اخبار و مقالات, اخبار گوناگون

دوربین تایم‌لپس جدید Brinno با عمر باتری 100 روز

JEjNHSoij9KmwUQWMqNMHi 970 80

دوربین‌های تایم‌لپس بهترین گزینه‌ها برای ایجاد ویدئوهای تایم‌لپس از وقوع یک رویداد در طول چند روز، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها هستند. اگر می‌خواهید ویدئویی از ساخت یک ساختمان ایجاد کنید، دوربین‌های تایم‌لپس بهترین انتخاب برای شما هستند. و برینو (Brinno) بهترین برند شناخته‌شده در این بازار دوربین‌های تایم‌لپس است – که از اولین عرضه آن در سال 2008 بیش از یک میلیون دوربین فروخته است.

دوربین تایم‌لپس جدید برینو TLC300 به کاربران تجربه بهترین تایم‌لپس را ارائه می‌دهد، همچنین تمام تلاش‌های خود را می‌کند تا امور را بسیار ساده نگه دارد تا کاربران را گیج نکند. به عنوان مثال، TLC300 دارای یک قابلیت ضدآب با امتیاز IPX4 است و با ترکیب آن با لوازم جانبی نصب و عمر باتری 100 روزه، شما یک دوربین دارید که تقریباً با تمام رقبای موجود در بازار رقابت می‌کند. در حالی که بسیاری از دوربین‌های تایم‌لپس دیگر از باتری‌های قابل شارژ استفاده می‌کنند، TLC300 از چهار باتری قلمی AA استاندارد که در سراسر جهان موجود هستند، استفاده می‌کند، بنابراین وقتی 100 روزه به پایان برسد، می‌توانید به راحتی باتری‌های جدیدی تعویض کنید بدون نیاز به شارژ کردن.

Cinu49b38hsvE949uAo9Di 970 80

با این حال، باید به مشکل اصلی این دوربین تایم‌لپس جدید بپردازیم که این مشکل قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080p است. این ممکن است تا زمانی که باتری تمام نشود، ادامه داشته باشد، اما نمی‌توان از حقیقت چشم پوشید که در یک دنیای دوربین‌های  فیلمبرداری 4K دوربین بدون آینه یا DSLR برای ساخت ویدئوهای تایم‌لپس با کیفیت 4K – 1080p ممکن است یک کم زیر معیار به نظر بیاید. اما بدون شک برای استفاده در وب و نمایش ویدئوهای این نوع، 1080p کافی است – و از 720P ارائه‌شده توسط نسخه پیشین Brinno TLC200 Pro بهتر است.

یک مزیت عظیم دیگر از TLC300 از برینو رویکرد ساده به عملکرد تصویرگیری است، با دکمه‌های مشابه تلفن‌های معمولی، شما به راحتی به هر تنظیماتی که میخواهید دست می یابید بدون کوچک ترین خللی.

FQaFqyAUT89YdrHa97dU8i 970 80.jpg

یک ویژگی کلیدی توانایی برنامه‌ریزی ضبط توسط TLC300 است، شما می‌توانید نه تنها زمان معینی را در یک روز خاص تعیین کنید، بلکه می‌توانید چند روز مختلف با وقفه‌هایی میان آنها برنامه‌ریزی کنید، مثلاً دوشنبه، چهارشنبه و یکشنبه برای ضبط و سایر روزها را برای عدم ضبط تعیین کنید.

این یک ویژگی عالی است اگر شما سفارش مهمی دارید یا اگر به شما وظیفه داده شده است که یک رویداد تجاری را از زمان ورود ایستگاه‌های اولیه تا تخریب آن را بر روی یک دستگاه ثبت کنید.

بدون شک، این مسئله یک سرآغاز است که یک برند ممکن است برای بسیاری از مردم شناخته نشده باشد، اما محصولی تولید کند که در برخی از دسته‌ها بهتر از برندهای برجسته صنعت عمل کند. اگرچه TLC300 ممکن است جواب مناسبی برای همه نباشد، بی‌تردید به افرادی که به فکر ورود به دنیای ویدئوی تایم لپس هستند، آزادی زیادی ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *