اخبار دوربین دیجیتال

نیکون مشکلات حلقه اتصال بند دوربین Z8 را تایید کرده و خدمات آنها را ارائه میدهد

Nikkon Z8 24 120 4 press photo

نیکون به گزارش‌های مرتبط با خرابی‌های اتصال‌های حلقه‌ای بند دوربین مدل Z8 پاسخ داده و اعلام کرده است که دستگاه‌هایی که در محدوده‌ای از شماره‌های سریال قرار دارند، تعمیر خواهند شد.

شرکت اعلام کرده است که گزارش‌ها نشان می‌دهد مشکلاتی در ارتباط با اتصال‌های فلزی حلقه‌ای بند دوربین در برخی از دستگاه‌ها وجود دارد و بررسی نشان داده که این اتصال‌ها ممکن است به دلیل شرایط خاص، مانند ضربات قوی یا تنش‌های مداوم سنگین، “شل شوند یا از بدنه دوربین جدا شوند.”

همانطور که در خصوص نگرانی‌های مرتبط با نصب نادرست لنز‌ها در برخی مدل‌ها اشاره شده است، نیکون از کاربران خواسته است که با تایپ کردن شماره‌های سریال دوربین خود بررسی کنند که دستگاه‌شان تحت تأثیر قرار دارد یا خیر. نیکون تعهد دارد که هزینه حمل و نقل دستگاه‌های تحت تأثیر را برای ارسال به یکی از مراکز خدمات خود پرداخت کند تا اتصال‌های حلقه‌ای بند جایگزین و مشکل برطرف شود.

این بار دوم “مشاوره خدماتی” برای دوربین بی‌آینه CMOS با ارزش حدود 4000 دلار اعلام شده است. به مالکان دوربین توصیه می‌شود که با وارد کردن شماره سریال دوربین خود در وب‌سایت اختصاصی شرکت، حضور هر یک از این نقص‌ها را در دستگاه خود بررسی کنند.

برای بررسی سریال دوربین Nikon Z8 خود اینجا کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *