگابایت RAM و 4 گیگابایت حافظه استفاده می کند ، البته اتصال 4G LTE موجود است و با سیستم عامل KaiOS کار می کند ، برنامه هایی مانند WhatsApp و فیس بوک هم پشتیبانی می شود.

Nokia 2720

شاید برجسته ترین ویژگی های نوکیا 2720 ، قابلیت Wi-Fi Hotspot و پشتیبانی از دستیار Google باشد ، عمر شارژ گوشی با باتری 1500 میلی آمپری می تواند تا 26 روز دوام بیاورد. نوکیا این دستگاه را با همکاری Verizon عرضه کرده است و در حال حاضر این دستگاه فقط در ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود و دارای قیمت 80 دلاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *